Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
ollie profilbild

ollie

Kvinna ·

02 feb, 2013

utveckling 450cc

Bröstförstoring
2 månader sen mitt byte till runda 450cc. Slänger in en bild på utvecklingen av dem, en bild på utvecklingen av mina förra anatomiska och en bild på hur BO såg ut på mig, samt en bild på hur de såg ut 4år efter BO korr. Ochen före bild före alla operationer.Ser ut som att mina runda e rätt klara nu, lite lär väl hända men tror inte på någon större skillnad hädanefter så lär inte slänga i nå fler bilder om inget jätte stort händer med dem :P Hoppas att det hjälper någon som inte kan bestämma sig!                                                                                                                                  OCh jag stör mig på att jag inte kan sortera bilderna men tror alla fattar vilka som är vad!                                                                                         
59

Sortera efter

Flisan69

Kvinna ·

28 feb, 2013

Grattis! De ser jättefina ut! Hoppas jag får samma fina form på mina när det är dax för mig.
Har du lagt framför eller bakom? Jättesnygga iaf.
Gilla

ollie

Kvinna ·

28 feb, 2013

Framför!!
Gilla

DC9a

Kvinna ·

28 feb, 2013

Åhh dom är perfekta! Hoppas mina ser ut så om några veckor! Mina e 14 dagar och har inte gått ner så mycket ena e typ fyrkantigt :( så jag hoppas verkligen mina blir så snygga! Hur lång är du? För jag gillade storleken jätte mycket!
Gilla

ollie

Kvinna ·

01 mar, 2013

Tack så mkt! Det tar lite tid innan huden töjer sig o de ser bra ut men såg dina o det ser jätte bra ut redan så vänta du bara så blir de rundare snart;-) Jag är 164 å väger typ 55 ca.
Gilla

Lykklig

Kvinna ·

07 apr, 2013

Efter jag sett dina så blir det nog 450 cc. står och velar mellan 450 och 500 cc. Dina är super fina :-) du har kanske nakna bilder som inte jag kan se än. Men det jag ser är super snygga!!!
Gilla

ollie

Kvinna ·

09 apr, 2013

Tack lykklig! Jag är väldigt nöjd med storleken!
Gilla

Larssa

Kvinna ·

17 apr, 2013

Hej! Jag kan inte se dina bilder, men jag har 350 cc Pip idag och ska som du dra ut skiten! Gör detta på art clinic och dom rekomenderar mig Natrelle TSX 450 cc ultra high. Tror du det blir stor skillnad? Jag tycker mina pip är för små..
Gilla

ollie

Kvinna ·

18 apr, 2013

Det är ganska likt mina mått men jag har 3mm mindre put o 2mm mer i bredd. Jag tycker de är lagom nu! Tyckte mina var för små tidigare med. Så om du tänker som jag så tror jag du kommer bli nöjd. Är du ute efter ännu större så nej. De känns verkligen alldeles lagom nu!
Gilla

lunsan

Kvinna ·

18 apr, 2013

Kanon fina sån strl vill ja ha med! Har 295 nu
Gilla

ollie

Kvinna ·

18 apr, 2013

Tack lunsan! Har du planer på att byta?
Gilla

Larssa

Kvinna ·

18 apr, 2013

Nu fick jag tillgång till bilderna, jätte fina bröst!! får jag sånna blir jag helnöjd men har en känsla av att min kropp kan kräva lite större för att se ut så.. Jag är 170 cm och väger 53 kg. 13/5 blir jag opererad men vet inte om jag ska nöja mig på 445 cc eller ej!! Blir tokig.. Hur mkt cc hade du i dina pip och vad har du idag?
Gilla

ollie

Kvinna ·

19 apr, 2013

Larssa skrev:
Nu fick jag tillgång till bilderna, jätte fina bröst!! får jag sånna blir jag helnöjd men har en känsla av att min kropp kan kräva lite större för att se ut så.. Jag är 170 cm och väger 53 kg. 13/5 blir jag opererad men vet inte om jag ska nöja mig på 445 cc eller ej!! Blir tokig.. Hur mkt cc hade du i dina pip och vad har du idag?
Tack! JAg tycker ändå bilderna inte riktigt gör dem rättvisa, de ser mkt mer påklistrade ut på bild än i vekrligheten! JAg hade 350cc mellan profil förut, och nu har jag 450 högprofil, måtten då: 12,5 bredd, 13cm höjd, 4,2cm put. Måtten nu 12,7cm bredd och 5,2cm Put.  Du är längre men smalare än jag så jag tror att 450 kommer se stort ut just för att du är så smal, jag har lite hull o junk in the trunk så det gör att de ser lite mindre ut. MEn det e klart, ta lite större om de orolig ;)
Gilla

Skruuf

Kvinna ·

19 apr, 2013

Riktigt riktigt snygga :) Kul att se helkroppsbild med kläder på... man ser lite "mera" en helhetsbild :) Tack för att du delar med dig.
Gilla

ollie

Kvinna ·

19 apr, 2013

Tak Skruuf! Jag håller med om att bilder i kläder säger mer!
Gilla

2barnsmor

Kvinna ·

19 apr, 2013

Skitsnygga boobies!!!!
Gilla

Tussa

Kvinna ·

19 apr, 2013

Jättefina!!! Grattis!!!
Gilla

ollie

Kvinna ·

20 apr, 2013

Larssa! Glömde fråga när o var du opereras?
Gilla

Larssa

Kvinna ·

22 apr, 2013

Tack för så utförligt svar! Känner mig lite säkrare nu på att det kan bli bra. Jag kommer få 12,3 i bredd och 6 cm put. Bredden idag är densamma men bara 4,4 i put.. så dom 100 cc kommer väl läggas framåt..! Jag har också hull numera haha men jag jobbar på det inför op så tuttarna kanske kommer upplevas större ;) Operation Art Clinic GBG 13 maj
Gilla

ollie

Kvinna ·

22 apr, 2013

Det låter bra! Jag kände just att 4.4 i put var för platt så bara den där centimetern i put gjorde mkt så på dig kommer de säkert att upplevas som större! Vad kul. Skönt att bli av med skiten (pip)g.
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem