ollie
Kvinna ·
02 feb, 2013
utveckling 450cc
Bröstförstoring2 månader sen mitt byte till runda 450cc. Slänger in en bild på utvecklingen av dem, en bild på utvecklingen av mina förra anatomiska och en bild på hur BO såg ut på mig, samt en bild på hur de såg ut 4år efter BO korr. Ochen före bild före alla operationer.Ser ut som att mina runda e rätt klara nu, lite lär väl hända men tror inte på någon större skillnad hädanefter så lär inte slänga i nå fler bilder om inget jätte stort händer med dem :P Hoppas att det hjälper någon som inte kan bestämma sig! OCh jag stör mig på att jag inte kan sortera bilderna men tror alla fattar vilka som är vad!
Sortera efter
Taxörat
Kvinna ·
04 feb, 2013
Jättefina!! Om jag får ett resultat som ens kommer i närheten av dina så blir jag överlycklig 🙂
Gilla
ollie
Kvinna ·
04 feb, 2013
vad gulliga ni är :) tack
Gilla
Marremyra
Kvinna ·
04 feb, 2013
Superfina! :-)
Gilla
ollie
Kvinna ·
06 feb, 2013
Pratade med Proforma och det var tydligen ett stygn som gått men de kollade o sa 'ska kolla vem som opererade dig, det var Calle ja men han syr i så många lager inne i kroppen så det är ingen fara om det inte blir svullet och gör mer ont"
Nu en fråga, hur syr andra kirurger? Trodde alla sydde i lager. Finns det andra metoder?
Har jätte ont men det är inte svullet eller så.
Igår testade jag behå första gången en push. O urringning. Jag gapade i säkert en minut o stirrade i spegeln. De är ENORMA! Förr kunde jag komma undan i push o urringning men nu... De är så stora o runda att det jag nog aldrig kan låtsas att de är äkta igen! Haha kan glömma 550 nu. Jag nöjer mig;-)
Gilla
MissFiona
Kvinna ·
06 feb, 2013
Jätte fina! Du ska absolut vara nöjd.
Gilla
ollie
Kvinna ·
06 feb, 2013
Tack miss Fiona!
Gilla
smiley85girl
Kvinna ·
09 feb, 2013
Tycker det ser jätte fint ut.
De kommer nog sjunka å få med backe med tiden det är ju inte så många dagar sedan du gjorde din korr.
Gilla
ollie
Kvinna ·
09 feb, 2013
tack smileygirl, de har redan sjunkit massor sen den där bilden! Var på ÅB igår o allt var bra, ingen fara med mitt "skadade" bröst, men det där vecket såg sjuksköterskan också å fatta va jag menade men trodde det andra skulle sjunka ner också som det med veck, dock tvivlar jag på det men men :) Hade behå ute igår med och det gick jätte bra med"
Gilla
ollie
Kvinna ·
16 feb, 2013
lagt till en ny bilde på utvecklingen i 26 dagar. Försökte istället för att starta en ny tråd uppdatera denna lite men tänkte inte på att det redan var massa inlägg i den som inte försvinner för att jag uppdaterar min text i början..... jaja det har hänt en hel del o jag gillar dem verkligen nu!
Gilla
Joyce
Kvinna ·
16 feb, 2013
Supersnygga är dom! 👍
Gilla
MissFiona
Kvinna ·
16 feb, 2013
Oj, de har verkligen förändrats. Super fina..
Gilla
ollie
Kvinna ·
20 feb, 2013
I mitt brons galleri finns nu en påklädd bild hur det ser ut i vanliga kläder. Har en balconette som är i lite tjockare tyg under.
Gilla
ollie
Kvinna ·
20 feb, 2013
Tack miss Fiona förresten;-) visst har de!
Gilla
ollie
Kvinna ·
20 feb, 2013
Det är den vita rosa behån som också ligger i brons som jag har under förresten!
Gilla
Taxörat
Kvinna ·
20 feb, 2013
Oj vad fina! 😛
Gilla
ollie
Kvinna ·
20 feb, 2013
ollie skrev:
I mitt brons galleri finns nu en påklädd bild hur det ser ut i vanliga kläder. Har en balconette som är i lite tjockare tyg under.Gilla
ollie
Kvinna ·
20 feb, 2013
åh tack taxörat :) Börjar bli riktigt nöjd, trots att jag flredrog naturligheten i mina gamla :D men storleksmässigt är dessa bättre!
Gilla
Salt26
Kvinna ·
28 feb, 2013
Ollie, du har verkligen fått jättefina bröst:) Perfekta! Måste vara sån lättnad att ha bytt ut de gamla inplantaten.
Gilla
Smarrig
Kvinna ·
28 feb, 2013
Gud vilken skillnad det blev från dag 2-24. Alltså man blir fortfarande förvånad över hur pass mkt det faktiskt förändras. Allt positivt till dina bröst! Ser väldigt mjuka ut. Fasta såklart och snygga!!
Gilla
ollie
Kvinna ·
28 feb, 2013
de ändras fortfarande! Mina förra ändrades i över ett år! MEn jag saknar dem lite hehe, de såg ju naturligare ut haha men dessa är snygga med :) JAg är nöjd ;) TACK tjejer, har lite nyare bilder på profilen
Gilla