Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
POFbrons profilbild

POFbrons

Kvinna ·

04 mar, 2013

Vi som gör bröstförstoring i juni 2013

Bröstförstoring
Tråd för er som skall göra bröstförstoring i juni 2013

Använd gärna Operationskalendern för att se vilka som opar sig i juni också.
Den finns i POF-menyn i vänstra spalten.
568

Sortera efter

pmsnordjylland

Kvinna ·

29 jun, 2013

Latina, er dine runda eller anatomiske.??

Dine før-billeder ligner mine bryster nu. JEg bruger 85a-90 a. Hvad storlek er du i hv her efter operation??
Gilla

pmsnordjylland

Kvinna ·

29 jun, 2013

hv=bh
Gilla

Latina_77

Kvinna ·

29 jun, 2013

pmsnordjylland skrev:
Latina, er dine runda eller anatomiske.??

Dine før-billeder ligner mine bryster nu. JEg bruger 85a-90 a. Hvad storlek er du i hv her efter operation??

Hej! jag har runda proteser. Min storlek nu är 70G eller 70FF, i alla fall nu när jag skulle köpa min nya bh från märket Freya Deco Soft. Förr hade jag  typ 80B.

Gilla

Magnolia81

Kvinna ·

30 jun, 2013

Ni andra som äter Oxynorm, får ni mardrömmar? De senaste två nätterna inkl denna så har jag fått hemska verklighetstrogna mardrömmar. Vaknar av att svetten rinner av mig :-( Bara undrar om fler varit med om det?
Gilla

flamsa

Kvinna ·

30 jun, 2013

Magnolia81 skrev:
Ni andra som äter Oxynorm, får ni mardrömmar? De senaste två nätterna inkl denna så har jag fått hemska verklighetstrogna mardrömmar. Vaknar av att svetten rinner av mig :-( Bara undrar om fler varit med om det?
Jag får inte det men det är inte helt ovanligt att få det av morfin preprarat. Hoppas det försvinner! Jag har skit svårt att sova vaknar varje timme.
Gilla

Magnolia81

Kvinna ·

30 jun, 2013

Läskigt är det, fast nu är mina tabletter helt slut så nu blir det alvedon och ipren om det behövs, känns mer och mer som att det inte gör det :-)
Tog en ny bild idag och det har hänt lite ändå på bara 3 dagar (sedan jag tog den förra), spännande att se.
Hur går det för dig? 
Jag har fortfarande inte fått svar från Peter, ska ju träffa honom imorgon så jag lär ju kommentera det då.

Gilla

Latina_77

Kvinna ·

30 jun, 2013

Magnolia81 skrev:
Läskigt är det, fast nu är mina tabletter helt slut så nu blir det alvedon och ipren om det behövs, känns mer och mer som att det inte gör det :-)
Tog en ny bild idag och det har hänt lite ändå på bara 3 dagar (sedan jag tog den förra), spännande att se.
Hur går det för dig? 
Jag har fortfarande inte fått svar från Peter, ska ju träffa honom imorgon så jag lär ju kommentera det då.

Själv äter jag forfarande Citodon, fast ngn mindre idag. Vilken skillnad på dina bilder! Börjar verkligen se skit snyggt ut! Vad roligt! 

Gilla

Mendes78

Kvinna ·

01 jul, 2013

Usch vad jobbigt med marisar!! Jag har lagt ner alla värktabletter nu fast jag har ont. Men känns dumt att knapra tabletter dagarna långa liksom. :S Man får härda ute lite. hehe Väldans less på bröstbanden. Blir ju helt svettig av att ha det där varma bandet under armhålorna hela tiden. Fräscht! Jag håller med det händer så mycket på bara några dagar. Har ni märkt att ni fått större? Många säger ju att dom får lite större när musklerna slappnar av. Jag är väldigt nöjd med storleken men det är ok om dem ökar lite. ;P
Gilla

flamsa

Kvinna ·

01 jul, 2013

Jag har inte märkt någon skillnad alls över huvudtaget på min bröst sedan op =( 
Min bh sitter inte som den ska heller, jag får justera upp till strecken hela tiden men det tar 2 sek så är den ca 1cm under igen. Vet inte om bh är för stor runt eller om bygeln är för liten så implanetet pressar ner den. Har inget bröstveck överhuvudtaget.
Jag skulle egentlige ninte på återbesök fören 9de men har ringt nu och jag kunde komma i morgon kl 9.45. 
Jag vill ju att det ska bli bra men just nu oroar jag mig bara för den jäkla bh, går till och med upp på natten och rätter till den. 
Ont som fan har idag med, usch nää ingen bra dag.
Hoppas Tuve kan hjälpa mig i morn.
Gilla

Mendes78

Kvinna ·

01 jul, 2013

flamsa, har du en sådan där tortyr bh? Den ser ut att göra så ont. :( Jag har kollat runt här och även sett mina egna som jag gjorde förra gången. Det tog flera månader innan dom blev sitt riktiga form. :) Jag har tagit bilder för tat kunna jämföra med sedan. Det händer nog mer än man tror men det tar tid. Bra att du ska på återkoll så att du slipper oroa dig! Nu kollade jag dina bilder igen och dom är ju jättesvullna. Dom kommer att trilla ner tror jag så att du får ett bröstveck. Jag tycker att det ser jättefin ut och helt normalt så kort tid efter en operation. Nu är ju inte jag kirurg men det ser inte alls konstigt ut.
Gilla

flamsa

Kvinna ·

01 jul, 2013

Mendes78 skrev:
flamsa, har du en sådan där tortyr bh? Den ser ut att göra så ont. :( Jag har kollat runt här och även sett mina egna som jag gjorde förra gången. Det tog flera månader innan dom blev sitt riktiga form. :) Jag har tagit bilder för tat kunna jämföra med sedan. Det händer nog mer än man tror men det tar tid. Bra att du ska på återkoll så att du slipper oroa dig! Nu kollade jag dina bilder igen och dom är ju jättesvullna. Dom kommer att trilla ner tror jag så att du får ett bröstveck. Jag tycker att det ser jättefin ut och helt normalt så kort tid efter en operation. Nu är ju inte jag kirurg men det ser inte alls konstigt ut.
åh skönt att höra att du tycker det. Ska lägga upp bilder jag tog nyss. Är bara så himla nojjig, tycker alla andras bröst ser så fina ut. Men det är säkert som du säger att det blir bra till slut. Men skönt att träffa kirurgen ifall det är så att bhn sitter fel.
Gilla

puffen13

Kvinna ·

01 jul, 2013

Ska på konsultation snart i Falköpning, för bröstförstoring. Så....nyfiken. Hur var de där, hur blev du bemött. Och mest av allt. Är du nöjd??! Lite nervös, i förskott visserligen, men ändå.
Gilla

Mendes78

Kvinna ·

01 jul, 2013

Ja upp med fler bilder! :) Jag försöker att inte kolla hela tiden utan låta det gå några dagar och sen kolla. :P haha Som någon här sa, man ska typ glömma bort dem ett par veckor. :) Men självklart kolla att allt är ok först. :)
Gilla

flamsa

Kvinna ·

01 jul, 2013

Nu finns det mer bilder haha tror även en potta syns på någon av bilderna haha det är dotterns ;)
Gilla

Mendes78

Kvinna ·

01 jul, 2013

flamsa, dom är jättefina!!! Grattis! Jag hoppas att allt är bra när du går på kollen men det ser jättebra ut. Dem är lite "platta" nedtill. Jag har sett många tjejer på forumet som hade så och efter ett par månader så blev dom alldels runda undertill. Hänger du med? :) Du kommer ju få kanontuttar! :D haha ja jag ser pottan!
Gilla

flamsa

Kvinna ·

01 jul, 2013

Ja det är det jag är nojjig över att det inte är runt under. Jag tycker att alla andra är så runda och fina på sina bilder. Men tuve sa att det kan ta 4 v för bröstet att formas. tack! De blev kanske lite stort men de ser inte så stora ut i kläder :) haha ja pottan bjuder jag på
Gilla

Mendes78

Kvinna ·

01 jul, 2013

Jag tycker att man vänjer sig så fort vid storleken och jag tror att dina kommer att kännas jättebra om några veckor. Berätta mer här sedan hur det går på kollen och så! :)
Gilla

flamsa

Kvinna ·

01 jul, 2013

Tjejer, är lite intresserad av vad jag kommer ha i bh storlek.. men jag kan iiiinget om sånt här. Va har ni i omkrets runt brösten? Kommer de bli mindre eller större när de sjunker.. jag har 101cm runt nu betydet detta att jag kommer dra en e?? Det är ju as stort
Gilla

Magnolia81

Kvinna ·

01 jul, 2013

Hej tjejer. Idag har jag varit på återkontroll och det har gått en vecka sedan op. Allt såg jättebra ut enligt Cosmo. Tog av tejpen under armhålorna, outch! Han spände min bh ytterligare och efter det började mitt lilla helvete. Denna bh har verkligen ett välförtjänt rykte som totyr! Den skär in precis ÖVERALLT!! Det är bara den jag har problem med och smärtan den orsakar. Jag har varit tapper sedan op men nu ikväll bröt jag ihop, står inte ut med den mer. Skickade ett mail till Peter om det och nu fick jag svar på 20 min. Hur jag vill göra med bhn är upp till mig, jag som bestämmer formen på mina bröst. Så jag ska lossa på den lite så man kan börja andas och sluta gråta av smärta när den gräver sig in i huden på en. Har jordens spänningshuvudvärk, hjälpte inte ens med en alvedon på 500 så fått ta en till. Förstår inte varför vissa kirurger kör tortyr bh medan andra kör sport bh?! Nä ska försöka bli av med denna förbannade huvudvärk, fått av mig bhn för stunden iaf. Skönt!
Gilla

Latina_77

Kvinna ·

01 jul, 2013

Hej,
Va jobbigt det måste vara för dig, gumman! Måste du använda denna bh dygnet runt? Jag använder den köpte av mäket freya när jag går ut men annars har jag en vanlig sportbh hemma och när jag sover. Idag när jag var på PW använde jag på två st sportbh.
Allt har sitt pris tycker jag men, inte vilket pris som helst! Kram på dig
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem