Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
POFbrons profilbild

POFbrons

Kvinna ·

04 mar, 2013

Vi som gör bröstförstoring i juni 2013

Bröstförstoring
Tråd för er som skall göra bröstförstoring i juni 2013

Använd gärna Operationskalendern för att se vilka som opar sig i juni också.
Den finns i POF-menyn i vänstra spalten.
568

Sortera efter

Mendes78

Kvinna ·

12 jun, 2013

Lycka till!!! Jag längtar sååå till onsdag nästa vecka. Då är det min tur. :D
Gilla

flamsa

Kvinna ·

12 jun, 2013

Lycka till!! Jag har 13 dagar kvar, tiden verkar stå still :(
Gilla

sextiofem lax

Kvinna ·

12 jun, 2013

13 dagar kvar för mig med!!! O jag velar fortfarande med storlek, placering....
Gilla

Milin

Kvinna ·

12 jun, 2013

mindre än 24h kvar för mig och jag har inte riktigt bestämt mig,  465 lr 520 och soft touch lr responsive haha
Gilla

summer182

Kvinna ·

13 jun, 2013

Gick inte så bra för mig! Mår skit just nu, lider av vätskebrist då jag spyr så fort jag dricker nått, äta nått har ja inte ens försökt, fyfan ... Varit uppe hela jävla natten o gråtit då jag spytt magsaft o varje gång jag gör det så gör det såå ont i brösten eftersom man spänner sig hårt varje gång man kräks. Sen så är hela jag skakik o svag, usch! :'( Vill inte skrämma er som ska göra den men vill säga att ni måste vara beredda på att det kan bli jävligt jobbigt !
Gilla

Katla

Kvinna ·

13 jun, 2013

Mådde också väldigt illa ett bra tag efter narkosen. Var inte förrän jag vakna 2 inatt som det kändes ok. Smärtan är dock brutal mest hela tiden. Lider med dig som kräks så mycket, men håll ut! Det går över till slut ska du se! Jag är så överlycklig över att det är gjort nu, gäller bara att stå ut den här värsta tiden med smärta och orörlighet. Känns så sjukt att de äntligen sitter på plats nu.
Gilla

Mammamarie

Kvinna ·

13 jun, 2013

Men fy vad hemskt för er :-( hoppas ni mår bättre snart! Jag opades igår och blev utskriven och kunde åka hem ett par timmar efter uppvaket, så det är verkligen olika för alla. Mår hur bra som helst, det enda som är jobbigt är att ta sig ur sängen.. Skön känsla att vakna imorse och se att tuttarna var kvar idag också haha :-)
Gilla

Bad_xx

Kvinna ·

13 jun, 2013

Du låter inte kul alls. Opade mig i fredags och har inte ont alls och äter inga tabletter längre så känns jätte skönt.hoppas verkligen att ni kommer att må bättre snart. Ont gör det ju i början men alla är ju olika :( Men krya på er!!
Gilla

angiegirl

Kvinna ·

13 jun, 2013

Åh vad kul att höra ifrån er, Jag opereras den 27/6 på Proforma clinic - Örjan
Är så nervös så det finns inte, fortfarande lite osäker på storleken osv! 
Gilla

Anonym användare

13 jun, 2013

Sitter på tåget på väg till sthlm med en väldigt kurrande mage haha. 12.30 har jag tid!
Gilla

backtoboobs

Kvinna ·

13 jun, 2013

Lycka till Tin! Och alla andra!
Gilla

Lolita77

Kvinna ·

13 jun, 2013

Opades i tisdags o mår över förväntan. Träningsvärk, men tar bara Alvedon. Börjat klia i brösten, så läkningen är igång. Lycka till alla
Gilla

Linn-b

Kvinna ·

13 jun, 2013

Ganska precis uppvaknad på Proforma! Vilken jävla känsla, lite sömn och sen bara vakna upp med världens rattar! Ändrade mig i sista sekund och tog 500 cc Hp istället för 400 mp! Fått kika lite grann men vill se meeeeer!
Gilla

Anonym användare

13 jun, 2013

ligger på uppvaket och gråter floder av glädjetårar. Gick upp och kollade på brösten i en spegel. såg suddigt men av det jag kunde se var brösten tusen gånger bättre än efter korr ett. Känns som att en stor tyngd lättat från mina axlar. Hoppas jag känner lika när jag kviknat till och kan se bättre.
Gilla

Freedom

Man ·

13 jun, 2013

Åh vad härligt att höra tin! Håller tummar o tår att du känner desamma när du piggnat till :)
tin skrev:
ligger på uppvaket och gråter floder av glädjetårar. Gick upp och kollade på brösten i en spegel. såg suddigt men av det jag kunde se var brösten tusen gånger bättre än efter korr ett. Känns som att en stor tyngd lättat från mina axlar. Hoppas jag känner lika när jag kviknat till och kan se bättre.
Gilla

Sebbzis

Kvinna ·

13 jun, 2013

Vi är många som känner med dig Tin, du är en klippa här på forumet med dina erfarenheter och ger alltid alla andra goda tips stöd och råd! Hoppas det äntligen blir bra för dig nu! Grattis alla ni andra idag oxå:)
Gilla

Taxörat

Kvinna ·

13 jun, 2013

tin skrev:

Kanon! 👍 Glädjetårar är bra tårar! Den här gången kommer det att bli superbra. Grattis!!
Gilla

backtoboobs

Kvinna ·

13 jun, 2013

Yay Tin!!
Gilla

flamsa

Kvinna ·

13 jun, 2013

På väg hem från jobbet, såå härligt för då har ännu en dag gått och jag är en dag närmre op :) Va jobbigt för er tjejer hoppas det ger sig! Jag kommer ha barnen själv hemma på dagarna i två veckor efter op då de har sommarlov och makens semester inte börjar fören v28 så jag hoppas på att jag inte har allt för ont.
Gilla

Nervöös

Kvinna ·

13 jun, 2013

Är det någon som vet om man kan flyga efter Operationen eller om de är rekommenderat att vänta ett tag innan man flyger någonstans?
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem