cupcake
Kvinna ·
13 sep, 2010
Storleksval. 650/700 700 eller 800 ???
BröstförstoringHej på er tuttlisor!
Sitter o funderar som en galning på det här med att välja storlek. Ska ju göra en ny OP nu. Framförplacering med större implantat. Förmodligen är jag totalt storleksblind eftersom jag vill ha minst 700 cc?? Min sambo tycker det i alla fall , haha!
Jag har ju små egna bröst, fast vävnad. Just nu har jag bakomplacering 550/500. Det det dumma är att bröstet med 550 nu ser större ut på bild och annar (tydligt enligt min kirurg) än det med 500 i. Funderar på att välja samma cc till båda? Passa på att välja mist 700 ibåda eller slå på stort o välja 800. Ristestet är så himla svårt nu med 2st stenhårda silikonbröst tycker jag.
Har ni några bra tips? Gärna i storleksfrågan också.
Hur många storlekar i BH:n tror ni att jag ökar, eller fyller de bara ut bättre? Kommer de se gigantiskt ut?? Typ " fruar slår sina män som nätan går in i lyktstolpar?"
KRAM!!
Sortera efter
cupcake
Kvinna ·
21 sep, 2010
Anonym användare
21 sep, 2010
Cupcake - Det är möjligt att hon har 800, men hon kan lika gärna ha bättre hudelastistet än dig också.. Du kanske får värsta hängpattarna om några år med 800 cc, det kan man inte veta..
Jag försöker inte skrämma upp dig på något vis, men ibland tror jag man kan vara så inriktad på ngt så man glömmer bort andra viktiga punkter runtomkring. Du får säkert jättefina nya bröst!
Smärtan är ju övergående som tur är :) Och du kommer säkerligen inte ens ha hälften så ont som vid din första op.
Anonym användare
21 sep, 2010
du får vara duktig med att använda bh dygnet runt eller iaf kanske en sportis om natten om du siktar på 800cc =) kanske med 700 med jag har faktiskt ingen koll på framför placeringar mer än att jag e återförsäljare till ett underklädes företag där jag håller i erotikpartyn och ett skräck exemplar har jag fått se i min ena katalog med underkläder en tjej som ser ut att ha framför placering å d ser ut som hon har slarvat om nån! ska se om jag kan fotta d å lägga upp här för d ser för jävligt ut :S ...
cupcake
Kvinna ·
21 sep, 2010
Men tjejer nu blir jag rädd. Bakom funkar ju inte så bra, tror inte att en ny bakomoperation skulle rädda mig ifrån muskelproblemen. Så framför it is. Jag vill att de rör på sig också. Egen erfarenhet av bakomboobs är att de är fastnitade på kroppen. Ligger jag ner är de som gjorde av sten, lagom mysigt. DB:n är jag inte så förtjust i heller 👎
Jag hoppas verkligen att det går vägen denna gång. Om det börjar bli dåligt, häng eller vad som har Calle sagt att vi flyttar bak dem. Så jag litar på honom.
Ida, jag väntar med skräckblandad förtjusning på bilderna från katalogen. Förresten kommer du nog få sälja BH:ar till mig om brösten växer mer än 1 kupstorlek av 150cc 🤭
Anonym användare
21 sep, 2010
hehe lugnt imngen fara jag har 2 st hemma som inte passar mig iaf en svart spets som jag sjl köpt av Tapiopera en svart spets i stl 65 H den e verkligen skit snygg men dne passar dock inte mig å finns inte i större stl heller :/ sen en röd balconette i 65 i får se när allt läkt å se hur den kommer funka sen ska genast fotta den bilden jags nackat om här ovan å se om jag kan lägga ut dne här!
Anonym användare
21 sep, 2010
vet inte hur jag ska få in bilderna här så jag lägger up dom i galleriet där alla kan se dom i brons eller vad d u heter hmm
cupcake
Kvinna ·
21 sep, 2010
Ida.. jag har tittat på bilden, vill inte ha sådana 👎 *gulp, svälj* jaja.. I så fall åker de bakom. Är nyfiken på vad du säljer för undies i katalogen, längtar redan efter att fylla på förrådet!
Anonym användare
21 sep, 2010
kolla mitt brons galleri för bilderna på framdför placeringen som e knas fult!
cupcake
Kvinna ·
21 sep, 2010
Det var ju det jag gjorde...
Anonym användare
Den här kommentaren har dolts eftersom den inte földe forumets riktlinjer
Anonym användare
21 sep, 2010
ojj förlåt det blev nog lite fel! hehe! d e nåt fel på min data här skrev ett inlägg precis å bad om ursäkt för d blev lite skevt här men nu e d borta d jag skrev hmm men men...
cupcake
Kvinna ·
24 sep, 2010
Nu är det inte många dagar kvar till mina framförbröst är på plats. Nervositeten gör sig påmind varje dag. Passar på att fråga vart jag hittar en bra sportis? Köpte en på Strandkliniken sist som jag älskar, från champion. Den är som en vanlig BH nästan eftersom den knäpps i ryggen och delar av brösten i 2 kupor. Vet tyvärr inte vad denna BH heter. Vart hittar jag den eller en annan bra till mina nyopererade boobs? Passar på att fråga om rimlig storlek också. Har idag 550cc HP bakom muskeln vilket ger mig 65 H på Change/ 75F på Triumph.
Kramis på er alla
Sukkubus
Kvinna ·
25 sep, 2010
Twinky. Tack för bilderna. Problemet är att jag inte hittar någon med 700cc och ett mindre utgångslänge. Fast man kan väl få en liten uppfattning. Vet ni om man kan smörja in de nya boobsen direkt med havandeskapsolja när de är nya eller måste man vänta tills ärret läkt?
Jag har smörjt från start men inte på just ärren, de tar jag aloe vera eller Ems-salva på om tejpen är av. :)
Sukkubus
Kvinna ·
25 sep, 2010
Ida.. jag har tittat på bilden, vill inte ha sådana 👎 *gulp, svälj* jaja.. I så fall åker de bakom. Är nyfiken på vad du säljer för undies i katalogen, längtar redan efter att fylla på förrådet!
Hehe du kan nog hitta otaliga bilder på fula bakombröst med. ;) Även de som inte sitter felplacerade i höjd utan just de som är fula pga bakomplaceringen. ;)
De kommer bli superfina dina boobs. :)
Anonym användare
25 sep, 2010
Nu är det inte många dagar kvar till mina framförbröst är på plats. Nervositeten gör sig påmind varje dag. Passar på att fråga vart jag hittar en bra sportis? Köpte en på Strandkliniken sist som jag älskar, från champion. Den är som en vanlig BH nästan eftersom den knäpps i ryggen och delar av brösten i 2 kupor. Vet tyvärr inte vad denna BH heter. Vart hittar jag den eller en annan bra till mina nyopererade boobs? Passar på att fråga om rimlig storlek också. Har idag 550cc HP bakom muskeln vilket ger mig 65 H på Change/ 75F på Triumph.
Kramis på er alla
Abecitas Kimberly är suverän! Den är precis som din champion. Jag köpte en sån istället för den på strandkliniken och Oya sa att det var en bra sportis. Många här på forumet som har den och är jättenöjda! Även den har kupor och knäppning där bak. Finns att köpa på twilfit bla.
cupcake
Kvinna ·
25 sep, 2010
Kicka- TACK. Men Twilfit har ju inga stora storlekar med mindre underband? Vart hittar jag en sån? Har ju 65H nu 💡
Sukkubus vad är EMS-salva? Någon speciell aloe du använder? Vill ha fina ärr denna gång.
Hur länge tejpar ni?
Onsdag it is, pirr pirr i magen...
Anonym användare
26 sep, 2010
Gå in på www.abecita.se - Där kan du söka efter butiker :)
Anonym användare
26 sep, 2010
Fast jag såg nu att den bara fanns från st 70 i underband 😕
Anonym användare
26 sep, 2010
Vad är det för katalog? Nyfiken jag älskar att shoppa bhar och har massor ifs.
😀
cupcake
Kvinna ·
26 sep, 2010
Ida säljer undies tror jag det var? Kolla med henne om det är den katalogen du menar. Alla andra tips på snygga undies till bra priser tas emot. Hannibal har tipsat om några engelska sidor jag tappat bort :-(
Twinky. Tack för bilderna. Problemet är att jag inte hittar någon med 700cc och ett mindre utgångslänge. Fast man kan väl få en liten uppfattning. Vet ni om man kan smörja in de nya boobsen direkt med havandeskapsolja när de är nya eller måste man vänta tills ärret läkt?