Ugglan1
Kvinna ·
21 jul, 2017
Välja storlek - 255 eller 295?!
BröstförstoringHar fruktansvärt beslutsångest även efter två konsultationer. Vid första tillfället tyckte båda jag och kirurgen att 255 var perfekt, men vid andra tillfället så fick han mätt om och har nu ändrat sig till 295 då bredden på implantatet (mentor, anatomiska) passar mig bättre. Men jag är ju så rädd att det ska bli för stort. Är ju till och med rädd för att 255 ska bli stort... Någon som har opererat sig i den storleksklassen och kan guida med råd? Och någon som har någon uppfattning om hur stor visuell skillnad de 40cc gör? Tacksam för svar!
Sortera efter
Redbull
Kvinna ·
24 jul, 2017
Diver77
Kvinna ·
24 jul, 2017
Anonym användare
24 jul, 2017
Diver77
Kvinna ·
24 jul, 2017
Ni är anledningen till att jag funderar på mini. Måste kanske ta mig iväg på ytterligare konsultation för att räta ut frågetecknen. Vill kunna ha mina blusar i XS som jag har nu och inte göra mig av med halva garderoben för att det putar för mycket. Kan ni ha samma kläder?
En annan fråga: ni har båda round? Varför blev det inte ergonomix? Är rädd att jag är för benig för round, men å andra sidan kanske man lättare får rippling med ergonomix.
Addi
Kvinna ·
24 jul, 2017
Softspot
Kvinna ·
24 jul, 2017
Manizer
Kvinna ·
24 jul, 2017
Manizer
Kvinna ·
24 jul, 2017
Therese87
Kvinna ·
24 jul, 2017
Manizer
Kvinna ·
25 jul, 2017
Therese87
Kvinna ·
25 jul, 2017
Ugglan1
Kvinna ·
27 jul, 2017
Ugglan1 - om du är rädd för att det ska bli för stort så ta det mindre. Det önskar jag att jag hade gjort iaf. Det pratas mkt om att lita på kirurgen osv men det är nog ännu viktigare att gå på den egna magkänslan och välja ngt man är bekväm med. Jag går runt med två bollar som inte känns som en del av mig. Men visst, det är ju uppenbarligen väldigt olika vad man tycker och blir nöjd med - ser ju flera i denna tråd som har drömbröst men som önskar större... Vad har du för längd och vikt?
Ugglan1
Kvinna ·
28 jul, 2017
Jag hade tagit det mindre alternativet om du väljer mellan två storlekar. Allt handlar om vad man är ute efter för resultat, jag var mer orolig över att det skulle bli för stort än för litet. Jag har 250cc mentor mellanprofil och de blev större än jag räknat med, är dock väldigt nöjd.
Addi
Kvinna ·
28 jul, 2017
Ugglan1
Kvinna ·
03 aug, 2017
Jag tror Inte alls de kommer synas! Är det endast implantat är ärren väldigt korta och Kommer hamna under, ej synligt. Men ankarärr däremot är långa! Längre än vad jag trodde! Så på mig känns det iaf nu som om dom alltid kommer synas.... Men men...
Humlis
Kvinna ·
02 jul, 2021