cupcake
Kvinna ·
13 sep, 2010
Storleksval. 650/700 700 eller 800 ???
BröstförstoringHej på er tuttlisor!
Sitter o funderar som en galning på det här med att välja storlek. Ska ju göra en ny OP nu. Framförplacering med större implantat. Förmodligen är jag totalt storleksblind eftersom jag vill ha minst 700 cc?? Min sambo tycker det i alla fall , haha!
Jag har ju små egna bröst, fast vävnad. Just nu har jag bakomplacering 550/500. Det det dumma är att bröstet med 550 nu ser större ut på bild och annar (tydligt enligt min kirurg) än det med 500 i. Funderar på att välja samma cc till båda? Passa på att välja mist 700 ibåda eller slå på stort o välja 800. Ristestet är så himla svårt nu med 2st stenhårda silikonbröst tycker jag.
Har ni några bra tips? Gärna i storleksfrågan också.
Hur många storlekar i BH:n tror ni att jag ökar, eller fyller de bara ut bättre? Kommer de se gigantiskt ut?? Typ " fruar slår sina män som nätan går in i lyktstolpar?"
KRAM!!
Sortera efter
Anonym användare
27 sep, 2010
cupcake
Kvinna ·
27 sep, 2010
[Vad blir det för storlek cupcake o vilken datum?
Onsdag den 29 är det dags. 700 cc med framförplacering har vi bestämt. Börjar fega ut o fundera på 800cc men den vill nog inte min kirurg. Kommer 150 cc ge mig en tillräcklig skillnad eller skulle jag valt 800 dvs. 250cc i skillnad? Byter ju från bakom til framför så jag undrar om de där 50cc som sägs gömma sig bakom muskeln kommer fram? VAD TROR NI SOM VET? Får jag i så fall en ökning på 200cc?
Kramar från en mycket pirrig o nervös Cupcake
Anonym användare
27 sep, 2010
Tror du märker rätt mycket när det dessutom är framför. Jag bytte ju från 600 till 800 båda gånger bakom och det märktes skillnad. Nu var ju den kirurgen kass o jag ångrade mig verkligen för ALLT blev fel, långt ner långt ifrån varandra, men iallafall mycket större. Ida bytte väl med från 600 till 800 o hennes ser super ut och fyllde ut precis där det behövdes. Vad är det du vill ändra? Bara storlek o det med muskelproblemet eller? För dina bröst är som jag skrev super ju.
De 2 sidorna kicka länkade köper jag nästan allt från. Är supernöjd med servicen och kvaliteten. Snabba leveranser o lätt lätt byta. Deco bhn är en favorit
Ja det är snart den 29 🙂
cupcake
Kvinna ·
27 sep, 2010
Tror du märker rätt mycket när det dessutom är framför.
De 2 sidorna kicka länkade köper jag nästan allt från. Är supernöjd med servicen och kvaliteten. Snabba leveranser o lätt lätt byta. Deco bhn är en favorit
Ja det är snart den 29 🙂
Ja nervositeten gör sig påmind hela tiden. Jag vill bli av med alla muskelproblem o få dem ja vad ska jag säga? En (minst) synlig kupstorlek större, mindre motorväg o gärna mer put utåt. Tror ni/du ens att Proforma hinner få in 800cc om jag skulle be om det? Min läkare tyckte 650cc men han gillade dem jag har också så han kanske inte är det bästa smakrådet...
Längtar efter att testa dessa sidor o beställa hem en massa. Är storlekarna ungefär som på Change? Eller är de annorlunda? Tycker det är svårt med storlek.. ❤️
Anonym användare
27 sep, 2010
Såg verkligen skumt ut på en snygg tjej, den där bilden alltså som ida la in i sitt galleri. Men det går att hitta fula bakombröst med, ingen svårighet att hitta fula bröst... tyvärr...
Vad blir det för storlek cupcake o vilken datum? Gillar dina bröst annars, men är ju också sådan som vill ha riktigt stora. Det är dock svårt med bhar, även på nätet kan jag lova när man kommer upp i över H. Jag fick köpa större omfång runt om o sy in då när jag hade 800 cc, nu har jag gg från olika engelska sidor o det finns ju med litet omfång numera.
Ska bli kul att se dina nya boobs. O ida dina blev super med 800 🙂
Anonym användare
27 sep, 2010
Har de inte dem hemma så är det ju svårt. Redan den 27 idag o det tar väl någon dag. Men ring o fråga, kan ju gå. De engelska sidorna dubblar ju sina bokstäver som ff kupa, g kupa gg kupa osv så det är världens djungel med storlekarna. Men fråga hanibal lecter hon kan verkligen allt om bhar. Det är dock jätte lätt att skicka tillbaka bhar på de sidorna o att nå dem per telefon
cupcake
Kvinna ·
27 sep, 2010
Näe. Nu har jag gjort ristestet igen. 150cc skillnad är ju lite. Jag skulle ha valt 800cc istället tror jag. Är det för sent att ändra sig dagen innan OP? Om jag ringer till Proforma imorgon? Någon som varit med om liknande???
