Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
miqela profilbild

miqela

Kvinna ·

26 nov, 2013

Opereras imorgon! Nervös!! 400cc blir det bra?

Bröstförstoring

Godmorgon! Jag opereras imorgon och kan verkligen inte slappna av. Är hur nervös som helst!! Jag velade mellan 360 och 400cc och jag valde 400 tillslut. Ska ha runda, geléhallon bakom muskeln. Vill inte vakna upp med för små bröst, men samtidigt inte med för stora heller. Någon som kan lugna mig lite tro? Försökte ladda upp en bild med 4 dl i ristestet, men det gick inte? Gör jag fel eller vad händer?

59

Sortera efter

L4c0st3

Kvinna ·

26 nov, 2013

Jag tror inte att det kommer bli för stort. Jag är en dm kortare och ska lägga in nånstans mellan 375-400cc
Gilla

miqela

Kvinna ·

26 nov, 2013

L4c0st3 skrev:
Jag tror inte att det kommer bli för stort. Jag är en dm kortare och ska lägga in nånstans mellan 375-400cc
Nej jag hoppas inte det. När man kollar runt hör så ser 400ccså olika ut på alla personer. Men det är klart, det beror ju helt på förutsättningarna innan. Jag är galet nervös inför detta... Hoppas att det går bra i alla fall. GPC är en klinik som inte vill förknippas med för stora bröst heller, utan mer naturligt resultat. Så jag tror och hoppas att detta blir bra! Tack för ditt svar!
Gilla

Tendre

Kvinna ·

26 nov, 2013

Jag väger 51kg och är 1.68 lång. . jag va jätte rädd för att det skulle bli för stort men alla som har sett mig nu tycker att det är bra stl på mig.. jag har 375cc i den ena och 400 i den andra.. jag tycker inte heller aatt det e stort..;) Jag velade som dig till sista minuten och bad honom att få testa det engång till innan Op för o vara säker;) Lycka till med ditt val nu..kommer säkert gå jätte bra för dig:)
Gilla

miqela

Kvinna ·

26 nov, 2013

Tendre skrev:
Jag väger 51kg och är 1.68 lång. . jag va jätte rädd för att det skulle bli för stort men alla som har sett mig nu tycker att det är bra stl på mig.. jag har 375cc i den ena och 400 i den andra.. jag tycker inte heller aatt det e stort..;) Jag velade som dig till sista minuten och bad honom att få testa det engång till innan Op för o vara säker;) Lycka till med ditt val nu..kommer säkert gå jätte bra för dig:)
Hej och tack för ditt svar! Lugnade mig lite nu, kollade dina bilder och det ser bra ut! Spännande! Jag tror verkligen att 400 kommer bli bra. Jag är nog bara nojjig och rädd såhär dagen innan. Min profilbild har jag ristest på 4 dl och det ser väldigt bra ut tycker jag. Men oj vad nervös jag är :)
Gilla

Tilmis

Kvinna ·

26 nov, 2013

Jag ska oxå lägga in 400 cc runda gelehallon bakom muskeln =) dock inte förän februari så jag får vänta lite. men vad spännande och roligt =) Velat massa mellan 350,375,400 och 450 cc..men kommer nog köra på 400 . Försökte också kolla på folks resultat men alla får ju så olika så det är ju svårt.

Men lycka till =) jag tror det blir skitbra =) Är så avis, vill oxå att de ska vara min tur nu :/ 
Gilla

miqela

Kvinna ·

26 nov, 2013

Tilmis skrev:
Jag ska oxå lägga in 400 cc runda gelehallon bakom muskeln =) dock inte förän februari så jag får vänta lite. men vad spännande och roligt =) Velat massa mellan 350,375,400 och 450 cc..men kommer nog köra på 400 . Försökte också kolla på folks resultat men alla får ju så olika så det är ju svårt.

Men lycka till =) jag tror det blir skitbra =) Är så avis, vill oxå att de ska vara min tur nu :/ 
Åh tack för din kommentar! Ja jag hoppas verkligen att det blir bra. Är så himla nervös och jag vill bara att det ska vara över hehe. Det kommer gå fort till februari. Vi får hålla lite kontakt, så kan vi höras efteråt. Så får vi se hur mitt resultat blir :) :)
Gilla

Tendre

Kvinna ·

26 nov, 2013

Lägger en bättre bild så att ni får lite hum om hur det ser ut topless;)
Gilla

Tendre

Kvinna ·

26 nov, 2013

Så nu har jag lagt 2 bilder för er som undrar hur det ser ut:)
Gilla

miqela

Kvinna ·

26 nov, 2013

Tendre skrev:
Så nu har jag lagt 2 bilder för er som undrar hur det ser ut:)
Men åh vad fina!! Så hoppas jag att mina oxå blir!! Verkligen perfekt storlek, det är så jag menar! Håll tummarna för mig imorgon :) Kram och tack!!
Gilla

