Vivalaboobs
Kvinna ·
22 dec, 2013
Vi som gör bröstförstoring februari 2014
BröstförstoringHej tjejer! Jag har inte hittat nån tråd för oss som ska göra en bröstförstoring i februari 2014 ännu, så nu kunde jag inte hålla mig Längre! Jag opererar mig den 3/2 på Art clinic, hos Per windh. Bor ner mot Malmö så det blir en lång resa, men de kommer de vara värt! Hur har de gått för andra som pendlar långt till kliniken? Per vill stt jag sover första natten i Gbg så jag är nära kliniken om nåt händer, är bara rädd att smärtan är värre dagen efter när man inte är lika "hög" från narkosen och tabletterna. Nån som har erfarenhet? Så, är de någon mer som opererar sig i februari!? Hade varit skönt att bolla lite tankar med varandra och längta tillsammans
Sortera efter
Soleros
Kvinna ·
23 mar, 2014
Lillan
Kvinna ·
23 mar, 2014
Quote=Soleros]Vad har ni haft för mjuka toppar innan ni började använda bh? Jag vill hitta någon skön mjuk topp som ger lite stöd utan att trycka, pusha eller spänna mot brösten.
Har använt en mjuktop från Kappahl o "geniebra" köpt på ebay.
Har dem båda samtidigt :)
Jätteskönt o med lagom mkt stöd.
Frallz
Kvinna ·
23 mar, 2014
Har uppdaterat med nya bilder på mina 7 veckor gamla bröst nu :).
Freya deco är jättebra! Jag har lagt upp en bild på den i mitt galleri :) väldigt skön och vadersd så bröstvårtorna syns inte igenom :)
Fyrtornet
Kvinna ·
23 mar, 2014
snuffa
Kvinna ·
23 mar, 2014
Jag fick oxå en från Swegmark efter min op och den är jätteskön. Gillar att den har hyskor så man inte behöver dra den över huvudet. Fick en vit men köpte en svart likadan på Hööks för 299:-
Lucan87
Kvinna ·
23 mar, 2014
Whaaat har Lindex så stora strl nu??? shiiit varför gick jag ej in där o köpte min första bh som ja nu bara skulle ha tills dom mjuknat upp lite... betalade en för 400kr lite tantig men den uppfyllde alla kriterier med att vara låg i mitten osv så ja får ihop min klyfta
Ska in där i veckan och kolla o prova lite då.. men får ej använda nån push förräns om 2 månader
Mina är strax över 3 veckor nu och de börjar bli fina och jag e såå nöjd med strl de e stora utan kläder tycker jag men med kläder så ser man att jag iaf har bröst *YAY*
Har landat på strl F ena tortyren är G som jag sover i 1 vecka till sen slipper jag sova med den :)
Soleros
Kvinna ·
24 mar, 2014
Freya deco är jättebra! Jag har lagt upp en bild på den i mitt galleri :) väldigt skön och vadersd så bröstvårtorna syns inte igenom :)
Frallz
Kvinna ·
24 mar, 2014
precis det är den svarta :) köpte den på grstaf mellibin i sthlm, men den finns att beställa på vissa sidor också. Tror den kostade 550 kr.
Mina mår äntligen bra! känner bara av liiiite smärta i vänstra bröstet om jag ligger på konstigt vis. mina börjar med att mjukna lite, (tycker jag), alla andra tycker att de e stenhårda! haha
snuffa
Kvinna ·
24 mar, 2014
Whaaat har Lindex så stora strl nu??? shiiit varför gick jag ej in där o köpte min första bh som ja nu bara skulle ha tills dom mjuknat upp lite... betalade en för 400kr lite tantig men den uppfyllde alla kriterier med att vara låg i mitten osv så ja får ihop min klyfta
Ska in där i veckan och kolla o prova lite då.. men får ej använda nån push förräns om 2 månader
Mina är strax över 3 veckor nu och de börjar bli fina och jag e såå nöjd med strl de e stora utan kläder tycker jag men med kläder så ser man att jag iaf har bröst *YAY*
Har landat på strl F ena tortyren är G som jag sover i 1 vecka till sen slipper jag sova med den :)
Dubbelkollade med kliniken i morse och det var ok att ha om jag tog ut byglarna och använda. Så skönt att ha en riktig bh som inte påminner om Agda 85 eller en top som begränsar tröjvalet.
Fyrtornet
Kvinna ·
08 apr, 2014
Lucan87
Kvinna ·
09 apr, 2014
Tänk på att brösten kommer ändras med tiden o kan gå upp 1 strl brukar de säga, min jag köpte börjar redan bli för liten :/
Lillan
Kvinna ·
09 apr, 2014
Har varit på tvåmånaderskontroll idag!
Fyrtornet
Kvinna ·
11 apr, 2014
Tänk på att brösten kommer ändras med tiden o kan gå upp 1 strl brukar de säga, min jag köpte börjar redan bli för liten :/