Anonym användare
27 sep, 2010
Va spännande! Snart dags för fix:) Stort lycka till Cupcake! Må du bli nöjd denna gång!
KRAM
cupcake
Kvinna ·
28 sep, 2010
Va spännande! Snart dags för fix:) Stort lycka till Cupcake! Må du bli nöjd denna gång!
KRAM
Tack sötnos! Du får hålla en tumme för mig. Det ska bli så skönt att slippa muskelproblemen. Ser verkligen fram emot det!
Idag ska jag fixa hemma så jag kan komma hem och känna mig som en prinsessa sen. Tidningar, godis, mat som är lätt att ordna, nytvättade sängkläder osv.
cupcake
Kvinna ·
28 sep, 2010
Nu har jag pratat med Proforma. De hinner inte få in 800cc tills imorgon. Tjejen jag pratade med var helt säker på att jag skulle bli nöjd med 700 cc framförplacering. Jag nojjar nog bara? Vill ha stora bröst men inga bomber som syns mer än resten av mig. Tittade på bilder på Marie Plosjö, hon har 600cc. Hmm... Nästa Dolly Parton. Jag måste blivit storleksblind på riktigt?
Har ni också oroat er för storleken veckan, dagen innan?
Anonym användare
28 sep, 2010
Jag var skitnojjig över att mina 500 cc skulle bli way to big! Jag ville också ha stora bröst men inga bomber. Tycker de vart jättebra i storleken!
Anonym användare
28 sep, 2010
Du kommer bli jätte nöjd med 700. Framför ser ju större ut med så nästan samma som 800 bakom ju. Snart dax nu. Ska tänka på dig imorgon.
Lycka till! Kramar
cupcake
Kvinna ·
28 sep, 2010
Du kommer bli jätte nöjd med 700. Framför ser ju större ut med så nästan samma som 800 bakom ju. Snart dax nu. Ska tänka på dig imorgon.
Lycka till! Kramar
Vad söt!
Jag sitter o pustar ut efter allt städande o tvättande. Jag hoppas att jag vaknar upp imorgon o känner mid nöjd. Om inte annat så ska det bli så skönt att slippa värk i musklerna. De är helt slut nu efter marathonpass med tvättning, en sväng med dammsugaren och en massa fix..
Anna. Kan du inte lägga upp lite fler bilder? På din bild med bandage på ser tuttarna jättestora ut. Sådana skulle jag inte kunna få utan 1000cc tror jag...
Kram
Kdan
Kvinna ·
29 sep, 2010
Jag nojjade när jag skulle lägga in mina 650cc. Men det hade jag absolut inte behövt, blev myyycket mindre än vad jag trodde. Hade lagt in mer om jag haft pengar till det, men är helt säker på att jag kommer göra det när jag sparat ihop :)
Lycka till! vill ha bilder bilder bilder sen :D
Anonym användare
29 sep, 2010
Jo jag ska fixa lite fler bilder. Nästan alla mina förra bröst, de 600 800 osv är i en annan dator som inte funkar, men ska försöka lägga över dem. Just nu är de ju ovanligt stora pga att jag är gravid. Hoppas jag slipper en operation till. Men behöv det så gör jag det. Tycker jag mått rätt bra snabbt efter alla mina operationer. Utom den första, sen är ju liksom bröstfickan på plats.
Hoppas du mår bra idag. Har tänkt på dig! O nyfiken!
Kvinna ·
23 maj, 2012
dumle
Kvinna ·
11 jul, 2012
sjukt snyggt med stora bröst !! jag själv ska stoppa mellan 600-800 cc när jag operera mig! 👍
dumle
Kvinna ·
11 jul, 2012
kolla evasunderklader.se det finns skitsnygga underkläder upp till J kupa 👍
LipziL
Man ·
11 jul, 2012
Min kirurg säger att det är bäst att lägga in lika stora implantat när man kommer in i så pass stora storlekar. Jag tkr du ska gå på 800 om du verkligen vill uppleva en skillnad, du är ju lång också. Jag är väldigt kort och har 610, ser inte så stort ut.
Marina
Kvinna ·
01 sep, 2016
F n har 68 röstande gett sin åsikt.
Undersökningen är öppen ett kort tag till, passa gärna på att "rösta" om ni har opererat er och är färdigläkta.
www.bravissimo.com och
www.figleaves.com brukar hannibal rekomendera :)