Smulis

Kvinna ·

26 nov, 2013

Jag har bilder på 400 cc, de är 1 vecka gamla idag. Jag har Mentor moderate plus profile coh 1. Än så länge tycker jag de är gigantiska! De fyller hela bröstkorgen liksom... Är 77 under brösten så inte jättesmal upptill, 177 cm lång och väger 63 kg. Hoppas på att de mjuknar och lugnar sig lite snart haha! Med kläder på ser de dock alldeles lagom ut tycker jag, men är verkligen glad jag inte önskade större :) Lycka till!
Gilla

Tendre

Kvinna ·

26 nov, 2013

Tack..ja jag hoppas att allt kommer gå jätte bra för dig..håller tummarna för dog;)du får uppdatera oss imorrn:) Hoppas jag gjorde det enkelt för dig o välja..nu e de bara 12dgr gamla..det händer ju säkert mkt för varje vecka men än så länge så tycker jag att det e perfekt stl för mig..går o dölja precis som jag önskade:) Lycka till:)
Gilla

Tendre

Kvinna ·

26 nov, 2013

Smulis: Konstigt att du tycker att dina är gigantiska..de ser perfekta ut.. jag va jätte nojig för att de skulle vara för stora på mig..men tycker inte alls att de är sså stora..eller har jag redan blivit stl blind?? Va har du för stl på bh? ? har inte ens vågat testa nån bh..de är så hårda..men har sett att du har bilder med bh..gör inte det ont att ha bh??
Gilla

Smulis

Kvinna ·

26 nov, 2013

Tack! Jo det är superfina och allting, men tycker de är stora, har inte nått den där blindheten ännu tror jag! De ser ju väldigt fina och lagom ut till min kropp, men har ju aldrig sett mig med stora bröst innan så det är ovant :) Jag har bara provat bh i samband med tvätt/dusch så vet inte hur det känns en längre stund. Har ju två veckor kvar med läk-topp och bröstband :/ Den svarta jag har på bild är en amningstopp utan byglar i stl 75D, bikinitoppen är vanlig 38/40 som jag hade sen innan men den var hemskt stor då..nu satt den liksom...perfekt!
Gilla

Smulis

Kvinna ·

26 nov, 2013

De jag provat gör NTE ont :)
Gilla

Smulis

Kvinna ·

26 nov, 2013

Klyftan du ser, är där hela tiden även utan bh, är väl därför de känns så stora, då de ser puschade ut även om de inte är det...
Gilla

Susie78

Kvinna ·

26 nov, 2013

Lycka till! Jag op på fre! Oxå lite nervös, speciellt för hur man kommer reagera när man ser "dem" jag kommer nog vänta några dagar!! ;)O
Gilla

Smulis

Kvinna ·

26 nov, 2013

Lagt upp en färsk avklädd bild nu med, då syns det jag försöker förklara...bröst överallt haha!
Gilla

miqela

Kvinna ·

26 nov, 2013

Tendre skrev:
Tack..ja jag hoppas att allt kommer gå jätte bra för dig..håller tummarna för dog;)du får uppdatera oss imorrn:) Hoppas jag gjorde det enkelt för dig o välja..nu e de bara 12dgr gamla..det händer ju säkert mkt för varje vecka men än så länge så tycker jag att det e perfekt stl för mig..går o dölja precis som jag önskade:) Lycka till:)
Ja jag hoppas det blir bra. Just nu känner jag mig ovanligt lugn och tillfreds :) Kanske kommer imorgon haha. Jag kommer uppdatera efteråt, alltid kul att läsa :)
Gilla

miqela

Kvinna ·

26 nov, 2013

Smulis skrev:
Lagt upp en färsk avklädd bild nu med, då syns det jag försöker förklara...bröst överallt haha!
Tycker inte alls att de ser för stora ut :) Jag tror nog det är en vanesak, helt plötsligt har man något runt och fint som man inte haft förut klart man reagerar så :) Kommer säkert känna samma sak imorgon haha, tack för att du skrev :) :)
Gilla

miqela

Kvinna ·

26 nov, 2013

Susie78 skrev:
Lycka till! Jag op på fre! Oxå lite nervös, speciellt för hur man kommer reagera när man ser "dem" jag kommer nog vänta några dagar!! ;)O
Tack så mycket! Ja jag tror precis som du, att det är när man ska titta på dom första gången som det är mest nervöst. Att sövas är jag inte rädd för, det är bara skönt haha. Att det gör ont kan jag förhoppningsvis klara hehe, men resultatet, det gör mig lite pirrig och nervös! Lycka till och håll oss uppdaterade :) :)
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem