Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
miqela profilbild

miqela

Kvinna ·

26 nov, 2013

Opereras imorgon! Nervös!! 400cc blir det bra?

Bröstförstoring

Godmorgon! Jag opereras imorgon och kan verkligen inte slappna av. Är hur nervös som helst!! Jag velade mellan 360 och 400cc och jag valde 400 tillslut. Ska ha runda, geléhallon bakom muskeln. Vill inte vakna upp med för små bröst, men samtidigt inte med för stora heller. Någon som kan lugna mig lite tro? Försökte ladda upp en bild med 4 dl i ristestet, men det gick inte? Gör jag fel eller vad händer?

59

Sortera efter

Tendre

Kvinna ·

27 nov, 2013

Ja kag förstår att du är nervös..men det borde vara klart nu?? Hoppas att du kommer vara så pigg och smärtfri när du vaknar.. uppdatera gärna när du kan:)
Gilla

Smulis

Kvinna ·

27 nov, 2013

Tendre skrev:
Dina är nog mkt mindre..eller den med 350 alla fall.. det ser inte snyggt ut:(hade inte tänkt mig att det skulle vara så pass.. har ju sett på folk som har större än mina..med mindre ärr..men kanske blir mindre med tiden. .det e ju fortfarande färskt:p
Vad tråkigt att du känner så!! Har inte haft en tanke på att mina skulle skilja sig åt :/ så lite nervöst nu! Har du bild på dina?
Gilla

miqela

Kvinna ·

27 nov, 2013

Tilmis skrev:
ÅÅÅh va spännande :D lycka till som fan hörru =) 
Tack snälla! Klart nu :) :) Kunde inte vara mer nöjd!!!
Gilla

miqela

Kvinna ·

27 nov, 2013

Tendre skrev:
Ja kag förstår att du är nervös..men det borde vara klart nu?? Hoppas att du kommer vara så pigg och smärtfri när du vaknar.. uppdatera gärna när du kan:)
Det är klart nu!! 410 high profile! Är SÅ jävla nöjd redan!! Omg, hur lycklig kan man vara!! Åh så fina! Runda och Goa!! Jag ska försöka ladda upp bild sen. Just nu har jag svårt att andas, och det värker, men ont ont gör det ju inte. Trycker ju och pressas på bröstkorgen. Men åh sån lycka!! Vill typ gråta haha
Gilla

miqela

Kvinna ·

27 nov, 2013

Se profilbilden. Fyra timmar gamla ungefär! Tejpade bröstvårtor oxå, därav att de ser platta och glansiga ut
Gilla

Smulis

Kvinna ·

27 nov, 2013

miqela skrev:
Se profilbilden. Fyra timmar gamla ungefär! Tejpade bröstvårtor oxå, därav att de ser platta och glansiga ut
Jättefina och de ser STORA ut :) grattis!
Gilla

Tendre

Kvinna ·

27 nov, 2013

Jag ska se om jag kan ta nån bra bild lite senare..ska hämta liltjejen nu..men de är tejpade har inte varit på återbesök än..:) Så bilder vlir med tejpen på;)
Gilla

Tendre

Kvinna ·

27 nov, 2013

Ohhhhh va finaaa:) Grattis vännen..se till o vila nu..kommer behövas de kommande dagarna. .m jätte glad för din skuld skönt att alkt gick bra:) Massa kramar
Gilla

Smulis

Kvinna ·

27 nov, 2013

Tendre skrev:
Jag ska se om jag kan ta nån bra bild lite senare..ska hämta liltjejen nu..men de är tejpade har inte varit på återbesök än..:) Så bilder vlir med tejpen på;)
Men hur vet du att det ärret är större och fulare då? Mina är ju under en vit kompress men de är inte så stora så snitten kan ju omöjligt vara större än det iaf :)
Gilla

Tendre

Kvinna ·

27 nov, 2013

Jag har kirurg tejpen..den är typ hud färgat..och ärret ser typ ut som en svart streck. .ska se om man ser nåt på bild.
Gilla

Tendre

Kvinna ·

27 nov, 2013

Nu har jag lagt bild..syns så inte mkt men det e typ samma längd som tejpen. . det sant ju..du har vit kompress..det e inte alls stort då..lyckost dig:)
Gilla

Smulis

Kvinna ·

27 nov, 2013

Ja om det är ärr under hela tejpen, det svarta man ser så är det stort ja :/ men det kanske bara är blid/blåmärke? Nej mina är nog rätt små känns det som, men ska mäta nästa vecka om de är olika stora.
Gilla

miqela

Kvinna ·

27 nov, 2013

Smulis skrev:
miqela skrev:
Jättefina och de ser STORA ut :) grattis!
Ja men de är väldigt svullna oxå :) Men nu har jag äntligen bröst! Roligare att se helbild sen :)
Gilla

miqela

Kvinna ·

27 nov, 2013

Tendre skrev:
Ohhhhh va finaaa:) Grattis vännen..se till o vila nu..kommer behövas de kommande dagarna. .m jätte glad för din skuld skönt att alkt gick bra:) Massa kramar
Tack snälla! Är nöjd!! Men just nu är de galet svullna hehe, men jag trodde inte resultatet skulle bli så bra med tanke på utgångsläget. Kirurgen var själv väldigt nöjd! Så kul :) Tack! Kram!
Gilla

Tendre

Kvinna ·

27 nov, 2013

Vet inte va du hade för utgångs läge..men du har ju fått perfekta..svullnaden kpmmer ta ett tag tills det lägger sig. .mina va väldigt strama.precis i mitten och nuudag 13 är det lite bättre.. Jag trodde oxå att jag hade dåligt utgångsläge..urammade bröst..helt tomma..trodde jag hade häng oxå. .men tydligen inte:) Är väldigt glad för resultatet kag fick. . man får hoppas på det bästa slut resultatet:)
Gilla

Tendre

Kvinna ·

27 nov, 2013

Tror du det?:D Jag hoppas verkligen att det e som du säger:) Blev lite lugnare nu:)
Gilla

miqela

Kvinna ·

27 nov, 2013

Tendre skrev:
Vet inte va du hade för utgångs läge..men du har ju fått perfekta..svullnaden kpmmer ta ett tag tills det lägger sig. .mina va väldigt strama.precis i mitten och nuudag 13 är det lite bättre.. Jag trodde oxå att jag hade dåligt utgångsläge..urammade bröst..helt tomma..trodde jag hade häng oxå. .men tydligen inte:) Är väldigt glad för resultatet kag fick. . man får hoppas på det bästa slut resultatet:)
Tack de känns bra! Men nu är de väldigt strama och svullna nu. Men det jag såg på kliniken var verkligen bra! Att dessutom kirurgen tyckte det blev bättre än väntat, det gjorde mig ännu gladare :) :) Nu är de svullna ut i armhålan hehe.
Gilla

Smulis

Kvinna ·

27 nov, 2013

Tendre skrev:
Tror du det?:D Jag hoppas verkligen att det e som du säger:) Blev lite lugnare nu:)
Ja känns inte rimligt att det är ärr under hela, så var du lugn :)
Gilla

Tendre

Kvinna ·

27 nov, 2013

Ja mina var oxå det..brukar epilera under armarna..o första tiden kände jag..hur fan ska jag kunna epilera nu:/ Men de är mindre svullna där nu..trodde att de skulle stanna så:)
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem