POFbrons
Kvinna ·
04 mar, 2013
Vi som gör bröstförstoring i juni 2013
Bröstförstoring Tråd för er som skall göra bröstförstoring i juni 2013
Använd gärna Operationskalendern för att se vilka som opar sig i juni också.
Den finns i POF-menyn i vänstra spalten.
Sortera efter
smary
Kvinna ·
29 maj, 2013
13:e Juni på proforma :S Nu börjar det närma sig :P
Gilla
Mendes78
Kvinna ·
29 maj, 2013
Tre veckor kvar idag! Åhhh vad jag längtar men också nervös. :S Blä!
Gilla
Anonym användare
29 maj, 2013
tjej___22 skrev:
Jag opereras den 27/6 på Proforma av Örjan Gribbe! :D :D
Sist jag var där så diskuterade vi om 450cc högprofil, allergan, coh1... det känns fortfarande bra så det blir nog så! ;)
Allergan benämer inte sina implantat i coh 1, 2 osv. Det är mentors namn på deras olika implantatfastheter. Allergan kallar sina truform 1,2 osv och dom olika fastheterna har namn som responsive, soft touch och cohesive. Allergan har implantat som man kan säga på ett ungefär motsvarar mentors olika fastheter (1,2,3). Är det allergan responsive eller soft touch du ska ha?
Det finns inget allerganimplantat som heter coh 1... i så fall är det mentor coh 1.
Gilla
Linn-b
Kvinna ·
29 maj, 2013
smary skrev:
Gilla
Mspgirl1
Kvinna ·
29 maj, 2013
Hej, jag ska operera mig 11/6 hos Bo Cederqvist på Clinic Strömstad. Är välldigt förväntansfull, glad, nervös och snurrig av alla tankar som snurrar runt runt i huvudet :)
Gilla
Mendes78
Kvinna ·
29 maj, 2013
Åhh vad roligt! Då är vi två som ska operera oss hos honom. Jag dock i Stockholm den 19/6. :) Hoppas att allt går bra för dig och att du blir nöjd! :)
Gilla
Mspgirl1
Kvinna ·
29 maj, 2013
Mendes78 skrev:
Åhh vad roligt! Då är vi två som ska operera oss hos honom. Jag dock i Stockholm den 19/6. :) Hoppas att allt går bra för dig och att du blir nöjd! :)
Ja va roligt att det finns någon mer som ska opa's av Bo. Bara 8 dgrs mellan oss så det kan vara kul att ha någon att följa.
Hoppas detsamma till dig, kram
Gilla
Mendes78
Kvinna ·
29 maj, 2013
Mspgirl1 skrev:
Mendes78 skrev:
Ja va roligt att det finns någon mer som ska opa's av Bo. Bara 8 dgrs mellan oss så det kan vara kul att ha någon att följa.
Verkligen! Du kan väl höra av dig och berätta hur det gått? Vore jättekul att höra. :)
Kram
Gilla
Mspgirl1
Kvinna ·
29 maj, 2013
Mendes78 skrev:
Mspgirl1 skrev:
Mendes78 skrev:
Verkligen! Du kan väl höra av dig och berätta hur det gått? Vore jättekul att höra. :)
Kram
Det gör jag :) Ha det så bra så länge.
Gilla
smary
Kvinna ·
29 maj, 2013
Linn-b skrev:
smary skrev:
Samma som du, örjan gribbe, kul :)
Gilla
Linn-b
Kvinna ·
29 maj, 2013
smary skrev:
Linn-b skrev:
smary skrev:
Samma som du, örjan gribbe, kul :)
Gilla
Freedom
Man ·
30 maj, 2013
Då har jag varit på konsultation, blev 550cc allergan hög profil :) fan vad jag Lääääängtar!
Gilla
summer182
Kvinna ·
31 maj, 2013
Alla ni som op i juni, vad för BIKINI tänker ni ha i sommar?? Ska resa utomlands i mitten av juli och ska sola en hel del (täcker självklart ärret ordentligt) , men vet inte vilken bikini jag ska köpa! Viktigt att den täcker ärret+tejpen , samt att den inte skaver, sitter bra och ser självklart snygg ut! Hjälp tjejer !
Gilla
Latina_77
Kvinna ·
31 maj, 2013
Det blir nog svårt att hitta ngn bikini som täker hela ärret. Du får nog köra med en vanlig + tejp och kanske ha på dig ngn typ av kort linne/topp då o då. Kram
Gilla
Mallan82
Kvinna ·
01 jun, 2013
Ja, jag kommer nog försöka hitta nåt top liknande, en topp bikini som går ner en decimeter under brösten, typ...
Man får väl kanske vänta med det "sexiga" till nästa sommar, då man inte vill riskera ngt så tätt inpå Op:en!
Gilla
summer182
Kvinna ·
01 jun, 2013
Mallan82 vet du var man kan få tag på en sån?? En sån går ner en liten bit under brösten
Gilla
summer182
Kvinna ·
01 jun, 2013
Latina_77: japp jag får nog köra med något sånt i värsta fall om jag inte hittar nått!
Gilla
Citruz
Kvinna ·
02 jun, 2013
Frökenskövde skrev:
Justitia skrev:
Jag gör 11:e juniiii så jävla glaaaad!Gilla
Mallan82
Kvinna ·
02 jun, 2013
Nej, ingen aning än tyvärr.. Ska börja kika runt, men vill inte köpa nån förrän man vet strl ;)
Gilla
Lolita77
Kvinna ·
02 jun, 2013
Sebbzia: Ska Är det Mary Knudsen du menar? För jag ska till henne på Gerlee. Op 11 juni! LÄÄÄÄNGTAR!!! Tycker hon verkar jättebra :)
Gilla