Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Sabina84 profilbild

Sabina84

Kvinna ·

19 dec, 2018

Ska operera 400 cc full profil

Bröstförstoring

Hej! Ska operera in 400 cc rund full motiva. Fyller inte ens upp A just. Någon som gjort liknande? Känns de stora? Ska man ändra till demi? Vill ha åt det lite "nättare" hållet men ändå så de blir en liten klyfta. Hur upplever ni som gjort? Jag är orolig att jag kommer uppleva det som för stort men litar äveb på min kirurg.

41

Sortera efter

Cblf89

Kvinna ·

19 dec, 2018

Hej Sabina! Jag har lite som dig, knappt en A-kupa. Och jag och min kirurg kom fram till 475cc eller 500cc full rund inplantat till mig. Då trodde han att jag skulle landa på en fyllig D-kupa. Nu vet jag dock inte hur lång du är eller hur mycket du väger. Men jag är endast 161 cm och väger 56 kg. Men ja det är lite av en djungel. Jag hade den möjligheten att få göra en 3D-bild då jag and änder mig av Nordiska kliniken. Vilken jag gillade! :)
Gilla

Trebarnsmorsa

Kvinna ·

19 dec, 2018

Jag har 425 demi, snart sju veckor sen. Nu när all svullnad lagt sig är de faktiskt inte jättestora. Till min glädje :-) Jag har dock demi och får ha push-up(vilket jag inte får ha än) om jag ska få klyfta. Beror ju på hur brett du har mellan brösten i nuläget, och längd och vikt
Gilla

Trebarnsmorsa

Kvinna ·

19 dec, 2018

Jag har 425 demi, snart sju veckor sen. Nu när all svullnad lagt sig är de faktiskt inte jättestora. Till min glädje :-) Jag har dock demi och får ha push-up(vilket jag inte får ha än) om jag ska få klyfta. Beror ju på hur brett du har mellan brösten i nuläget, och längd och vikt. Jag har nu F-kupa
Gilla

Sofieek

Kvinna ·

19 dec, 2018

Är 170 och väger 53kg. La in 400cc high profil och var rädd att det skulle bli förstort. Men håller med förgående talare att det är faktiskt inte så stort. Har ganska många bilder som du kan kolla :)
Gilla

Sabina84

Kvinna ·

21 dec, 2018

Tack Cbl89 det är där jag ska göra op!
Gilla

Sabina84

Kvinna ·

21 dec, 2018

Okej, vad bra att höra hur Demi upplevs har lite funderingar kring att ändra till det. Kul att du är nöjd!
Gilla

Sabina84

Kvinna ·

21 dec, 2018

Sofieek skrev:

Är 170 och väger 53kg. La in 400cc high profil och var rädd att det skulle bli förstort.
Men håller med förgående talare att det är faktiskt inte så stort. Har ganska många bilder som du kan kolla :)

Så skönt att höra att det inte känns för stort! Kan jag kolla bilder fast jag ännu inte är silver medlem? Tack snälla för ditt svar
Gilla

Pipilotti

Kvinna ·

22 dec, 2018

Opererades i nov och mina demi känns perfekt ”nätta” till min kropp, hade absolut inte kunnat ha full då dom skulle putat alldeles för mycket för min smak. Vet inte din längd och vikt men oftast vet kirurgen vad som kommer se proportioneligt ut och jag skulle gå på dennas rekommendation. :)
Gilla

Sofieek

Kvinna ·

22 dec, 2018

Sabina84 skrev:

Sofieek skrev:

Är 170 och väger 53kg. La in 400cc high profil och var rädd att det skulle bli förstort.
Men håller med förgående talare att det är faktiskt inte så stort. Har ganska många bilder som du kan kolla :)

Så skönt att höra att det inte känns för stort! Kan jag kolla bilder fast jag ännu inte är silver medlem? Tack snälla för ditt svar

Vet inte. Men broms kan du ju se, har en del där med :). Har du bestämt dig för 400cc?
Gilla

Sabina84

Kvinna ·

22 dec, 2018

Inte helt bestämt mig ännu funderar på att ändra till demi, så svårt detta...
Gilla

Sabina84

Kvinna ·

22 dec, 2018

Tack för svar! Funderar ändå på att ändra till demi. Är lite orolig för att de ska kännas för stora
Gilla

Sofieek

Kvinna ·

23 dec, 2018

Ah det är svårt :/ när opas du? Eller har du redan opererats ?:)
Gilla

shaishai

Kvinna ·

23 dec, 2018

Sofieek! Dina ser verkligen inte stora ut i profil med läkbh! Hur är projektionen i naket tillstånd? Tycker du det känns väldigt putigt? Sabina84, på Nordiska Klinikens instagram kan du se före-efterbilder på bröstop o då skriver de vad de är för profiler! Kolla in där :)! Då får du även se hur brösten ser ut i förhållande till resten av kroppen då bilderna inte tas super nära :)!
Gilla

Sofieek

Kvinna ·

23 dec, 2018

shaishai skrev:

Sofieek! Dina ser verkligen inte stora ut i profil med läkbh! Hur är projektionen i naket tillstånd? Tycker du det känns väldigt putigt?

Sabina84, på Nordiska Klinikens instagram kan du se före-efterbilder på bröstop o då skriver de vad de är för profiler! Kolla in där :)! Då får du även se hur brösten ser ut i förhållande till resten av kroppen då bilderna inte tas super nära :)!

Hm,tycker inte dem känns så jätte stora med Kläder alls. Men naket är dem ”stora”. Tycker inte det känns jätte putit. Men man känner att dem är stora ut med sidorna om du förstår :) la in en bild igår på bromsgalleriet. Ska se om jag kan ta en i profil utan kläder så kan du se :)
Gilla

shaishai

Kvinna ·

23 dec, 2018

Sofieek skrev:

shaishai skrev:

Sofieek! Dina ser verkligen inte stora ut i profil med läkbh! Hur är projektionen i naket tillstånd? Tycker du det känns väldigt putigt?

Sabina84, på Nordiska Klinikens instagram kan du se före-efterbilder på bröstop o då skriver de vad de är för profiler! Kolla in där :)! Då får du även se hur brösten ser ut i förhållande till resten av kroppen då bilderna inte tas super nära :)!

Hm,tycker inte dem känns så jätte stora med Kläder alls. Men naket är dem ”stora”.
Tycker inte det känns jätte putit. Men man känner att dem är stora ut med sidorna om du förstår :) la in en bild igår på bromsgalleriet. Ska se om jag kan ta en i profil utan kläder så kan du se :)

Åh va snällt! Ska hålla utkik :)!!
Gilla

Replayy

Kvinna ·

23 dec, 2018

Är det någon som tyckte 400 eller 425 vad för litet? Vilken kupa fick ni av dessa implantat? Ska sj lägga in 450 o vet ej om det är för litet då jag har d kupa naturligt och är smal mrn kurvig :)?
Gilla

Sofieek

Kvinna ·

23 dec, 2018

shaishai skrev:

Sofieek skrev:

shaishai skrev:

Hm,tycker inte dem känns så jätte stora med Kläder alls. Men naket är dem ”stora”.
Tycker inte det känns jätte putit. Men man känner att dem är stora ut med sidorna om du förstår :) la in en bild igår på bromsgalleriet. Ska se om jag kan ta en i profil utan kläder så kan du se :)

Sådär!:) nu ligger en bild uppe i profil.
Gilla

Sofieek

Kvinna ·

23 dec, 2018

Jag kan ibland uppleva 400cc som litet...tror jag blivit storleksblind som många säger att man blir. För ”shit vad stora” säger folk. Dock när dem får se dem utan bh då...i kläder är dem nog ganska normala skulle jag tro. Dock hade inte jag någon egen vävnad alls innan op.
Gilla

shaishai

Kvinna ·

24 dec, 2018

Sofieek skrev:

shaishai skrev:

Sofieek skrev:

shaishai skrev:

Sådär!:) nu ligger en bild uppe i profil.

Snyggt put!! Stora (men inte enorma) naket men lätta att gömma :)! Precis som jag vill ha det :D!!
Gilla

Poolly

Kvinna ·

24 dec, 2018

Mina 510 ser ju stora ut naket med, men absolut inte med kläder på! Säg till om du vill ha bild från sidan på de med
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem