Silverstjärnan
Kvinna ·
07 sep, 2016
Operation L&E 27/9
BröstförstoringNu äntligen har jag lyckats spika operationsdatum :) Efter en del velande fram och tillbaka är det nu bokat 27/9 hos Patrik på L&E. Ser verkligen fram emot detta! Nån mer som ska operera sig där då? :)
Sortera efter
tinkerbell20
Kvinna ·
28 sep, 2016
Silverstjärnan
Kvinna ·
28 sep, 2016
Silverstjärnan
Kvinna ·
28 sep, 2016
Jojo83
Kvinna ·
28 sep, 2016
Hyacinth
Kvinna ·
28 sep, 2016
Silverstjärnan
Kvinna ·
29 sep, 2016
Silverstjärnan
Kvinna ·
29 sep, 2016
Silverstjärnan
Kvinna ·
29 sep, 2016
Silverstjärnan
Kvinna ·
29 sep, 2016
Nu är jag också hemma (eller hos en vän) och allt har gått jättebra! Känner mig hur pigg som helst och har inte alls särskilt ont. Lär väl vara värre i morgon. Känns redan jättebra med storleken. Så nöjd också med bemötande av alla på L&E. Antar att det var dig Ingise jag pratade med :-)
Ja det var det:-)
Skönt att allt gick bra för dig med! Är pigg, inte ondare än hanterbart men svullnar mer och mer så kanske får mer smärta. Också nöjd med personalen och fick ju även födelsedagspresent av sköterskan eftersom jag fyller imorgon, det var snällt gjort:-D
Blev det storleken ni tänkt innan?
Ingise
Kvinna ·
01 okt, 2016
Hyacinth
Kvinna ·
03 okt, 2016
Ingise
Kvinna ·
03 okt, 2016
Ingise, du har tagit samma implantat och storlek som jag tänkt. Hur känns dom nu? Känns dom stora eller små?
Hyacinth
Kvinna ·
03 okt, 2016
tuttkalas
Kvinna ·
03 okt, 2016
Ingise, du har tagit samma implantat och storlek som jag tänkt. Hur känns dom nu? Känns dom stora eller små?
Hyacinth
Kvinna ·
04 okt, 2016
tuttkalas
Kvinna ·
04 okt, 2016
Min kirurg rekommenderar 440 eller 475 cc utefter vad jag är ute efter, åh jag kan verkligen inte bestämma mig!
Tuttkalas, jag ser också astt du har tagit ergonomix, hur kommer det sig att du valt dom? Var det läkaren som rekommenderade dom eller ville du ha dom själv? Jag har själv inte bestämt än, min läkare ska kolla på operationsdagen om han tycker round eller ergonomix passar bäst på mig.
Hyacinth
Kvinna ·
04 okt, 2016
tuttkalas
Kvinna ·
04 okt, 2016
Ja, jag vill ju inte heller att det ska se "bolligt" ut, men jag har fått för mig att ergonomix kan bli hängigare snabbare, kan det stämma?