Sabina84
Kvinna ·
19 dec, 2018
Ska operera 400 cc full profil
BröstförstoringHej! Ska operera in 400 cc rund full motiva. Fyller inte ens upp A just. Någon som gjort liknande? Känns de stora? Ska man ändra till demi? Vill ha åt det lite "nättare" hållet men ändå så de blir en liten klyfta. Hur upplever ni som gjort? Jag är orolig att jag kommer uppleva det som för stort men litar äveb på min kirurg.
Sortera efter
Sofieek
Kvinna ·
24 dec, 2018
Sabina84
Kvinna ·
25 dec, 2018
Sabina84
Kvinna ·
25 dec, 2018
Sofieek! Dina ser verkligen inte stora ut i profil med läkbh! Hur är projektionen i naket tillstånd? Tycker du det känns väldigt putigt?
Sabina84, på Nordiska Klinikens instagram kan du se före-efterbilder på bröstop o då skriver de vad de är för profiler! Kolla in där :)! Då får du även se hur brösten ser ut i förhållande till resten av kroppen då bilderna inte tas super nära :)!
shaishai
Kvinna ·
26 dec, 2018
Mina 510 ser ju stora ut naket med, men absolut inte med kläder på! Säg till om du vill ha bild från sidan på de med
Replayy
Kvinna ·
26 dec, 2018
Poolly
Kvinna ·
26 dec, 2018
Mina 510 ser ju stora ut naket med, men absolut inte med kläder på! Säg till om du vill ha bild från sidan på de med
Jaa Poolly! men absolut! Lägg gärna upp från sidan om du har ork :)!
Sabina84, på deras instagram (om du har det) så står det vad det är för profiler :) men ibland skriver de det i kommentarerna. MEN tänk inte så mkt på cc, jag tittar och jämför projektioner ist (mini, demi, full o corsé) för att se skillnaden. För volymen (cc) är det som fyller ut för att få projektionerna och diametern. Mer cc ju mer projektion man vill ha. Mer cc ju större diameter (bredd) man har/väljer. Vill man inte ha sideboobs så håller man sig oftast till sin egna bröstbredd o i mitt fall kan jag inte gå mindre än 360cc (mini). Men mini passar inte min kroppsbyggnad o då är det antingen demi (425cc) eller full (500cc) som gäller.. projektionen är det som avgör hur putigt och vilken klyfta man får. Tips är att bara titta på det än att kolla cc o då ser du vilket put du tycker ser snyggast ut- dock kan de se olika ut från person till person :)! 400cc kanske ser större/mindre ut på mig än dig om du förstår :)
Sabina84
Kvinna ·
26 dec, 2018
Jag kan ibland uppleva 400cc som litet...tror jag blivit storleksblind som många säger att man blir.
För ”shit vad stora” säger folk. Dock när dem får se dem utan bh då...i kläder är dem nog ganska normala skulle jag tro. Dock hade inte jag någon egen vävnad alls innan op.
Sofieek
Kvinna ·
28 dec, 2018
Jag kan ibland uppleva 400cc som litet...tror jag blivit storleksblind som många säger att man blir.
För ”shit vad stora” säger folk. Dock när dem får se dem utan bh då...i kläder är dem nog ganska normala skulle jag tro. Dock hade inte jag någon egen vävnad alls innan op.
Jätte fina tycker jag! Estetiskt fina till din kropp! Tack snälla för svar!
Maxime
Kvinna ·
29 dec, 2018
shaishai
Kvinna ·
29 dec, 2018
Pipilotti
Kvinna ·
30 dec, 2018
@Pipilotti Vill bara säga att dina bröst blev SÅ sjukt fina, de är typ drömresultatet för mig, var på min andra konsultation idag. :)
Maxime
Kvinna ·
30 dec, 2018
@Pipilotti Vill bara säga att dina bröst blev SÅ sjukt fina, de är typ drömresultatet för mig, var på min andra konsultation idag. :)
Åååh tack snälla snälla du. Gör mig himla glad att läsa! Vad spännande! Jag var också på två konsultationer innan, kändes skönt att få gå igenom storlek o allt en gång till :P. Vem/vilka har du varit hos och vad blev du rekommenderad?
Sabina84
Kvinna ·
02 jan, 2019
Poolly! Snygga blev dom! Är du nöjd :)?
Sabina84! Hur har det gått för dig, vad blev det till slut och hur känns det så här långt?
Maxime
Kvinna ·
02 jan, 2019
Sabina84! Hur har det gått för dig, vad blev det till slut och hur känns det så här långt?
Jag landade faktiskt i 380 demi ergonomix, nu är de bara 6 dagar så inte slutresultat ännu men är nöjd i mitt val såhär långt
Pipilotti
Kvinna ·
02 jan, 2019
Sabina84
Kvinna ·
02 jan, 2019
Jag landade faktiskt i 380 demi ergonomix, nu är de bara 6 dagar så inte slutresultat ännu men är nöjd i mitt val såhär långt
@Sabina
Spännande! Sa de något om att välja mindre än rekommenderad storlek? Funderar ju också på demi istället för full.
Maxime
Kvinna ·
02 jan, 2019
Maxime: Okej :) förstår. Men oj det var ju väldigt stor skillnad! Hade också reagerat på den storleken :O men du kan inte fråga om att lägga in lite mindre cc men med mindre projektion? Minns du vad du hade för bröstbredd förresten? Ja, jag och Paolo var överens både gångerna. Eller han var iaf haha... Jag tyckte 300 lät stort men han sa att det skulle ge mig mitt önskade resultat (vilket var en fyllig C-kupa som ändå gav ety proportionelligt intryck)
Pipilotti
Kvinna ·
02 jan, 2019
Maxime
Kvinna ·
02 jan, 2019
@Sabina
Spännande! Sa de något om att välja mindre än rekommenderad storlek? Funderar ju också på demi istället för full.
Han rekomenderade demi första konsultationen ergonomix men sedan hade jag tankar på qtt få mer klyfta så gick på en andra konsultation. Blevdå rek 400 cc full round men sedan gick tankarna åt att jag ville ha ett resultat åt det mer naturliga och då ändrade jag mig till det första valet som var 380 demi ergonomix men jag frågade innan op om jag också kunde ta 360, då sa han att jag kan det men att 380 kommer att bli ett snyggare resultat på min kropp.
Pipilotti
Kvinna ·
02 jan, 2019
Maxime: Okej :) förstår. Men oj det var ju väldigt stor skillnad! Hade också reagerat på den storleken :O men du kan inte fråga om att lägga in lite mindre cc men med mindre projektion? Minns du vad du hade för bröstbredd förresten? Ja, jag och Paolo var överens både gångerna. Eller han var iaf haha... Jag tyckte 300 lät stort men han sa att det skulle ge mig mitt önskade resultat (vilket var en fyllig C-kupa som ändå gav ety proportionelligt intryck)
Ja men verkligen, förvisso har jag ju gått igenom graviditet/amning efter konsultationen på Proforma, så har tappat mer egen vävnad sen dess. Ganska säker på att jag har runt 12 i bröstbredd. Haha ja, de brukar ju vara rätt övertygande om storleken.
Snyggt put!! Stora (men inte enorma) naket men lätta att gömma :)! Precis som jag vill ha det :D!!