Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
POFbrons profilbild

POFbrons

Kvinna ·

04 mar, 2013

Vi som gör bröstförstoring i juni 2013

Bröstförstoring
Tråd för er som skall göra bröstförstoring i juni 2013

Använd gärna Operationskalendern för att se vilka som opar sig i juni också.
Den finns i POF-menyn i vänstra spalten.
568

Sortera efter

smary

Kvinna ·

29 maj, 2013

13:e Juni på proforma :S Nu börjar det närma sig :P
Gilla

Mendes78

Kvinna ·

29 maj, 2013

Tre veckor kvar idag! Åhhh vad jag längtar men också nervös. :S Blä!
Gilla

Anonym användare

29 maj, 2013

tjej___22 skrev:
Jag opereras den 27/6 på Proforma av Örjan Gribbe! :D :D 
Sist jag var där så diskuterade vi om 450cc högprofil, allergan, coh1... det känns fortfarande bra så det blir nog så! ;)

Allergan benämer inte sina implantat i coh 1, 2 osv. Det är mentors namn på deras olika implantatfastheter. Allergan kallar sina truform 1,2 osv och dom olika fastheterna har namn som responsive, soft touch och cohesive. Allergan har implantat som man kan säga på ett ungefär motsvarar mentors olika fastheter (1,2,3). Är det allergan responsive eller soft touch du ska ha?
Det finns inget allerganimplantat som heter coh 1... i så fall är det mentor coh 1.
Gilla

Linn-b

Kvinna ·

29 maj, 2013

smary skrev:
Då syns vi kanske! Vem ska opa dig? :) 15 dagar kvar idag! Woho!
Gilla

Mspgirl1

Kvinna ·

29 maj, 2013

Hej, jag ska operera mig 11/6 hos Bo Cederqvist på Clinic Strömstad. Är välldigt förväntansfull, glad, nervös och snurrig av alla tankar som snurrar runt runt i huvudet :)
Gilla

Mendes78

Kvinna ·

29 maj, 2013

Åhh vad roligt! Då är vi två som ska operera oss hos honom. Jag dock i Stockholm den 19/6. :) Hoppas att allt går bra för dig och att du blir nöjd! :)
Gilla

Mspgirl1

Kvinna ·

29 maj, 2013

Mendes78 skrev:
Åhh vad roligt! Då är vi två som ska operera oss hos honom. Jag dock i Stockholm den 19/6. :) Hoppas att allt går bra för dig och att du blir nöjd! :)

Ja va roligt att det finns någon mer som ska opa's av Bo. Bara 8 dgrs mellan oss så det kan vara kul att ha någon att följa.
Hoppas detsamma till dig, kram

Gilla

Mendes78

Kvinna ·

29 maj, 2013

Mspgirl1 skrev:
Mendes78 skrev:

Ja va roligt att det finns någon mer som ska opa's av Bo. Bara 8 dgrs mellan oss så det kan vara kul att ha någon att följa.

Verkligen! Du kan väl höra av dig och berätta hur det gått? Vore jättekul att höra. :)
Kram

Gilla

Mspgirl1

Kvinna ·

29 maj, 2013

Mendes78 skrev:
Mspgirl1 skrev:
Mendes78 skrev:

Verkligen! Du kan väl höra av dig och berätta hur det gått? Vore jättekul att höra. :)
Kram

Det gör jag :) Ha det så bra så länge.

Gilla

smary

Kvinna ·

29 maj, 2013

Linn-b skrev:
smary skrev:

Samma som du, örjan gribbe, kul :)

Gilla

Linn-b

Kvinna ·

29 maj, 2013

smary skrev:
Linn-b skrev:
smary skrev:

Samma som du, örjan gribbe, kul :)

Men vad kul! Då är vi uppe i 3 poftjejer hos gribbe den dagen :) undra hur många han har på en dag, haha :)
Gilla

Freedom

Man ·

30 maj, 2013

Då har jag varit på konsultation, blev 550cc allergan hög profil :) fan vad jag Lääääängtar!
Gilla

summer182

Kvinna ·

31 maj, 2013

Alla ni som op i juni, vad för BIKINI tänker ni ha i sommar?? Ska resa utomlands i mitten av juli och ska sola en hel del (täcker självklart ärret ordentligt) , men vet inte vilken bikini jag ska köpa! Viktigt att den täcker ärret+tejpen , samt att den inte skaver, sitter bra och ser självklart snygg ut! Hjälp tjejer !
Gilla

Latina_77

Kvinna ·

31 maj, 2013

Det blir nog svårt att hitta ngn bikini som täker hela ärret. Du får nog köra med en vanlig + tejp och kanske ha på dig ngn typ av kort linne/topp då o då. Kram
Gilla

Mallan82

Kvinna ·

01 jun, 2013

Ja, jag kommer nog försöka hitta nåt top liknande, en topp bikini som går ner en decimeter under brösten, typ... Man får väl kanske vänta med det "sexiga" till nästa sommar, då man inte vill riskera ngt så tätt inpå Op:en!
Gilla

summer182

Kvinna ·

01 jun, 2013

Mallan82 vet du var man kan få tag på en sån?? En sån går ner en liten bit under brösten
Gilla

summer182

Kvinna ·

01 jun, 2013

Latina_77: japp jag får nog köra med något sånt i värsta fall om jag inte hittar nått!
Gilla

Citruz

Kvinna ·

02 jun, 2013

Frökenskövde skrev:
Justitia skrev:
Jag gör 11:e juniiii så jävla glaaaad!
Jag ska också göra 11 juni hos Ivan! :)
Op den 12 juni hos Ivan :) Storlek?
Gilla

Mallan82

Kvinna ·

02 jun, 2013

Nej, ingen aning än tyvärr.. Ska börja kika runt, men vill inte köpa nån förrän man vet strl ;)
Gilla

Lolita77

Kvinna ·

02 jun, 2013

Sebbzia: Ska Är det Mary Knudsen du menar? För jag ska till henne på Gerlee. Op 11 juni! LÄÄÄÄNGTAR!!! Tycker hon verkar jättebra :)
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem