Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Candle profilbild

Candle

Kvinna ·

16 aug, 2015

Operation imorgon 17/8!

Bröstförstoring

Hej! Är väldigt ny medlem här, har mest bara läst innan :) Opererar mig imorgon 12.30 och är så himla nervös! Kan inte fatta att det är så nära, att jag om ett dygn kommer sitta här med nya bröst. Helt sjukt, haha! Har gjort min första descutandusch och nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra, kommer inte kunna sova känns det som. Någon annan som opererat sig under denna vecka eller ska göra det nu kommande? :)

48

Sortera efter

tuttflisan

Kvinna ·

16 aug, 2015

Jag opereades nu i tisdags! Var med jättenervös innan men det släpper lite när du väl kommer till kliniken. Lycka till imorgon! :)
Gilla

Candle

Kvinna ·

16 aug, 2015

Okej vad skönt! Tack :) Hur har det gått sen operationen, har du mått "okej"?
Gilla

Förstoring

Kvinna ·

16 aug, 2015

Opereras på tisdag (18/8), är så nervös!!!
Gilla

Candle

Kvinna ·

17 aug, 2015

Kul! :D jag är också såå nervös, och spänd haha!
Gilla

Rock666

Kvinna ·

17 aug, 2015

Jag opas idag också :D grymt nervös! Lycka till
Gilla

Candle

Kvinna ·

17 aug, 2015

Desamma! :D
Gilla

LuMa0399

Kvinna ·

17 aug, 2015

Candle skrev:
Hej! Är väldigt ny medlem här, har mest bara läst innan :) Opererar mig imorgon 12.30 och är så himla nervös! Kan inte fatta att det är så nära, att jag om ett dygn kommer sitta här med nya bröst. Helt sjukt, haha! Har gjort min första descutandusch och nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra, kommer inte kunna sova känns det som. Någon annan som opererat sig under denna vecka eller ska göra det nu kommande? :)
Whiiii lycka till!!!
Gilla

Myran

Kvinna ·

17 aug, 2015

Underbart :) Allt kommer gå fint :) nu är det snart dax :) Skriv när du orkar hur det gått :)

Gilla

Candle

Kvinna ·

17 aug, 2015

Nu är der klart. Herregud kan inte fatta! Allt har gått bra :) mådde vara fruktansvärt dåligt när jag vaknade men efter lite vila och gulliga sköterskor så mår jag mycket bättre! :) Har faktiskt inte alls speciellt ont, bara tryck över bröstet. Men ifs så har jag ju fått en hel del smärtstillande också haha
Gilla

Myran

Kvinna ·

17 aug, 2015

Å skönt att höra.
Gilla

LuMa0399

Kvinna ·

17 aug, 2015

Åh skönt!!!!
Gilla

barba

Kvinna ·

17 aug, 2015

Grattis för nya bröst!! Blir så avundsjuk, måste verkligen boka konsultation och op snart!

Gilla

Candle

Kvinna ·

18 aug, 2015

Tack gulliga du! Ja gör det! Ångrar mig inte en sekund :)
Gilla

Rock666

Kvinna ·

18 aug, 2015

Jag är oxå färdig, hade extremt ont när jag vaknade och var ganska hög. Idag känns det mer spänt och en tryckande känsla :)
Gilla

Candle

Kvinna ·

18 aug, 2015

För mig är det nästa värre idag. Kan ifs bero på att man är stel såhär på morgonen också!
Gilla

Myran

Kvinna ·

18 aug, 2015

Jag gjorde för 3 veckor sedan och det är galet skönt :) Det blir bara bättre och bättre för varje dag :D

Gilla

Candle

Kvinna ·

18 aug, 2015

Olej vad skönt! :) längtar tills dem blir sjukare. Hur länge åt du smärtstillande? Och hur länge var du hemma från jobbet? :)
Gilla

Myran

Kvinna ·

18 aug, 2015

Jag har nog hög smärttröskel då jag bara behövde alvedon :) och efter 5 dagar var jag tillbaka på jobbet, men min chef är bäst och han vet så jag behöver inte gör sånt jag inte klarar av :)

Gilla

Myran

Kvinna ·

18 aug, 2015

Klart att det kändes :) men hade aldrig jätte smärta, mest stel och så. Jag är super nöjd med resultatet redan nu. men har problem att hitta bh som är skön, hahaha Hur mår du? 

Gilla

Candle

Kvinna ·

18 aug, 2015

Oj herregud skulle inte klara mig med bara alvedon haha. Gud vad roligt att du är så nöjd! :) Ja jag har inte riktigt kommit till bhproblemet ännu, men skulle gärna vilja hitta någon form av läk-bh att byta med. Har du något tips? Jag mår bra tror jag. Är ju väldigt stel och har ont, men annars mår jag faktiskt bättre än jag trodde att jag skulle göra! Dock vill jag bara slippa detta bröstband! Haha.
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem