Nyhet på POF! Nu kan du ladda upp bilder och videor direkt i forumtrådar.
LT123 profilbild

LT123

Kvinna ·

26 sep, 2017

Operation i November 2017, någon mer?

Bröstförstoring

Ska opereras i november och letar efter andra som också ska göra det, så vi kanske kan dela tankar och peppa varandra lite! Ska opereras den 8 november på Reformkliniken av Tuve Mårtensson.

Sortera efter

CarGirl profilbild

CarGirl

Kvinna ·

26 sep, 2017

Åh har varit medlem här på forumet sedan i somras och hela tiden längat efter att kunna skriva i en "Vi som opereras..."-tråd och nu kan jag det! Ringde igår och bokade operation så måndag 27 november är det dags! Kommer opereras på Proforma Clinic av Magnus. Ska lägga i 325 och 350 mentor HP. Funderar dock på att kanske gå upp ett snäpp, någon som vet hur nära inpå man kan "byta"?
Gilla
LT123 profilbild

LT123

Kvinna ·

26 sep, 2017

CarGirl skrev:

Åh har varit medlem här på forumet sedan i somras och hela tiden längat efter att kunna skriva i en "Vi som opereras..."-tråd och nu kan jag det! Ringde igår och bokade operation så måndag 27 november är det dags!
Kommer opereras på Proforma Clinic av Magnus. Ska lägga i 325 och 350 mentor HP. Funderar dock på att kanske gå upp ett snäpp, någon som vet hur nära inpå man kan "byta"?

Åh vad kul att du har bokat nu! Nu är det bara att räkna ner dagarna :) hmm.. jag är också lite osäker på storlek (var på konsultation i augusti) så tänkte boka en konsultation nu i oktober, ungefär 2 veckor innan operation så jag hoppas det räcker.
Gilla
Tuttlisaan profilbild

Tuttlisaan

Kvinna ·

26 sep, 2017

Gud vad kul med en tråd för oss! Tjatar hål i sambons huvud snart tror jag så behöver detta haha! Opererar mig den 1:a november. Och cargirl: min kirurg sa att jag var tvungen att veta strl minst två veckor innan. Men kanske är olika från klinik till klinik :)
Gilla
Allita profilbild

Allita

Kvinna ·

26 sep, 2017

23 November!!!! Längtar ihjäl mig!! 400cc (tror jag) framför muskeln. Går runt med ris i behån nästintill varje dag.
Gilla
Emba89 profilbild

Emba89

Kvinna ·

26 sep, 2017

Jag ska operera mig 14 november hos Örjan Gribbe på Proforma! Planerar att lägga 400cc mentor hög profil bakom muskeln. Men går och funderar på om det blir för stort och jag bör välja 375cc istället...! Så svårt! Men jag får nog också gå runt med ris i bh'n och känna efter några drar! Kul att vi är några som ska in på operation i november! :)
Gilla
CarGirl profilbild

CarGirl

Kvinna ·

26 sep, 2017

Ni som går runt med ristest hemma har ni vanlig bh på er eller typ en sport-bh? Jag har bara push-ups (och mest super push-up) funkar set även med dessa?
Gilla
Tuttlisaan profilbild

Tuttlisaan

Kvinna ·

26 sep, 2017

Cargirl: skulle rekommendera en vanlig bh då man har koll på ungefär hur mycket man har i. Har du superpush så har du ju inte lika bra koll på storleken om det är såna där stora "kuddar" i? :)
Gilla
Allita profilbild

Allita

Kvinna ·

26 sep, 2017

Jag använder min sportbehå men jag äger också inga vanliga behå med bygel. Men blir fin form på dom om man bullar runt dom lite haha.
Gilla
LT123 profilbild

LT123

Kvinna ·

27 sep, 2017

Åhh vad smart att gå runt med rispåsar så man får känna av storleken. Är lite orolig över att gå från inga bröst till bröst, men antar man vänjer sig snabbt :)
Gilla
Emba89 profilbild

Emba89

Kvinna ·

27 sep, 2017

Jag kör sport-bh eller en mjuk bygelfri bh, funkar bra tycker jag :)
Gilla
Allita profilbild

Allita

Kvinna ·

27 sep, 2017

Kan också bli orolig men tänk vad skönt efter, när man slipper gå runt missnöjd. Jag klatar liksom inte ens av att vara naken framför min sambo längre... Jag började med 350 i sportbehån sen ökade jag lite då och då. Ganska skönt att man har en hel del tid kvar att vänja sig vid riset haha.
Gilla
LT123 profilbild

LT123

Kvinna ·

27 sep, 2017

Allita skrev:

Kan också bli orolig men tänk vad skönt efter, när man slipper gå runt missnöjd.
Jag klatar liksom inte ens av att vara naken framför min sambo längre...
Jag började med 350 i sportbehån sen ökade jag lite då och då. Ganska skönt att man har en hel del tid kvar att vänja sig vid riset haha.

Har du kommit fram till vilken storlek du ska ha? :)
Gilla
Proudmoore profilbild

Proudmoore

Kvinna ·

27 sep, 2017

Jag har min operationstid den 9 november på Nordiska Kliniken av Mattias Elmér! Har inte heller bestämt storlek än då jag fortfarande är osäker :)
Gilla
Allita profilbild

Allita

Kvinna ·

27 sep, 2017

Jag tror jag ska ha 400cc. Tänkte ringa kliniken för har lite frågor angående inlägg och hur det blir med min egna vävnad liksom. Eftersom det säkert kommet plussa på lite. Har du bestämt dig för storlek LT123?
Gilla
Allita profilbild

Allita

Kvinna ·

27 sep, 2017

Proudmoore, gå runt med ris I behån i din finaste topp! Hjälper massor☺ Har en blå riktigt tight med hög hals som jag går i mest med ris i tuttarna. Får bäst syn på hur det skulle se ut då ☺
Gilla
Proudmoore profilbild

Proudmoore

Kvinna ·

28 sep, 2017

Allita tack för tipset! Ska absolut testa :D
Gilla
LT123 profilbild

LT123

Kvinna ·

29 sep, 2017

Allita skrev:

Jag tror jag ska ha 400cc. Tänkte ringa kliniken för har lite frågor angående inlägg och hur det blir med min egna vävnad liksom. Eftersom det säkert kommet plussa på lite.
Har du bestämt dig för storlek LT123?

Nä, inte riktigt men tanken är att jag ska boka en extra konsultation nu i oktober och gå igenom storlek osv. Dessutom är jag livrädd för arr bli sövd så tänkte fråga lite om det också...
Gilla
Boobso profilbild

Boobso

Kvinna ·

29 sep, 2017

Hej tjejer, Jag ska opereras den 6 november och börjar bli supernervös! Jag har enbart varit på en konsultation men tror jag ska boka in en till innan OP. Tanken är att jag ska sätta in 330cc (Anatomiska implantat).
Gilla
mandy profilbild

mandy

Kvinna ·

29 sep, 2017

Jag ska opereras 17 november av Mattias Elmér på Nordiska! Är såå exalterad och tjatar hål i huvudet på familjen haha... är också lite nojig över storlek, har valt motiva ergonomix 320/360 demi, men börjar fundera på om det kommer kännas för litet mot vad jag önskar. Med ristestet har jag använt 3dl (räknar med att ett par cc försvinner i och med att implantaten ska bakom muskeln), och tycker att det känns lagom, men på min 3D-simulering känns det för litet.. Dock är jag ju i princip platt nu så det kommer ju bli skillnad såklart. Ska prata med Mattias lite närmare op-dagen om byte av storlek osv.
Gilla
CarGirl profilbild

CarGirl

Kvinna ·

29 sep, 2017

Var i kontakt med Magnus idag och frågade om lite olika saker, bland annat om jag skulle kunna bära upp 350/375 och att det fortfarande skulle se naturligt ut. Och det trodde han och han sa att de har alla storlekar på lager så vi kan göra ett test på OP-dagen så jag behöver inte bestämma mig förens precis innan jag somnar sa han! Sån underbar läkare och nu längtar jag massor! Kan tiden gå foooooort tack! :D
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem