Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Sabina84 profilbild

Sabina84

Kvinna ·

19 dec, 2018

Ska operera 400 cc full profil

Bröstförstoring

Hej! Ska operera in 400 cc rund full motiva. Fyller inte ens upp A just. Någon som gjort liknande? Känns de stora? Ska man ändra till demi? Vill ha åt det lite "nättare" hållet men ändå så de blir en liten klyfta. Hur upplever ni som gjort? Jag är orolig att jag kommer uppleva det som för stort men litar äveb på min kirurg.

41

Sortera efter

Maxime

Kvinna ·

02 jan, 2019

Pipilotti skrev:

Maxime skrev:

Pipilotti skrev:

Maxime: Okej :) förstår. Men oj det var ju väldigt stor skillnad! Hade också reagerat på den storleken :O men du kan inte fråga om att lägga in lite mindre cc men med mindre projektion? Minns du vad du hade för bröstbredd förresten? Ja, jag och Paolo var överens både gångerna. Eller han var iaf haha... Jag tyckte 300 lät stort men han sa att det skulle ge mig mitt önskade resultat (vilket var en fyllig C-kupa som ändå gav ety proportionelligt intryck)

Ja men verkligen, förvisso har jag ju gått igenom graviditet/amning efter konsultationen på Proforma, så har tappat mer egen vävnad sen dess. Ganska säker på att jag har runt 12 i bröstbredd. Haha ja, de brukar ju vara rätt övertygande om storleken.

Aha aa förstår. Jo men precis, kanske du nu blev rekommenderad full profil pågrund av att ge brösten en liten skjuts liksom :P. Han vet med all säkerhet vad han pratar om iaf och du kommer alldeles säkert få ett jätte fint resultat. Dock kanske det skulle kännas tryggt att bara gå till en ytterliggare kirurg innan du bestämmer dig?

Haha, det var typ precis vad han sa - att full profil ger ett naturligt lyft när brösten tunnats ut lite. Mm exakt, funderar att konsultera en till kirurg för att jämföra och ta upp alla frågor som dykt upp efter senaste gången.
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem