miqela
Kvinna ·
Opereras imorgon! Nervös!! 400cc blir det bra?
Godmorgon! Jag opereras imorgon och kan verkligen inte slappna av. Är hur nervös som helst!! Jag velade mellan 360 och 400cc och jag valde 400 tillslut. Ska ha runda, geléhallon bakom muskeln. Vill inte vakna upp med för små bröst, men samtidigt inte med för stora heller. Någon som kan lugna mig lite tro? Försökte ladda upp en bild med 4 dl i ristestet, men det gick inte? Gör jag fel eller vad händer?
Sortera efter

Tendre
Kvinna ·
Ja kag förstår att du är nervös..men det borde vara klart nu??
Hoppas att du kommer vara så pigg och smärtfri när du vaknar..
uppdatera gärna när du kan:)
Gilla

Smulis
Kvinna ·
Tendre skrev:
Dina är nog mkt mindre..eller den med 350 alla fall..
det ser inte snyggt ut:(hade inte tänkt mig att det skulle vara så pass..
har ju sett på folk som har större än mina..med mindre ärr..men kanske blir mindre med tiden. .det e ju fortfarande färskt:pGilla

miqela
Kvinna ·
Tilmis skrev:
ÅÅÅh va spännande :D lycka till som fan hörru =)
Gilla

miqela
Kvinna ·
Tendre skrev:
Ja kag förstår att du är nervös..men det borde vara klart nu??
Hoppas att du kommer vara så pigg och smärtfri när du vaknar..
uppdatera gärna när du kan:)Gilla

miqela
Kvinna ·
Se profilbilden. Fyra timmar gamla ungefär! Tejpade bröstvårtor oxå, därav att de ser platta och glansiga ut
Gilla

Smulis
Kvinna ·
miqela skrev:
Se profilbilden. Fyra timmar gamla ungefär! Tejpade bröstvårtor oxå, därav att de ser platta och glansiga utGilla

Tendre
Kvinna ·
Jag ska se om jag kan ta nån bra bild lite senare..ska hämta liltjejen nu..men de är tejpade har inte varit på återbesök än..:)
Så bilder vlir med tejpen på;)
Gilla

Tendre
Kvinna ·
Ohhhhh va finaaa:)
Grattis vännen..se till o vila nu..kommer behövas de kommande dagarna. .m
jätte glad för din skuld skönt att alkt gick bra:)
Massa kramar
Gilla

Smulis
Kvinna ·
Tendre skrev:
Jag ska se om jag kan ta nån bra bild lite senare..ska hämta liltjejen nu..men de är tejpade har inte varit på återbesök än..:)
Så bilder vlir med tejpen på;)Gilla

Tendre
Kvinna ·
Jag har kirurg tejpen..den är typ hud färgat..och ärret ser typ ut som en svart streck. .ska se om man ser nåt på bild.
Gilla

Tendre
Kvinna ·
Nu har jag lagt bild..syns så inte mkt men det e typ samma längd som tejpen. .
det sant ju..du har vit kompress..det e inte alls stort då..lyckost dig:)
Gilla

Smulis
Kvinna ·
Ja om det är ärr under hela tejpen, det svarta man ser så är det stort ja :/ men det kanske bara är blid/blåmärke?
Nej mina är nog rätt små känns det som, men ska mäta nästa vecka om de är olika stora.
Gilla

miqela
Kvinna ·
Smulis skrev:
miqela skrev:
Se profilbilden. Fyra timmar gamla ungefär! Tejpade bröstvårtor oxå, därav att de ser platta och glansiga utGilla

miqela
Kvinna ·
Tendre skrev:
Ohhhhh va finaaa:)
Grattis vännen..se till o vila nu..kommer behövas de kommande dagarna. .m
jätte glad för din skuld skönt att alkt gick bra:)
Massa kramarGilla

Tendre
Kvinna ·
Vet inte va du hade för utgångs läge..men du har ju fått perfekta..svullnaden kpmmer ta ett tag tills det lägger sig. .mina va väldigt strama.precis i mitten och nuudag 13 är det lite bättre..
Jag trodde oxå att jag hade dåligt utgångsläge..urammade bröst..helt tomma..trodde jag hade häng oxå. .men tydligen inte:)
Är väldigt glad för resultatet kag fick. .
man får hoppas på det bästa slut resultatet:)
Gilla

Tendre
Kvinna ·
Tror du det?:D
Jag hoppas verkligen att det e som du säger:)
Blev lite lugnare nu:)
Gilla

miqela
Kvinna ·
Tendre skrev:
Vet inte va du hade för utgångs läge..men du har ju fått perfekta..svullnaden kpmmer ta ett tag tills det lägger sig. .mina va väldigt strama.precis i mitten och nuudag 13 är det lite bättre..
Jag trodde oxå att jag hade dåligt utgångsläge..urammade bröst..helt tomma..trodde jag hade häng oxå. .men tydligen inte:)
Är väldigt glad för resultatet kag fick. .
man får hoppas på det bästa slut resultatet:)Gilla

Smulis
Kvinna ·
Tendre skrev:
Tror du det?:D
Jag hoppas verkligen att det e som du säger:)
Blev lite lugnare nu:)Gilla

Tendre
Kvinna ·
Ja mina var oxå det..brukar epilera under armarna..o första tiden kände jag..hur fan ska jag kunna epilera nu:/
Men de är mindre svullna där nu..trodde att de skulle stanna så:)
Gilla