Silverstjärnan
Kvinna ·
07 sep, 2016
Operation L&E 27/9
BröstförstoringNu äntligen har jag lyckats spika operationsdatum :) Efter en del velande fram och tillbaka är det nu bokat 27/9 hos Patrik på L&E. Ser verkligen fram emot detta! Nån mer som ska operera sig där då? :)
Sortera efter
Silverstjärnan
Kvinna ·
25 sep, 2016
Jojo83
Kvinna ·
25 sep, 2016
katta79
Kvinna ·
25 sep, 2016
Silverstjärnan
Kvinna ·
25 sep, 2016
Menar ni Prosil stift som är som kräm det kan man använda när allt är läkt väldigt bra stift tycker jag själv.
Silverstjärnan
Kvinna ·
25 sep, 2016
Åh vad spännande, ska dit på konsultation den 13/9 men känner mig ganska säker redan nu på att jag kommer boka in en operation där på konsultationen. Skulle vara jättekul att följa er och höra hur det går sen :)
tinkerbell20
Kvinna ·
25 sep, 2016
Jojo83
Kvinna ·
26 sep, 2016
Ska också opereras nu på tisdag, fast på morgonen. börjar bli väldigt nervös men ska bli så skönt att dagen äntligen kommit :D jag funderade på sån där bh man ska ha på sig, köper man det när man kommer ditt till L&E? o samma med kapselförsäkringen? :)
tinkerbell20
Kvinna ·
26 sep, 2016
Hyacinth
Kvinna ·
26 sep, 2016
Åh vad spännande, ska dit på konsultation den 13/9 men känner mig ganska säker redan nu på att jag kommer boka in en operation där på konsultationen. Skulle vara jättekul att följa er och höra hur det går sen :)
Hej! Hur gick det för dig?
Sorry, du kanske redan skrivit det, är inte så lätt att scrolla på telefonen tycker jag...
Etttvåtrebarn
Kvinna ·
26 sep, 2016
Silverstjärnan
Kvinna ·
26 sep, 2016
Jojo83
Kvinna ·
26 sep, 2016
Jag fick ett samtal från nån Jessika idag, inte jättetrevlig direkt.....
Fick lite förhållningsorder annars har jag inte hört nå speciellt..
Silverstjärnan
Kvinna ·
27 sep, 2016
tinkerbell20
Kvinna ·
27 sep, 2016
Silverstjärnan
Kvinna ·
27 sep, 2016
Silverstjärnan
Kvinna ·
27 sep, 2016
tinkerbell20
Kvinna ·
27 sep, 2016
Ingise
Kvinna ·
27 sep, 2016
Jojo83
Kvinna ·
27 sep, 2016
Ingise
Kvinna ·
27 sep, 2016
Nu är jag också hemma (eller hos en vän) och allt har gått jättebra! Känner mig hur pigg som helst och har inte alls särskilt ont. Lär väl vara värre i morgon. Känns redan jättebra med storleken. Så nöjd också med bemötande av alla på L&E. Antar att det var dig Ingise jag pratade med :-)
Nu är det bara två dagar kvar tjejer! :-D
Nu börjar det bli lite pirrigt i magen. Men ser också fram emot det väldigt mycket. Jag är nog mest nervös över smärtan efter. Hoppas att bedövning och smärtstillande biter bra. Narkosen känner jag mig inte så orolig över. Sen är jag väldigt spänd över och se hur storleken kommer att se ut på mig. Hoppas man blir nöjd över storleksvalet! Ska alla ni köpa till kapselförsäkringen? Vet någon om det finns den här speciella tejpen att köpa hos dom?