Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Candle profilbild

Candle

Kvinna ·

16 aug, 2015

Operation imorgon 17/8!

Bröstförstoring

Hej! Är väldigt ny medlem här, har mest bara läst innan :) Opererar mig imorgon 12.30 och är så himla nervös! Kan inte fatta att det är så nära, att jag om ett dygn kommer sitta här med nya bröst. Helt sjukt, haha! Har gjort min första descutandusch och nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra, kommer inte kunna sova känns det som. Någon annan som opererat sig under denna vecka eller ska göra det nu kommande? :)

48

Sortera efter

Candle

Kvinna ·

19 aug, 2015

Haha vad köpte du för några? :)
Gilla

Angel66

Kvinna ·

19 aug, 2015

Ska opereras i morgon 20/8 och är galet nervös för smärtan efteråt. Men vill man vara fin får man ju lida pin...;) Härligt att höra att det gick bra. :)
Gilla

LuMa0399

Kvinna ·

19 aug, 2015

Angel66 skrev:
Ska opereras i morgon 20/8 och är galet nervös för smärtan efteråt. Men vill man vara fin får man ju lida pin...;) Härligt att höra att det gick bra. :)
Kommer gå bra! Lycka till! Shit va nervös jag kommer vara dagen innan min :/
Gilla

Förstoring

Kvinna ·

20 aug, 2015

Köpte en lila/orange sömlös med tunna band från hm, en grå sömlös från hm med lite tjockare band och en från Lindex med bh knäppning bak, men dem hade bara 75 som minsta storlek så det fick bli 75D och jag vet inte om den är rätt... Men har ju fortfarande så ont så jag kan ju inte lyfta armarna mycket!
Gilla

Candle

Kvinna ·

20 aug, 2015

Okej spännande! Provade faktiskt en på hm idag, men blev lite orolig att den satt för löst och inte hade tillräckligt med stöd typ så vågade inte köpa den haha
Gilla

Isaves

Kvinna ·

20 aug, 2015

Ja så är det väl. Lite ont kan man ju genomlida för att bli fin :) 

Nej ingen inplanerad ännu. Håller på att gå ner i vikt, planen är att jag ska ha nått min målvikt innan januari och då boka in tid för konsultation. Men jag är så sugen på att göra det nu så kan inte hålla mig borta från att läsa allas berättelser :D

Gilla

Candle

Kvinna ·

21 aug, 2015

Hah ja jag förstår. När jag väl hade bestämt mig så kunde jag inte tänka på någonting annat. Kan jag ifs typ inte nu heller haha
Gilla

Förstoring

Kvinna ·

21 aug, 2015

Jag var inte nervös, tänkte mer att det var overkligt! Men jag hann inte bli nervös och sen skulle jag dit och sen var det gjort, jättekonstigt! Trodde jag skulle vara fruktansvärt nervös innan:)
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem