Tuttfiaa
Kvinna ·
07 nov, 2016
Vi med op januari 2017!
BröstförstoringHar äntligen bokat in op datum!! Bokade in nästa år då jag bestämt mig för att spara mer själv och låna de sista tusenlapparna av pojkvännen. (Istället för medical finance). Är så taggad och förväntansfull! Är inte alls nervös (Ännu.. haha) och är så glad att detta ÄNTLIGEN ska bli av! Dock rätt så lång tid kvar men känner att efter jul med släkt o allt passar bäst då jag inte riktigt vill/vågar berätta för hela släkten om min op, bara närmsta familjen vet. 11/1 är iallafall min stora dag på Laser & Estetik Stockholm och Patrik Höijer! (Som iof står i min signatur haha) Någon mer som bokat eller ska/vill boka op till början av 2017? Hur känner ni? Vilken klinik? Hur ska man förbereda sig? Do's and dont's? (Kan man skriva så?) Åh har så mycket tankar men haka på tråden om ni känner er träffade! Kram!!
Sortera efter
sannisen
Kvinna ·
09 jan, 2017
Lacilei
Kvinna ·
09 jan, 2017
morotstjej
Kvinna ·
09 jan, 2017
JLilly
Kvinna ·
09 jan, 2017
mamma87
Kvinna ·
09 jan, 2017
Nu ligger jag hemma i soffan och mår oförskämt bra.
Smärtan kommer nog inatt eller imorgon när lokalbedövningen släpper.
Allt har iof gått väldigt bra :)
JLilly
Kvinna ·
09 jan, 2017
Smärtan kommer nog inatt eller imorgon när lokalbedövningen släpper.Allt har iof gått väldigt bra :)
Gud vad skönt för dig att det är över! Har du vågat kolla än? Jag tror inte jag kommer våga titta efteråt, haha! Vad skönt att du mår bra och att allt gått bra. Nu ska jag hoppa in i duschen, dags för descutan nr 1.
happy
Kvinna ·
10 jan, 2017
Smärtan kommer nog inatt eller imorgon när lokalbedövningen släpper.
Allt har iof gått väldigt bra :)
JLilly
Kvinna ·
10 jan, 2017
Smärtan kommer nog inatt eller imorgon när lokalbedövningen släpper.Allt har iof gått väldigt bra :)
Välkommen ut på andra sidan! :D hur mår du idag? Har du fått åka hem ännu? Jag ligger kvar men åker nog hemåt om 1-2 timmar när kirurgen varit förbi. Kram till dig och ett jättestort lycka till till dig också mamma87! Det kommer gå superbra :)
Tuttfiaa
Kvinna ·
10 jan, 2017
JLilly
Kvinna ·
10 jan, 2017
Åhh blir så taggad nu! Lycka till mamma87!
Min tur imorgon! Tyvärr jobbar jag kväll idag o stänger så kmr va hemma sent o behöva duscha osv o sen upp tidigt imorgon för andra duschen, har ju op kl 9.. press!!
Men hur klarar ni er hittills? Lyfta armarna osv? Vad är det jobbigaste nu tycker ni? Att göra. Är det något som ni trodde skulle va värre/jobbigare än vad det är?
Nyfiken på allt haha.
Har funderat lite på hur det kommer gå att ha min pojkvän här som ska hjälpa mig (när han inte jobbar). Jag har en 140 säng o vet inte hur bra det kmr bli att sova tillsammans i den efter operationen haha.. har ju läst att många sover med 10 kuddar under madrassen för att liksom sova sittandes lr iallafall komma upp en aning.. killen kanske inte gillar det sp mycket och jag kanske bara tycker det e jobbigt att sova bredvid han!? Nojjig att det inte kommer bli bra
madeleinep
Kvinna ·
10 jan, 2017
stjärnan90
Kvinna ·
10 jan, 2017
morotstjej
Kvinna ·
10 jan, 2017
Precis tränat mitt sista pass (ångest) och ska fixa lite hemma innan första descutanduschen. Vilka fler ska opereras imorgon? :)
dannii
Kvinna ·
10 jan, 2017
JLilly
Kvinna ·
10 jan, 2017
Hej alla :)
Jag ska också opereras nu i januari, den 24! Längtar! Känns spännande och nervöst, och vill mest få det överstökat så man kan börja läka :)
Hur har det gått för er som är ny opererade? Hur mår ni?
Vaken
Kvinna ·
10 jan, 2017
Vaken
Kvinna ·
10 jan, 2017
Tuttfiaa
Kvinna ·
10 jan, 2017
mamma87
Kvinna ·
11 jan, 2017
Jag har också duschat första descutanduachen nu! Ligget i sängen o kan inte somna! Men känns inte alls torr eller så, känns nästan som man gjort fel någonstans bara för det haha.. :/
Har för mig att någon här skulle opas efter mig på L&E imorrn? Jag har tid kl 9.00! Är så förväntansfull.. Vill försöka ha låga förväntningar så jag inte blir helt förstörd när smärtan o allt kommer men är verkligen inte nervös o känns lite som att "äsch detta blir lätt som en plätt".. ikke bra!
Anonym användare
11 jan, 2017