Tuttfiaa
Kvinna ·
07 nov, 2016
Vi med op januari 2017!
BröstförstoringHar äntligen bokat in op datum!! Bokade in nästa år då jag bestämt mig för att spara mer själv och låna de sista tusenlapparna av pojkvännen. (Istället för medical finance). Är så taggad och förväntansfull! Är inte alls nervös (Ännu.. haha) och är så glad att detta ÄNTLIGEN ska bli av! Dock rätt så lång tid kvar men känner att efter jul med släkt o allt passar bäst då jag inte riktigt vill/vågar berätta för hela släkten om min op, bara närmsta familjen vet. 11/1 är iallafall min stora dag på Laser & Estetik Stockholm och Patrik Höijer! (Som iof står i min signatur haha) Någon mer som bokat eller ska/vill boka op till början av 2017? Hur känner ni? Vilken klinik? Hur ska man förbereda sig? Do's and dont's? (Kan man skriva så?) Åh har så mycket tankar men haka på tråden om ni känner er träffade! Kram!!
Sortera efter
madeleinep
Kvinna ·
13 jan, 2017
JLilly
Kvinna ·
13 jan, 2017
Hur duschade du? Får ju inte duscha på 7 dagar typ, iaf inte op området?
Fashionistan
Kvinna ·
13 jan, 2017
JLilly
Kvinna ·
13 jan, 2017
Jag opererade mig också i måndags hos Jonas och ska också tillbaka på tisdag! Men för min del tror jag bara att de kommer att kolla stygnen och byta tejp, har för mig att mina stygn trillar bort av sig själv. Är du nöjd än så länge?
Tuttfiaa
Kvinna ·
13 jan, 2017
Therese87
Kvinna ·
13 jan, 2017
mamma87
Kvinna ·
14 jan, 2017
Har fått en nojja!! Har ju glott väldigt mycket på mina nya vänner och nu har jag börjat fundera på om jag har tenting!? Alltså att huden mellan brösten lyft.. visst är det tenting?
Jag kanske bara är nojjig somsagt men Gud va jobbigt det blev nu haha.. :/ eller kan det helt enkelt va så i början men att det lägger sig?
JLilly
Kvinna ·
14 jan, 2017
mamma87
Kvinna ·
14 jan, 2017
Tuttfiaa Jag tror bara att det är svullnaden nu i början och att du kan vara lugn.
Mamma87 jag opererade mig en dag innan dig och jag klarar mig bra på Alvedon nu. Jag hoppas att smärtan lägger sig för dig snart.
Jag tycker att det värsta är att jag inte får göra något här hemma, jag hade velat plocka och städa men det är Nej nej från både läkaren och mannen. Hoppas att allt ser bra ut på min återbesök på tisdag så att jag får börja göra lite mer. Jag är ledig hela nästa vecka också
Tuttfiaa
Kvinna ·
14 jan, 2017
Har fått en nojja!! Har ju glott väldigt mycket på mina nya vänner och nu har jag börjat fundera på om jag har tenting!? Alltså att huden mellan brösten lyft.. visst är det tenting?
Jag kanske bara är nojjig somsagt men Gud va jobbigt det blev nu haha.. :/ eller kan det helt enkelt va så i början men att det lägger sig?
Hur mkt har det lyft sig? Tror inte du behöver noja än, det är alldeles för tidigt. Det är säkert svullet. Jag är också svullen där. Jag har så jävulskt ont på morgonen, kan knappt röra mig innan jag fått i mig mina piller. Käkar 10 targinique morgon och kväll sedan fulldos Alvedon och ipren. När vänder det? Tänkte ju börja jobba lite smått på mån men mår man såhär går det ju inte :( ska även ta bort de vita förbanden idag, vågar fasiken inte titta! Förbereder mig på det värsta.
Miss_Sisi
Kvinna ·
14 jan, 2017
Vaken
Kvinna ·
14 jan, 2017
mamma87
Kvinna ·
14 jan, 2017
Jag kanske bara är nojjig somsagt men Gud va jobbigt det blev nu haha.. :/ eller kan det helt enkelt va så i början men att det lägger sig?Hur mkt har det lyft sig? Tror inte du behöver noja än, det är alldeles för tidigt. Det är säkert svullet. Jag är också svullen där. Jag har så jävulskt ont på morgonen, kan knappt röra mig innan jag fått i mig mina piller. Käkar 10 targinique morgon och kväll sedan fulldos Alvedon och ipren. När vänder det? Tänkte ju börja jobba lite smått på mån men mår man såhär går det ju inte :( ska även ta bort de vita förbanden idag, vågar fasiken inte titta! Förbereder mig på det värsta.
Jag tycker bara dom inte det lika stora ut om jag kollar ner på dom än om jag kollar typ från sidan i spegeln, ska ta bild till patrik men vilken vinkel syns det isåfall bäst på? Underifrån?
Tuttfiaa
Kvinna ·
14 jan, 2017
Jag kanske bara är nojjig somsagt men Gud va jobbigt det blev nu haha.. :/ eller kan det helt enkelt va så i början men att det lägger sig?Hur mkt har det lyft sig? Tror inte du behöver noja än, det är alldeles för tidigt. Det är säkert svullet. Jag är också svullen där. Jag har så jävulskt ont på morgonen, kan knappt röra mig innan jag fått i mig mina piller. Käkar 10 targinique morgon och kväll sedan fulldos Alvedon och ipren. När vänder det? Tänkte ju börja jobba lite smått på mån men mår man såhär går det ju inte :( ska även ta bort de vita förbanden idag, vågar fasiken inte titta! Förbereder mig på det värsta.
Jag tycker bara dom inte det lika stora ut om jag kollar ner på dom än om jag kollar typ från sidan i spegeln, ska ta bild till patrik men vilken vinkel syns det isåfall bäst på? Underifrån?
Men det är inget konstigt att de är olika stora. Mina är också det. De läker olika.
stjärnan90
Kvinna ·
14 jan, 2017
Jag ska opereras på citadellkliniken den 25 e januari :) Längtar!
Har knappt någon egen vävnad och har bestämt mig för 295 cc full. Dvs hög profil :D
Någon mer som ska opereras på citadellkliniken? :)
stjärnan90
Kvinna ·
14 jan, 2017
Jag ska opereras på citadellkliniken den 25 e januari :) Längtar!
Har knappt någon egen vävnad och har bestämt mig för 295 cc full. Dvs hög profil :D
Någon mer som ska opereras på citadellkliniken? :)
Jag ska också opereras på Citadell :D Dagen innan idag, den 24. Av Tuve Mårtensson :)
Nervös? Jag är långt att åka.. Så vi (mamma och jag) kommer åka dagen innan. Jag är Väldigt nervös.
Therese87
Kvinna ·
14 jan, 2017
happy
Kvinna ·
16 jan, 2017
mangodoft
Kvinna ·
16 jan, 2017
mangodoft
Kvinna ·
16 jan, 2017
Nu har det gått en vecka sedan min operation och jag mår betydligt bättre. De första fem dagarna var det en mardröm att ta sig ur sängen på morgonen, jäklar vad det brände i brösten. Det har dock inte varit ett problem igår och idag, vilket är jätteskönt. Jag har slutat med smärtstillande sedan två dagar och mår rätt bra :) jag är dock rätt oflexibel, antar att det beror på svullnaden till stor del. Att få på mig en t-shirt själv är ett projekt. Hur mår ni andra tjejer? Börjar ni repa er? Kram!