Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Victoriatuttar profilbild

Victoriatuttar

Kvinna ·

10 mar, 2015

Säljer ett 6000kr presentkort på Victoriakliniken

Bröstförstoring

Hej! För 6 månader sedan opererade jag mig på Victoiakliniken och idag var jag på ett återbesök. Jag fick ett presentkort att ge till en vän på 6000kr för en bröstförstoring som gäller om man bokar konsultation innan 10/4-2015. Jag har ingen vän som vill göra en bröstförstoring och säljer därför iväg detta. 2000kr får Du köpa det för. Du får då alltså 4000 kr rabatt vid en bröstförstoring vid Victoriakliniken. Perfekt för dig som bestämt dig för att göra en operation där innan sommaren! Mejla mig på [email protected] om du vill köpa det så får vi prata om hur vi kan göra bytet. Med vänlig hälsning, Emelie

49

Sortera efter

Anonym användare

Den här kommentaren har dolts eftersom den inte földe forumets riktlinjer

Victoriatuttar

Kvinna ·

12 mar, 2015

Det ÄR inte gratis, du kan t.ex inte gå dit och be om ett presentkort med en rabatt på 6000 för en operation. Man kan se det som att jag betalat 72000 kr för att ha fått det. Det finns heller ingen muntlig eller skriftligt förbud för att sälja det från kliniken :) Syftet är att föra det vidare till någon annan på vilket sätt jag vill, eller om jag själv vill göra en till OP men det vill jag inte.
Gilla

Victoriatuttar

Kvinna ·

12 mar, 2015

Kom tillbaka med en bild på ett presentkort på 6000 som du FÅTT GRATIS ;) så kan jag lyssna på dig
Gilla

Anonym användare

Anonym användare

Victoriatuttar

Kvinna ·

12 mar, 2015

Från Victoriakliniken alltså.
Gilla

Anonym användare

Anonym användare

Ophelia

Kvinna ·

12 mar, 2015

Alla regler vad som gäller borde stå på presentkortet. Står det något om försäljning? Det brukar finnas villkor, men om detta ej finns så. Hittar inget på klinikens hemsida om presentkort eller juridisk information om detta. Tycker TS kan ringa de jurister som ger gratis rådgivning via telefon så du inte blir anmäld/ återbetsskyldg. Men verkar inte som de flesta blir upprörda huruvida Det är lagligt eller ej, utan verkar väcka reaktioner om det är moraliskt ok.
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem