Tuttfiaa
Kvinna ·
07 nov, 2016
Vi med op januari 2017!
BröstförstoringHar äntligen bokat in op datum!! Bokade in nästa år då jag bestämt mig för att spara mer själv och låna de sista tusenlapparna av pojkvännen. (Istället för medical finance). Är så taggad och förväntansfull! Är inte alls nervös (Ännu.. haha) och är så glad att detta ÄNTLIGEN ska bli av! Dock rätt så lång tid kvar men känner att efter jul med släkt o allt passar bäst då jag inte riktigt vill/vågar berätta för hela släkten om min op, bara närmsta familjen vet. 11/1 är iallafall min stora dag på Laser & Estetik Stockholm och Patrik Höijer! (Som iof står i min signatur haha) Någon mer som bokat eller ska/vill boka op till början av 2017? Hur känner ni? Vilken klinik? Hur ska man förbereda sig? Do's and dont's? (Kan man skriva så?) Åh har så mycket tankar men haka på tråden om ni känner er träffade! Kram!!
Sortera efter
JLilly
Kvinna ·
12 jan, 2017
Tuttfiaa
Kvinna ·
12 jan, 2017
Hej tjejer! Är påväg hem nu, allt har gått bra. Var skitnervös inför narkosen och är nålrädd som fan, men det gick hur bra som helst, absolut inget att oroa sig över! Sjuksköterskorna, Patrik och narkosläkaren var så snälla och trevliga :D
Vaknade upp på uppvaket av att jag trodde jag låg i hotellrummet i Egypten (kom nyligen hem från semester därifrån, haha!) har ont, mest i vänstra bröstet. Men tuttarna ser redan så fina ut och jag är sååå nöjd so far. nu ska jag hem och lägga mig framför tvn :D Lycka till alla som har op framför sig!
Åh men haha då var det ju du som låg mittemot mig idag på upovaket! :)) eller? Hörde dig prata i telefon?
Jag tycker också mina nya boobs ser assnygga ut redan! Ska nog ladda upp lite pics :pLåg du i sängen mot fönstret? Jag låg längst bak mot fönstret vid hörnet eller hur man ska säga. Jo jag pratade i telefon, det var säkert jag haha. Åh vad kul att höra! Grattis till dina nya kompisar hehe :D
Ja precis längst in vid fönstret! :D
Grattis du med! Är du nöjd? Hur känns det för sig nu? Jag har jättekonstig känsel mellan brösten och från bröstvårtan och ner! Bränner typ mellan brösten på nått sätt, är som ett tryck över bröstkorgen och tungt att andas typ.. antar att det är pga bh-n lite också!
:D Jag är jättenöjd, äntligen är det gjort! Jag har också ont mellan brösten, typ på bröstkorgen, och över bröstvårtorna spänner det rätt mycket. Svårt att ta djupa andetag och resa mig upp, ja jag tror också det är lite pga bh-n. Har mamma och syrran som hjälp som tur är, "hjälp mig upp, kan du sätta upp mitt hår, hjälp mig att ta av mina byxor" haha!
dannii
Kvinna ·
12 jan, 2017
Hej tjejer! Är påväg hem nu, allt har gått bra. Var skitnervös inför narkosen och är nålrädd som fan, men det gick hur bra som helst, absolut inget att oroa sig över! Sjuksköterskorna, Patrik och narkosläkaren var så snälla och trevliga :D
Vaknade upp på uppvaket av att jag trodde jag låg i hotellrummet i Egypten (kom nyligen hem från semester därifrån, haha!) har ont, mest i vänstra bröstet. Men tuttarna ser redan så fina ut och jag är sååå nöjd so far. nu ska jag hem och lägga mig framför tvn :D Lycka till alla som har op framför sig!
Åh men haha då var det ju du som låg mittemot mig idag på upovaket! :)) eller? Hörde dig prata i telefon?
Jag tycker också mina nya boobs ser assnygga ut redan! Ska nog ladda upp lite pics :pLåg du i sängen mot fönstret? Jag låg längst bak mot fönstret vid hörnet eller hur man ska säga. Jo jag pratade i telefon, det var säkert jag haha. Åh vad kul att höra! Grattis till dina nya kompisar hehe :D
Grattis du med! Är du nöjd? Hur känns det för sig nu? Jag har jättekonstig känsel mellan brösten och från bröstvårtan och ner! Bränner typ mellan brösten på nått sätt, är som ett tryck över bröstkorgen och tungt att andas typ.. antar att det är pga bh-n lite också!:D Jag är jättenöjd, äntligen är det gjort! Jag har också ont mellan brösten, typ på bröstkorgen, och över bröstvårtorna spänner det rätt mycket. Svårt att ta djupa andetag och resa mig upp, ja jag tror också det är lite pga bh-n. Har mamma och syrran som hjälp som tur är, "hjälp mig upp, kan du sätta upp mitt hår, hjälp mig att ta av mina byxor" haha!
Jag har hjälp på kvällarna men nu på dagarna jobbar alla haha.. sjukt svårt att komma upp ur sängen nu när värktabletterna avtagit! Min teknik med att använda magmusklerna var mindre bra idag haha :/
Tuttfiaa
Kvinna ·
12 jan, 2017
Grattis du med! Är du nöjd? Hur känns det för sig nu? Jag har jättekonstig känsel mellan brösten och från bröstvårtan och ner! Bränner typ mellan brösten på nått sätt, är som ett tryck över bröstkorgen och tungt att andas typ.. antar att det är pga bh-n lite också!:D Jag är jättenöjd, äntligen är det gjort! Jag har också ont mellan brösten, typ på bröstkorgen, och över bröstvårtorna spänner det rätt mycket. Svårt att ta djupa andetag och resa mig upp, ja jag tror också det är lite pga bh-n. Har mamma och syrran som hjälp som tur är, "hjälp mig upp, kan du sätta upp mitt hår, hjälp mig att ta av mina byxor" haha!
Jag har hjälp på kvällarna men nu på dagarna jobbar alla haha.. sjukt svårt att komma upp ur sängen nu när värktabletterna avtagit! Min teknik med att använda magmusklerna var mindre bra idag haha :/
Haha kände samma imorse, har inte ens räknat hur många kuddar jag har både under madrassen och i sängen. Det spänner jättemycket idag och brösten är mer svullnare idag.
morotstjej
Kvinna ·
12 jan, 2017
marie.
Kvinna ·
12 jan, 2017
90-tjej
Kvinna ·
12 jan, 2017
dannii
Kvinna ·
12 jan, 2017
Tuttfiaa
Kvinna ·
13 jan, 2017
mamma87
Kvinna ·
13 jan, 2017
Jag gick med mamma o syster när dom skulle träna igår bara för att komma ut! För mig ör det absolut värst på morgonen.. fick sån ångest idag när jag vaknade och pojken skulle till jobbet så bad han hjälpa mig upp så jag slapp kämpa ensam senare haha! Så sitter vaken nu o väntar på att tabletterna ska hjälpa.. usch alltså.. Kliar satan på mina bröst också..
Tuttfiaa
Kvinna ·
13 jan, 2017
Jag gick med mamma o syster när dom skulle träna igår bara för att komma ut! För mig ör det absolut värst på morgonen.. fick sån ångest idag när jag vaknade och pojken skulle till jobbet så bad han hjälpa mig upp så jag slapp kämpa ensam senare haha! Så sitter vaken nu o väntar på att tabletterna ska hjälpa.. usch alltså.. Kliar satan på mina bröst också..
Jag har också svinont på morgonen. Hoppas det vänder snart. Efter att smärtlindringen kickat in så funkar det bättre men vill bli bra nu!
JLilly
Kvinna ·
13 jan, 2017
Tuttfiaa
Kvinna ·
13 jan, 2017
JLilly
Kvinna ·
13 jan, 2017
dannii
Kvinna ·
13 jan, 2017
Tuttfiaa
Kvinna ·
13 jan, 2017
dannii
Kvinna ·
13 jan, 2017
Hur duschade du? Får ju inte duscha på 7 dagar typ, iaf inte op området?
Miss_Sisi
Kvinna ·
13 jan, 2017
Miss_Sisi
Kvinna ·
13 jan, 2017
Tuttfiaa
Kvinna ·
13 jan, 2017
Hur duschade du? Får ju inte duscha på 7 dagar typ, iaf inte op området?
Duschade magen och ner i duschen. Sen tvättade jag armarna, bröstkorgen och halsen med en tvättsvamp efteråt. Håret hjälpte syrran mig med i handfatet. Haha eeeen aning omständigt men känner mig fräschare och lite piggare nu
Hur mår ni andra idag? :)
Själv känns de som om någon har sulat en flock elefanter på mig haha. Denna gång är nog den värsta av alla. Men nu har jag gjort lite andra saker än bara fixa brösten hehe. :)
Ska strax åka hem och funderar på hur jag ska kunna ställa mig upp, svimmar varje gång haha.