POFbrons
Kvinna ·
04 mar, 2013
Vi som gör bukplastik maj 2013
BukplastikTråd för er som gör bukplastik maj 2013
Se operationskalendern i vänstra spalten.
Sortera efter
blomman78
Kvinna ·
08 maj, 2013
Oj härligt :) hoppas allt gått bra? Hur känner du dig nu Julia3??? Längtar tills det är min tur :)
Gilla
Kandela
Kvinna ·
09 maj, 2013
Hej! Allt gick bara bra tack och än sålänge ser magen grymt bra ut. Jag mår bra och har varit uppe på benen flera ggr.
När ska du göra din mage?
Gilla
Kandela
Kvinna ·
09 maj, 2013
Det är en helt otrolig känsla!, visst har jag ont men jag får mycket bra smärtlindring. Ett snitt gör mer ont än en bukplastik tycker jag. Sen är personalen här he
Gilla
rockbitchen1
Kvinna ·
10 maj, 2013
Ja det var verkligen klockrent.. =) Trodde inte det skulle kännas så avslappnat, men det var en positiv överraskning.
Ja det kostar en del, "Full Bukplastik" kostar 70.000:- och Fettsugning 15.000:- , sen är det 2 dagar på AK, inkl. Byxgördel & Mediciner..
Jag var bara inne på att göra Fettsugning från början, men jag insåg efter vägen att det kommer inte att räcka. Har gjort 3 snitt på samma ställe, och det blir ju en "limpa" som hänger över. Så när vi diskuterade det hela så tänkte jag: Va fan, ska jag ändå plågas..är det väl lika bra att gör det rätt från början. =)
Gilla
rockbitchen1
Kvinna ·
10 maj, 2013
Åh vad spännande.. Hur mår du? =)
Gilla
Kandela
Kvinna ·
11 maj, 2013
Jag har inte riktigt förstått hur man besvarar varandra här ännu... så om ni undrar något fråga gärna och skriv då mitt alias så att jag vet att det är riktat till mig :)
Gilla
Noob
Kvinna ·
11 maj, 2013
Nu är det snart min tur! På måndag kl 9 checkar jag in på citadellkliniken wihoooo
Gilla
Xtra
Kvinna ·
11 maj, 2013
Noob skrev:
Nu är det snart min tur! På måndag kl 9 checkar jag in på citadellkliniken wihooooGilla
blomman78
Kvinna ·
11 maj, 2013
Wihooo ja äntligen är det snart min tur oxå :) va kul Julia 3 att du är nöjd. Måste bara fråga hur du mådde dag två... Hur rörlig va du? Ska nämligen ta tåget hem från Landskrona till Sthlm där min man hämtar mig å kör resterande mil till Säter.... Är så nervös att jag kommer ha sån smärta.... Jajaja e bara bita ihop ;) Hoppas få se lite före å efter bilder snart då :) ska oxå lägga in så fort jag känner mig ok...Ja gott folk på tisdag den 14 e det min tur... Noob hoppas vi ses :) Må gott alla
// blomman
Gilla
Noob
Kvinna ·
12 maj, 2013
Ja det får vi hoppas! Börjar bli riktigt nervös nu faktiskt, som tur är är det min jobbhelg så jag blir lite distraherad av annat ;)
Gilla
blomman78
Kvinna ·
12 maj, 2013
Ok ja jag gick av mitt pass igår. Va jobbar du med. Hur har du gjort med sjukskrivningen? Anmäler man till försäkringskassan imorn att man blir sjukskriven 4 v? Imorn bär tågat ner till Landskrona kl 8.13 :) som jag längtat!!!!!!! Ses på tisdag ;) Noob
Gilla
Noob
Kvinna ·
12 maj, 2013
Jag är personlig assistent, du? Jag vet inte riktigt, jag har ju sjukskrivit mig hos chefen nu först och skickar väl in intyg till han och fk nästa vecka nån gång! Ska du sova på hotell 1 natt först eller?
Gilla
blomman78
Kvinna ·
12 maj, 2013
Ok ja jag är behandlingsassistent på ett boende och har oxå sjukskrivit mig hos bossen. Får väl höra med dem på kliniken lite hur man går tillväga så inget blir fel. Jo jag åker ju ner imorn och ska på konsultation kl 18 på kliniken....då ligger du å sover kanske :) fyyy va nice!!! Längtar!!!! Sen sover jag på hamn hotellet och även en natt till efter op..... Sa just till min man... Säg bye bye till klumpen nu :) hahahahaha å skaka på magen.... Stort lycka till imorn så ses vi kanske på tisdag :)
//Linda
Gilla
Anonym användare
12 maj, 2013
Det kommer att gå toppen tjejer och ni kommer att bli glada över era nya magar:)) Smärtan är givetvis individuell men jag kände inget från dag 3. Fick endast recept på citodon och dag 3 tog jag en på morgonen för att slippa känna ngt, på kvällen kom jag på att jag inte tagit ngn mer smärtlindring och har inte ätit ngt sedan dess. Jag opades 10/4. Ett stort lycka till nu:))
Gilla
Noob
Kvinna ·
12 maj, 2013
Ha ha ja ! Tack så mycket , ska försöka sov lite nu, men ja det blir nog inte det lättaste! :) lycka till på konsultationen :) och även op sen på tisdag självklart!
Gilla
blomman78
Kvinna ·
13 maj, 2013
Oj Noob nu e du säkert på kliniken :) själv sitter jag på tåget ner och är så nervös!!! Lycka till nu
Gilla
blomman78
Kvinna ·
13 maj, 2013
Magdalena tack!!!! Är sååååå nervös... Är på tåget nu på väg ner till Landskrona å konsultation ikväll å op imorn :)
Gilla
Noob
Kvinna ·
13 maj, 2013
Precis fått medicin och väntar nu bara på Tuve så snart är det min tur :)
Gilla
Kandela
Kvinna ·
13 maj, 2013
Lycka till Noob med din operation idag!!!:)
Gilla
Kandela
Kvinna ·
13 maj, 2013
Hej! Vad spännande att din operationsdag snart:). Jag kan säga att jag var uppe och promenerade i korridoren vid ett flertal tillfällen på deras begäran men rörlig kan jag inte påstå att jag var är fortfarande väldigt begränsad men det blir ju bättre och bättre. Jag sov även kvar två nätter.. Jag tror att det är väldigt inviduellt vad man orkar med men har du inget val går det säkert bra då man klarar av det man måste;).
Stort lycka till!!!
Gilla