POFbrons
Kvinna ·
04 mar, 2013
Vi som gör bröstförstoring i juni 2013
Bröstförstoring Tråd för er som skall göra bröstförstoring i juni 2013
Använd gärna Operationskalendern för att se vilka som opar sig i juni också.
Den finns i POF-menyn i vänstra spalten.
Sortera efter
Latina_77
Kvinna ·
13 jun, 2013
Tin: Roligt att höra att allt gått bra :-) kram
Gilla
flamsa
Kvinna ·
13 jun, 2013
På citadell måste man stanna en natt. Känns som man är ganska trött efter en op och då ta sig till flygplats och så känns kanske inte så lockade.
Gilla
Bad_xx
Kvinna ·
14 jun, 2013
Jag va kvar 1,5 timme efter op sen åkte jag hem ;)
Mådde dock inte så bra när jag väl va hemma så sov bort hela dagen :)
Gilla
flamsa
Kvinna ·
15 jun, 2013
Oj så kort, iofs så stannade jag bara de obligatoriska 6 timmarna efter förlossningen av lillan. Hatar sjukhus :) men tror de ska bli skönt att stanna en natt. Op blir nog ju på eftermiddagen då jag inre ska vara där fören 11-12 tiden. Lagt upp bilder i mitt galleri nu, innan op och med ristestet. Jag kommer bli sååå fin :p 10 dagar kvar!
Gilla
Anits
Kvinna ·
15 jun, 2013
Igår var det min tur. Ganska udda att vakna upp imorse och ha bröst! :) däremot har jag inte sett dom live då jag har på mig en kroppsstrumpa som ska vara på tills jag ska duscha. Men det blir nog imorgon, kuuuul :)
Gilla
Bizquit
Kvinna ·
16 jun, 2013
Idag är mina bröst 5 dygn gamla :) Verkar läka superbra, bytte tejpen första gången idag. Är ganska blå och gul än under brösten dock, och väldigt spänd. Längtar tills de börjar mjukna upp! :D
Gilla
Mspgirl1
Kvinna ·
16 jun, 2013
Mina e med 5 dgr å är som 2 hårda bollar innanför bhn. Säger som föregående talare, längtar tills de mjuknar :)
Gilla
Mendes78
Kvinna ·
16 jun, 2013
Mspgirl1, snart är det min tur att få nya boobs av Bo! :D Längtar! På onsdag smäller det! :D Hoppas att allt har gått bra för dig och att du inte har för ont. :)
Gilla
Storstörrestörst
Kvinna ·
16 jun, 2013
Ska göra min op på Gerlee en 26juni...det är snart! =)
Gilla
Mspgirl1
Kvinna ·
16 jun, 2013
Mendes78 skrev:
Mspgirl1, snart är det min tur att få nya boobs av Bo! :D Längtar! På onsdag smäller det! :D Hoppas att allt har gått bra för dig och att du inte har för ont. :)
Gilla
Mendes78
Kvinna ·
16 jun, 2013
Vad skönt! :) Längtar till onsdag. Hoppas det går bra då också.
Gilla
Anonym användare
16 jun, 2013
Latina_77 skrev:
Tin: Roligt att höra att allt gått bra :-) kram
Jag känner mig så lättad :) Har lagt upp några bilder på min sida. kram
Gilla
Sandra90s
Kvinna ·
17 jun, 2013
Om en liten stund är det min tur, har tid 7.30!!!! :D Börjar bli lite nervös nu....
Gilla
Mspgirl1
Kvinna ·
17 jun, 2013
Sandra90s skrev:
Om en liten stund är det min tur, har tid 7.30!!!! :D Börjar bli lite nervös nu....Gilla
Samba
Kvinna ·
17 jun, 2013
Lycka till skriv gärna hur det känns när du är klar. om du har ont el om det är hanterbart??
Gilla
Magnolia81
Kvinna ·
17 jun, 2013
Hej allihopa!
Jag fick idag förflyttat min Op tid från den 20/8 till redan nu den 24/6, har otroligt blandade känslor.
Längtar samtidigt som jag är både nervös och lite rädd, allt på en gång 😀
Jag ska operera mig på Citadellkliniken hos Peter Cosmo.
Gilla
Mendes78
Kvinna ·
17 jun, 2013
Magnolia81, vad spännande!!! Håller tummen för dig!
Jag längtar (och tjatar!) för i övermorgon är det min tur! JIPPI!!!! Så svårt att veta om man valt rätt storlek men jag tror det.
Gilla
Samba
Kvinna ·
17 jun, 2013
Oj spännande men oxå pirrigt :) men har man bestämt sig så är det lika bra o få det gjort. 👍 Håller tummarna skriv gärna sen hur det känns efter, själv är det ju efter ja är rädd för att man ska va helt mörbultad :(
Gilla
Sandra90s
Kvinna ·
17 jun, 2013
Nu är jag äntligen hemma!!!! Min operation blev lite försenad så opererades ca 10.20 istället för 8.30... Lite jobbigt men hann bli lugnare faktiskt. Låg och läste inne på mitt rum. Helt plötsligt är det då dags och får tabletter och går sedan till operationsrummet. Blir väl omhändertagen av föera stycken och efter bars någon minut ligger jag redo för sövningen. Somnar vid andra sprutan och vaknar upp kl 12 (??) och är "pigg" och känner att andningen är jobbig. Det tar liksom emot lite. Åkte in på rummet och fick ganska snart lite blåbärssoppa och hade inte ALLS så ont som jag trodde! Det känns bara som en extrem träningsvärk men hanterbart liksom. Lite snurrig fortfarande men har gråtit glädjetårar flera gånger för mina bröst är verkligen perfekta än så länge. Känns underbart!!! Lycka till alla ni andra, det kommer gå så bra så. :) :)
Gilla
Mammamarie
Kvinna ·
17 jun, 2013
Opades för 5 dagar sen och är helt smärtfri! Det har gått hur smidigt som helst, vilket jag inte hade räknat med :-)
Och resultatet, ja vad kan man säga.. Damn! För första gången i mitt liv älskar jag mina bröst, vilken otrolig känsla! :-D
Gilla