Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
miqela profilbild

miqela

Kvinna ·

26 nov, 2013

Opereras imorgon! Nervös!! 400cc blir det bra?

Bröstförstoring

Godmorgon! Jag opereras imorgon och kan verkligen inte slappna av. Är hur nervös som helst!! Jag velade mellan 360 och 400cc och jag valde 400 tillslut. Ska ha runda, geléhallon bakom muskeln. Vill inte vakna upp med för små bröst, men samtidigt inte med för stora heller. Någon som kan lugna mig lite tro? Försökte ladda upp en bild med 4 dl i ristestet, men det gick inte? Gör jag fel eller vad händer?

59

Sortera efter

Tendre

Kvinna ·

26 nov, 2013

Det e ju snyggt med klyftan. .men du har helt rätt kanske df de känns större.. jag hade väldigt småa sen innan..så de känns lagom för mig känns absolut inte gigantiska. . jag skulle Vilja testa o se klyftan..det får jag nog göra när smärtan är över..
Gilla

miqela

Kvinna ·

26 nov, 2013

Tendre skrev:
Det e ju snyggt med klyftan. .men du har helt rätt kanske df de känns större.. jag hade väldigt småa sen innan..så de känns lagom för mig känns absolut inte gigantiska. . jag skulle Vilja testa o se klyftan..det får jag nog göra när smärtan är över..
Ja jag tror att det är vanesak :) Jag längtar tills imorgon haha :)
Gilla

Smulis

Kvinna ·

26 nov, 2013

Tendre skrev:
Ja nog värt vänta, skulle inte våga förflytta mina! Jag har revben som går inåt, så även med små bröst fick jag lätt en fin klyfta. Nu kan jag inte välja, klyftan kommer vara där hela tiden, men tur den är fin :)
Gilla

Smulis

Kvinna ·

26 nov, 2013

miqela skrev:
Tendre skrev:
Kommer gå jättebra!! Ska du ha moderate eller high? Kul se dina 400 cc sen när du är klar o jämföra :)
Gilla

miqela

Kvinna ·

26 nov, 2013

Smulis skrev:
miqela skrev:
Tendre skrev:
Kommer gå jättebra!! Ska du ha moderate eller high? Kul se dina 400 cc sen när du är klar o jämföra :)
Ja du får testa sen när de mjuknat lite. Ja det ska bli roligt! Jag vet faktiskt inte profilen, ska kolla på dom en sista gång imorgon innan operationen. Har 400 och 360 att väljs på, även om jag i princip bestämt mig för 400 vilket kirurgen tyckte var bra :)
Gilla

Tendre

Kvinna ·

26 nov, 2013

Det tråkiga med 400 för mig är att själva såren är längre/större än den som är på 375..men det är nog olika från kirurg till kirurg.. men skulle nog ändå rekommendera dig 400..kommer säkert bli jätte fint. .men som du sa oxå det bra o testa en sista gång; ) Lycka till med allt nu..hoppas du får nåb sömn:) Kram:)
Gilla

Becca

Kvinna ·

26 nov, 2013

Lycka till ! 😀
Gilla

miqela

Kvinna ·

26 nov, 2013

Tendre skrev:
Det tråkiga med 400 för mig är att själva såren är längre/större än den som är på 375..men det är nog olika från kirurg till kirurg.. men skulle nog ändå rekommendera dig 400..kommer säkert bli jätte fint. .men som du sa oxå det bra o testa en sista gång; ) Lycka till med allt nu..hoppas du får nåb sömn:) Kram:)
Ja det kanske stämmer med ärren, men de måste ju finnas oavsett :) Det känns som att 400 kommer passa mig bäst, kommer säkert kännas gigantiska den första tiden haha! Kram och tack!!
Gilla

miqela

Kvinna ·

26 nov, 2013

Becca skrev:
Lycka till ! 😀
Tack snälla :) :)
Gilla

Tendre

Kvinna ·

26 nov, 2013

Ja de finns ju..märkte det nu när jag duschade..hade inte tänkt på det innan.. men hade inte förväntat mig så här..men tror oxå att du skulle trivas bäst i 400..var sj jätte nojjig oxå..men de går alltid o dölja om man så vill;) Lycka till ännu en gång till.. massa lugnande kramar
Gilla

miqela

Kvinna ·

26 nov, 2013

Tendre skrev:
Ja de finns ju..märkte det nu när jag duschade..hade inte tänkt på det innan.. men hade inte förväntat mig så här..men tror oxå att du skulle trivas bäst i 400..var sj jätte nojjig oxå..men de går alltid o dölja om man så vill;) Lycka till ännu en gång till.. massa lugnande kramar
Tack för kramarna, de behövs hehe :)
Gilla

Smulis

Kvinna ·

26 nov, 2013

Tendre skrev:
Låter ju rimligt att större implantat kräver större ärr. Ska bli intressant se mina nästa vecka, har ju 350/400, så mina borde ju isf skilja mer än dina?
Gilla

MissLouisVuitton

Kvinna ·

27 nov, 2013

Lycka till och det blir säkert jättebra med den storleken :)
Gilla

miqela

Kvinna ·

27 nov, 2013

MissLouisVuitton skrev:
Lycka till och det blir säkert jättebra med den storleken :)
Tack så jättemycket! :)
Gilla

Tendre

Kvinna ·

27 nov, 2013

Dina är nog mkt mindre..eller den med 350 alla fall.. det ser inte snyggt ut:(hade inte tänkt mig att det skulle vara så pass.. har ju sett på folk som har större än mina..med mindre ärr..men kanske blir mindre med tiden. .det e ju fortfarande färskt:p
Gilla

Tendre

Kvinna ·

27 nov, 2013

Hur gick det vännen??
Gilla

miqela

Kvinna ·

27 nov, 2013

Tendre skrev:
Hur gick det vännen??
Jag sitter i receptionen nu och ska strax till mitt rum. Nu är jag nervös!! :)
Gilla

puffen13

Kvinna ·

27 nov, 2013

Gud så pirrigt för dig, kommer ihåg känslan när man klev över tröskeln dagen innan min operation. Håller tummarna och är helt övertygad om att det kommer gå jättebra. Många lyckatillkramar :)
Gilla

miqela

Kvinna ·

27 nov, 2013

puffen13 skrev:
Gud så pirrigt för dig, kommer ihåg känslan när man klev över tröskeln dagen innan min operation. Håller tummarna och är helt övertygad om att det kommer gå jättebra. Många lyckatillkramar :)
Tack så mycket! :)
Gilla

Tilmis

Kvinna ·

27 nov, 2013

ÅÅÅh va spännande :D lycka till som fan hörru =) 
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem