ollie
Kvinna ·
02 feb, 2013
utveckling 450cc
Bröstförstoring2 månader sen mitt byte till runda 450cc. Slänger in en bild på utvecklingen av dem, en bild på utvecklingen av mina förra anatomiska och en bild på hur BO såg ut på mig, samt en bild på hur de såg ut 4år efter BO korr. Ochen före bild före alla operationer.Ser ut som att mina runda e rätt klara nu, lite lär väl hända men tror inte på någon större skillnad hädanefter så lär inte slänga i nå fler bilder om inget jätte stort händer med dem :P Hoppas att det hjälper någon som inte kan bestämma sig! OCh jag stör mig på att jag inte kan sortera bilderna men tror alla fattar vilka som är vad!
Sortera efter
Candycane
Kvinna ·
02 feb, 2013
De är jättefina Ollie!!
Gilla
ollie
Kvinna ·
03 feb, 2013
Oj ingen som tycker något alls? Varken positivt eller negativt?
Det är lite tråkigt när alla andra bildtrådar får så mkt pepp! Särskilt när jag varit så missnöjd o orolig i början och äntligen kan slappna av o vara lite positiv o dela med mig. Åtminstone ett "kul att du är nöjd" typ menar inte att jag vill bli överröst med komplimanger;-)
Kanske lite dramatisk men menB-)
Candy cane : tack det värmde:-)
Gilla
Jagsh
Kvinna ·
03 feb, 2013
Tycker dem ser jätte fina ut!!! Bra storlek till dig. Varför du kanske inte får så många som tycker till i tråden är för att det inns inga bilder i tråden. För att se dina bröst måste man gå in på din profil. Lägg till bilder i tråden ska du se att folk tycker till ;)
Gilla
Lingon
Kvinna ·
03 feb, 2013
Tycker du ska vara jättenöjd! De är superfina! Tror inte de kommer se mer fejk ut än dina anatomiska när de fått mjukna och sjunka ner ordentligt. Och det måste ju vara skönt och slippa att de roterar! Som sagt, inget att vara missnöjd med där inte! =))
Gilla
Marina
Kvinna ·
03 feb, 2013
Jag tycker också de ser fina ut, kanske är dte för att skillnanden mot tidigare inte ser enorm ut på bilderna som du inte får så mycket respons. Knappast för att de skulle se "hemska" ut i vart fall!
Men jag tror du får mer respons om du laddar upp bilderna här i tråden, så folk dels inte behöver komma sg för med att titta i din profil och dels ser direkt vilka bilder som är relevanta för den senaste operationen. Dina förklaringar till bilderna kommer då också fram på ett annat sätt än på profilsidan.
Har du några profilbilder också?
Hoppas du blir nöjd, och nu lär du i vart fall slippa den irriterande rotationen. Nästan bra att du hade den, om du ändå ville byta pga PIP-implantaten, så det inte behövde kännas så förgäves, om man nu ska se det positivt!
Gilla
ollie
Kvinna ·
03 feb, 2013
Lade in bilder igen.
Tack tjejer iaf! Jag tror inte heller det kommer bli sämre än med de anatomiska:-) de ser olika ut tycker jag men bilderna kanske ser ut som mina gamla som marina säger.
Känns skönt att äntligen vara glad över dem igen!
Gilla
Jen1983
Kvinna ·
03 feb, 2013
Väldigt snyggt Ollie! Du ska vara stolt:) ser faktiskt inte så stor skillnad mellan bilderna. Härligt att höra att du är nöjd :)
Gilla
ollie
Kvinna ·
03 feb, 2013
Tack Jen! Du har med väldigt snygga bröst!
Gilla
Anonym användare
03 feb, 2013
Fina, dom ser piggare ut än dom gamla :) Hur går det med vecket?
Gilla
ollie
Kvinna ·
03 feb, 2013
Tack Tin! Hur går det för dig?
Mitt veck är kvar och jag masserar o det kanske har blivit lite bättre men tror mer på att det får bli en korr om jag orkar opereras igen...:-(
Gilla
Smothie
Kvinna ·
03 feb, 2013
Nu hittade jag din tråd med så lätt att missa. Riktigt bra resultat, jätte fina :)
Gilla
ollie
Kvinna ·
03 feb, 2013
Tack smothie! Det börjar kännas bra nu om än fortfarande lite ovant vid bolligheten!
Dina är med mkt fina!
Gilla
Anonym användare
03 feb, 2013
Samma sak för mig med vecket :/ Det är som bäst på morgonen för att jag legat på rygg och på så vis inte haft nån tyngd neråt men under dagen blir det värre och det är som värst på kvällen eller om jag setat länge, speciellt lite framåtlutad. Veckbröstet har fortfarande inte ändrat form så det är likt det andra. Plattare och sticker ut längre i armhålan. Vill bara att dom ska se lika ut så man slipper oroa sig och tänka på en ev korr. Har du hört något från Calle?
Gilla
Baylis
Kvinna ·
03 feb, 2013
👍 men super fina, efter bara 10 dagar :) Du ska vara kalas nöjd
Gilla
ollie
Kvinna ·
03 feb, 2013
tin skrev:
Samma sak för mig med vecket :/ Det är som bäst på morgonen för att jag legat på rygg och på så vis inte haft nån tyngd neråt men under dagen blir det värre och det är som värst på kvällen eller om jag setat länge, speciellt lite framåtlutad. Veckbröstet har fortfarande inte ändrat form så det är likt det andra. Plattare och sticker ut längre i armhålan. Vill bara att dom ska se lika ut så man slipper oroa sig och tänka på en ev korr. Har du hört något från Calle?
Gilla
ollie
Kvinna ·
03 feb, 2013
Tack Baylis! :)
Gilla
ollie
Kvinna ·
04 feb, 2013
Idag lyfte jag ett barn på förskolan lite hastigt o oaktsamt och det kändes som att ena bröstet sprack upp i stygnen. Hade skitoont efter det ett bra tag o nu svider det ordentligt i ärret. Får inte tag på Calle eller någon men det är inte svullet eller så. Är det någon som har vart med om liknande? Är rädd att jag fakkat något :-S
Gilla
Baylis
Kvinna ·
04 feb, 2013
Tror inte det är ngn fara, jag har gjort det oxå.. Tror att man bara "sträckt" ärret..
Men kan vara skönt att få höra det från sin kirurg :)
Hur ser ärret ut?
Gilla
ollie
Kvinna ·
04 feb, 2013
tack för svar! Ärret ser ut som förut förutom att en inåtbuktning har liksom jämnat ut sig som att ett stygn inne har släppt o jämnat ut ärret, inget fel kosmetiskt, men är lite orolig att det är farligt att det släppte pga påfrestning o inte för att det dags om man säger så....
Gilla
Fluff
Kvinna ·
04 feb, 2013
Jättefina!
Gilla