Sabina84
Kvinna ·
19 dec, 2018
Ska operera 400 cc full profil
BröstförstoringHej! Ska operera in 400 cc rund full motiva. Fyller inte ens upp A just. Någon som gjort liknande? Känns de stora? Ska man ändra till demi? Vill ha åt det lite "nättare" hållet men ändå så de blir en liten klyfta. Hur upplever ni som gjort? Jag är orolig att jag kommer uppleva det som för stort men litar äveb på min kirurg.
Sortera efter
Cblf89
Kvinna ·
19 dec, 2018
Trebarnsmorsa
Kvinna ·
19 dec, 2018
Trebarnsmorsa
Kvinna ·
19 dec, 2018
Sofieek
Kvinna ·
19 dec, 2018
Sabina84
Kvinna ·
21 dec, 2018
Sabina84
Kvinna ·
21 dec, 2018
Sabina84
Kvinna ·
21 dec, 2018
Är 170 och väger 53kg. La in 400cc high profil och var rädd att det skulle bli förstort.
Men håller med förgående talare att det är faktiskt inte så stort. Har ganska många bilder som du kan kolla :)
Pipilotti
Kvinna ·
22 dec, 2018
Sofieek
Kvinna ·
22 dec, 2018
Är 170 och väger 53kg. La in 400cc high profil och var rädd att det skulle bli förstort.
Men håller med förgående talare att det är faktiskt inte så stort. Har ganska många bilder som du kan kolla :)
Så skönt att höra att det inte känns för stort! Kan jag kolla bilder fast jag ännu inte är silver medlem? Tack snälla för ditt svar
Sabina84
Kvinna ·
22 dec, 2018
Sabina84
Kvinna ·
22 dec, 2018
Sofieek
Kvinna ·
23 dec, 2018
shaishai
Kvinna ·
23 dec, 2018
Sofieek
Kvinna ·
23 dec, 2018
Sofieek! Dina ser verkligen inte stora ut i profil med läkbh! Hur är projektionen i naket tillstånd? Tycker du det känns väldigt putigt?
Sabina84, på Nordiska Klinikens instagram kan du se före-efterbilder på bröstop o då skriver de vad de är för profiler! Kolla in där :)! Då får du även se hur brösten ser ut i förhållande till resten av kroppen då bilderna inte tas super nära :)!
shaishai
Kvinna ·
23 dec, 2018
Sofieek! Dina ser verkligen inte stora ut i profil med läkbh! Hur är projektionen i naket tillstånd? Tycker du det känns väldigt putigt?
Sabina84, på Nordiska Klinikens instagram kan du se före-efterbilder på bröstop o då skriver de vad de är för profiler! Kolla in där :)! Då får du även se hur brösten ser ut i förhållande till resten av kroppen då bilderna inte tas super nära :)!
Hm,tycker inte dem känns så jätte stora med Kläder alls. Men naket är dem ”stora”.
Tycker inte det känns jätte putit. Men man känner att dem är stora ut med sidorna om du förstår :) la in en bild igår på bromsgalleriet. Ska se om jag kan ta en i profil utan kläder så kan du se :)
Replayy
Kvinna ·
23 dec, 2018
Sofieek
Kvinna ·
23 dec, 2018
Hm,tycker inte dem känns så jätte stora med Kläder alls. Men naket är dem ”stora”.
Tycker inte det känns jätte putit. Men man känner att dem är stora ut med sidorna om du förstår :) la in en bild igår på bromsgalleriet. Ska se om jag kan ta en i profil utan kläder så kan du se :)
Åh va snällt! Ska hålla utkik :)!!
Sofieek
Kvinna ·
23 dec, 2018
shaishai
Kvinna ·
24 dec, 2018
Tycker inte det känns jätte putit. Men man känner att dem är stora ut med sidorna om du förstår :) la in en bild igår på bromsgalleriet. Ska se om jag kan ta en i profil utan kläder så kan du se :)Åh va snällt! Ska hålla utkik :)!!
Sådär!:) nu ligger en bild uppe i profil.
Poolly
Kvinna ·
24 dec, 2018