LT123
Kvinna ·
Operation i November 2017, någon mer?
Ska opereras i november och letar efter andra som också ska göra det, så vi kanske kan dela tankar och peppa varandra lite! Ska opereras den 8 november på Reformkliniken av Tuve Mårtensson.
Sortera efter

Emba89
Kvinna ·

Tuttlisaan
Kvinna ·

LT123
Kvinna ·
Jag ska opereras 17 november av Mattias Elmér på Nordiska! Är såå exalterad och tjatar hål i huvudet på familjen haha... är också lite nojig över storlek, har valt motiva ergonomix 320/360 demi, men börjar fundera på om det kommer kännas för litet mot vad jag önskar. Med ristestet har jag använt 3dl (räknar med att ett par cc försvinner i och med att implantaten ska bakom muskeln), och tycker att det känns lagom, men på min 3D-simulering känns det för litet.. Dock är jag ju i princip platt nu så det kommer ju bli skillnad såklart. Ska prata med Mattias lite närmare op-dagen om byte av storlek osv.

LT123
Kvinna ·
Spännande att de är många som ska opereras i november! Jag längtar massor! Har gått med ris i bh-n ett par dagar nu och pratat mycket med vänner och det känns som att det blir 400cc för mig! :) är det någon som vet hur det är med naglar och fransar vid operation, om de ät okej att ha material på naglarna och fransarna kvar? Har tänkt att maila kliniken ang detta, men nyfiken om någon vet? Tänkte eftersom man inte får ha make up, piercing mm.

Proudmoore
Kvinna ·

LT123
Kvinna ·
Jag är så osäker på om jag ska välja ergonomix eller round! Jag vill ju ha ett naturligt resultat men att dom ändå ska vara fasta och inte för sladdriga :/

Proudmoore
Kvinna ·

Rabarber94
Kvinna ·

mandy
Kvinna ·
Då var vi blivit rekommenderade samma storlek, är också osäker på storleken. Är rädd för att det blir för ”litet” men är också relativt platt så allt är ju stort jämfört med vad jag har nu. Men funderar på full istället för demi.. Men om du tycker det känns bra med ristestet så tycker jag du borde köra på det!
Åh jag funderar också på full istället för demi, det är ju en djungel det där med att välja implantat, storlek, projektion osv...
jo precis, är man platt från början så blir det ju en tydligare skillnad efteråt. Men man har ju en bild i huvudet och det vore ju fantastiskt om det kunde bli så likt som möjligt. Men det är kirurgen som är proffset och inte jag, han lyssnade på vad jag ville och gav förslag så jag litar på att det ska bli bra vilket som! Lycka till med som operation!

Proudmoore
Kvinna ·
Åh, vi ska operera oss på samma klinik samma dag! :D vilken tid har du din operation?

Rabarber94
Kvinna ·
Rabarber94
Åh, vi ska operera oss på samma klinik samma dag! :D vilken tid har du din operation?

Proudmoore
Kvinna ·

Rabarber94
Kvinna ·
Rabarber94
Verkligen! :-D jag har min tid runt kl 11. Jag ska opereras av Mattias :)

Proudmoore
Kvinna ·

Sandralk
Kvinna ·

malinsjoberg79
Kvinna ·

Proudmoore
Kvinna ·

Tuttlisaan
Kvinna ·

malinsjoberg79
Kvinna ·