Silverstjärnan
Kvinna ·
07 sep, 2016
Operation L&E 27/9
BröstförstoringNu äntligen har jag lyckats spika operationsdatum :) Efter en del velande fram och tillbaka är det nu bokat 27/9 hos Patrik på L&E. Ser verkligen fram emot detta! Nån mer som ska operera sig där då? :)
Sortera efter
Demi
Kvinna ·
07 sep, 2016
Ingise
Kvinna ·
07 sep, 2016
fannah
Kvinna ·
07 sep, 2016
Jojo83
Kvinna ·
07 sep, 2016
Demi
Kvinna ·
07 sep, 2016
Hyacinth
Kvinna ·
07 sep, 2016
Memsan
Kvinna ·
08 sep, 2016
Hej! Jag kommer också operera mig där, det var tänkt 27/9 men bytt för fick en tid så sent på dan (16:30) ska nu istället op:as 26/9 kl10. Är galet nervös hur det ska gå då jag fortfarande är osäker på storlek, ärren osv... Ska göra lyft+förstoring. Pga ankarlyftet fick jag ingen bra bild på 3D-bilden. Hur var din bild? Ser att du med ska göra ankarlyftet.
Ingise
Kvinna ·
13 sep, 2016
Jojo83
Kvinna ·
13 sep, 2016
2v kvar känns som en evighet att vänta ;-)
Silverstjärnan
Kvinna ·
13 sep, 2016
Hej! Jag kommer också operera mig där, det var tänkt 27/9 men bytt för fick en tid så sent på dan (16:30) ska nu istället op:as 26/9 kl10. Är galet nervös hur det ska gå då jag fortfarande är osäker på storlek, ärren osv... Ska göra lyft+förstoring. Pga ankarlyftet fick jag ingen bra bild på 3D-bilden. Hur var din bild? Ser att du med ska göra ankarlyftet.
Ingise
Kvinna ·
15 sep, 2016
Jojo83
Kvinna ·
15 sep, 2016
Patrik och jag kom överrens om Motiva corse 440cc i båda, på 3D bilderna ser dom normalstora ut men kollar man runt på andras bröstbilder så ser det så olika ut storleksmässigt ut, men man får ju lite tid innan op, och litar på hans kunskap. Vill ju ha lite storlek medans man ändå gör men vill inte ha jättemeloner;-)
Är du klar med storleken?
Hyacinth
Kvinna ·
16 sep, 2016
Silverstjärnan
Kvinna ·
21 sep, 2016
Patrik och jag kom överrens om Motiva corse 440cc i båda, på 3D bilderna ser dom normalstora ut men kollar man runt på andras bröstbilder så ser det så olika ut storleksmässigt ut, men man får ju lite tid innan op, och litar på hans kunskap. Vill ju ha lite storlek medans man ändå gör men vill inte ha jättemeloner;-)
tuttkalas
Kvinna ·
21 sep, 2016
Hur är Motiva Corse? Kan inte komma på att jag vet vilket implantat det är.
Ingise
Kvinna ·
22 sep, 2016
Ingise
Kvinna ·
22 sep, 2016
Hej, får man hoppa in här? Jag velar också mellan storlekar, från början så velade jag mellan 440, 475 och 510 cc. Men nu har jag blivit osäker och funderade mer på om 440 kanske till och med är för stort. Jag vet inte, men det blir inte 510 cc iaf.
Hur bestämde ni?
Silverstjärnan
Kvinna ·
24 sep, 2016
Är du klar med storleken?Hur är Motiva Corse? Kan inte komma på att jag vet vilket implantat det är.
Ingise, då ska vi få likadana implantat på samma dag men olika kliniker! :) Ska du ha round eller ergonomix? Silverstjärnan, corsé är Motivas ultra high profile.
tuttkalas
Kvinna ·
24 sep, 2016
Är du klar med storleken?Hur är Motiva Corse? Kan inte komma på att jag vet vilket implantat det är.
Ingise, då ska vi få likadana implantat på samma dag men olika kliniker! :) Ska du ha round eller ergonomix? Silverstjärnan, corsé är Motivas ultra high profile.
Aha det visste jag inte :-)
Jag ska ha round, du?
Jojo83
Kvinna ·
25 sep, 2016