cupcake
Kvinna ·
13 sep, 2010
Storleksval. 650/700 700 eller 800 ???
BröstförstoringHej på er tuttlisor!
Sitter o funderar som en galning på det här med att välja storlek. Ska ju göra en ny OP nu. Framförplacering med större implantat. Förmodligen är jag totalt storleksblind eftersom jag vill ha minst 700 cc?? Min sambo tycker det i alla fall , haha!
Jag har ju små egna bröst, fast vävnad. Just nu har jag bakomplacering 550/500. Det det dumma är att bröstet med 550 nu ser större ut på bild och annar (tydligt enligt min kirurg) än det med 500 i. Funderar på att välja samma cc till båda? Passa på att välja mist 700 ibåda eller slå på stort o välja 800. Ristestet är så himla svårt nu med 2st stenhårda silikonbröst tycker jag.
Har ni några bra tips? Gärna i storleksfrågan också.
Hur många storlekar i BH:n tror ni att jag ökar, eller fyller de bara ut bättre? Kommer de se gigantiskt ut?? Typ " fruar slår sina män som nätan går in i lyktstolpar?"
KRAM!!
Sortera efter
Anonym användare
13 sep, 2010
cupcake
Kvinna ·
14 sep, 2010
cupcake
Kvinna ·
14 sep, 2010
Har testat med 2 dl ris i bh:n hela dagen. Är riset tillförlitligt? Det hamnar ju nertill alltihop och blir som en sjukt bra push up???
twinky
Kvinna ·
14 sep, 2010
Hihi, förlåt men du e nog lite storleksblind. Dina bröst ser inte ut som en c-kupa. Tycker de är jättesnygga och absolut inte små men jag förstår att du vill bli av med dina muskelproblem. Hoppas allt går bra och att du blir nöjd med dina nya boobies, oavsett vad d blir för storlek. :)
Uniica
Kvinna ·
14 sep, 2010
Jag förstår exakt hur du känner ! men som sagt jag är också storleksblind ... och det är något man nog måste berarbete på jag tänker såhär.. nu genomgår jag en till opration blir jag inte nöjd så är det mig det är fel på och något som sitter inom mig... Det är det enda sättet man nog kan förstå på.
Och det ser absolut inte ut som en stor C det ser mer ut som en fast E-F kupa:)
Ett tips är att du verkligen ska foska själv om storlekerna och inte lyssna på något annan. Ris testet och sånt gör dig bara besviken. Prata med din kirurg fråga hur stor det kommer bli och säg dina önskemål visa bild t.ex?
cupcake
Kvinna ·
14 sep, 2010
Okej tjejer. Jag får väl ta åt mig. Men i mitt huvud är E-F stort. Jag tycker ju inte att mina är det. Om ni skulle se mig på riktigt skulle ni hålla med.
Det här med ristestet känns märkligt för det formar sig ju inte alls som implantatet sen. 550 ris kändes större än 550 cc. Jag får väl ta med några bilder o visa. Ska se om jag hittar några riktigt snygga boobs. Vill ju inte visa några halvbra men med rätt storlek. Då kanske jag får den looken också. Har ni några tips så är de välkomna!
Jag säger som dig Uniica, blir det fel med storleken denna gång är det mig det är "fel" på. Andra problem som muskelrelaterade, mycket rippling, BO, DB mm är ju helt annat. Det får man lov att åtgärda.
via_dolorosa
Kvinna ·
14 sep, 2010
Tror det é lättare att uppfatta storlekskillnaden som skulle bli genom att se hur mycket större tex 700cc skulle bli om man jämnför mé de du har nu. Kolla i tabellerna o jämnför. 😉
Anonym användare
14 sep, 2010
Var rädd om dig bara, problemet sitter nog ingenstans på din kropp, precis som du själv verkar ana. Problem som detta har en tendens att flyttas runt på den fysiska kroppen, olika kroppsdelar får ta skulden för att man inte mår bra på insidan.
Har kollat dina bilder många ggr o håller definitivt med om att dom ligger på visuell E-kupa. precis som mina.. tycker dock det är för stort på mig. Även om jag gillar stora bröst så orkar jag inte alltid med dom, uppmärksamheten. Jag vill vara mer än ett par bröst.
Coh II har jag o gillar det:) men min man har hintat om att mjukare inte hade vart fel heller. skillnaden är väl inte så stor kanske, känner iaf ingen skillnad alls på mina 2or o Sukkubus 1or ;)
cupcake
Kvinna ·
18 sep, 2010
Nu är det bestämt 700 cc it is. Det är lite pirrigt men det känns bra. Jag tror att jag är i goda händer. Proforma är trevliga, proffsiga och gulliga som tusan.
Anonym användare
19 sep, 2010
du e stl blind jaa :D hehe jag kan nu änna d e en aning för stort med 800cc men dom e grymt snygga nu =) ska fixa en hel helts bild så alla kan se efter mitt återbesök imorgon å tagit bort dom resterande stygnen :S
cupcake
Kvinna ·
19 sep, 2010
GRYMT! Tack Ida!
Så du önskar att du valt 700? Eller mindre?
Jag börjar bli ordentligt nervös nu. Inte så lpng tid kvar...
Anonym användare
20 sep, 2010
nää jag e ju nöjd med dom ändå men d e stort å folk glor verkligen :P men d e uppmärksamhet jag vill ha ju så hehe =) nää nu i efterhand så e 800 lagom till mig =) ska fixa bild snabbt så möjligt så du får lite hum om voilken stl du ska köra på sen :D
norrskenet
Kvinna ·
20 sep, 2010
hej!!
var in och kollade på dina kort,dom 2 sista korten på sista sidan grymt snygga !!!!!!!!
hoppas att man själv kan få någolunda när man har korrats...
du kommer att kunna bära upp 700!!
lycka till 😀
kramen
cupcake
Kvinna ·
20 sep, 2010
Norrskenet: tack snälla! Hoppas att mina nya blir grymma! Jag tycker också att de är rätt snygga nu lite för lite skidbacke o något för stort mellanrum. Håller tummar o tår för att framflytten gör susen. Spana in Tapioeras (stavas hon så?) bilder, grymt snygga boobs!
Kdan
Kvinna ·
20 sep, 2010
Jag har 650cc och det är inte alls stort! hade lätt kört på 800cc om jag var du :)
cupcake
Kvinna ·
20 sep, 2010
Hmm.. jag tror inte jag "får" ta större för min kirurg. Vill inte ha freakshow, bara fylliga boobs. Framförplacering borde göra dem större?
cupcake
Kvinna ·
20 sep, 2010
Måste passa på att säga att det är synd att det är så svårt att hitta bilder på tjejer med större implantat. Tror det finns 3 st här med bilder på över 650 cc. Något tips??
Är lite kär i Idas bröst faktiskt 😛 Tror ni mina kan bli i närheten? Ida, vad tror du?
twinky
Kvinna ·
21 sep, 2010
Måste passa på att säga att det är synd att det är så svårt att hitta bilder på tjejer med större implantat. Tror det finns 3 st här med bilder på över 650 cc. Något tips??
Är lite kär i Idas bröst faktiskt 😛 Tror ni mina kan bli i närheten? Ida, vad tror du?
http://www.drsanden.com/Brostforstoring/Fore_och_efter_bilder/Sidor/Storlek_XXL.html#0 Här får du Göran Sandéns "XXL bröst" = 600-800cc.🤭
Anonym användare
21 sep, 2010
800 cc är STORT!! Nog för att du må vara lång och du säkert kan bära upp det, men orkar huden hålla ihop nästan 1 kg implantat i varje bröst? Speciellt med en framför-placering också? Det måste ju bli skittungt tycker man..
cupcake
Kvinna ·
21 sep, 2010
Kicka... Ja det funderar jag också på. Kör på mina 700cc (hur mycket bättre det är i den aspekten kan ju diskuteras) Men Jordan har väl 800 i sina med den placeringen? Vet i och för sig inte hur stora hon hade innan ( om det har någon betydelse?). Jag blir mer o mer nervös inför själva operationen. Minns framför allt hur jobbigt det var efteråt med allt illamående och smärta 😢 Ska man vara fin får man lida pin.
Tror du kommer trivas jättebra med känslan av framför..
Men kommer aldrig förstå varför man vill ha så enorma implantat... Det låter helt galet i mina öron. Du har en 70H nu, H-kupa! hör du hur bara det låter.. Är du beredd på allt som kommer på köpet, är det värt det? Du verkar ju ändå förstå att du blivit storleksblind, varför inte då dra lite i bromsen o värdera dig själv högre än att bara kasta dig huvustupa in i nåt sånt här när du inte ens verkar veta säkert vad du vill.
Tänk bara efter.. Så du fattar ett beslut som är rätt för dig!