Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Uniica profilbild

Uniica

Kvinna ·

09 nov, 2010

Vi som op i Januari 2011:-D

Bröstförstoring

Var bara tvungen att öppna en tråd och se om det är några mer en lilla jag:-D har tid den 10:de

385

Sortera efter

Uniica

Kvinna ·

11 nov, 2010

olika kliniker säger olika saker men jag brukar följa den kliniken som ger mest antal månader/dagar för att vara på den säkra sidan.. har ju opererats förut och tänker inte riskera minsta lilla.

Gilla

Uniica

Kvinna ·

11 nov, 2010

kom på att det var 2 veckor.. men jag slutade med allt 3 månader innan haha

Gilla

Anonym användare

12 nov, 2010

hehe, oj ja de va lite väl ;D
Gilla

Uniica

Kvinna ·

12 nov, 2010

Nja lika bra det :-) dricker inte eller röker en i dag så det var värt att bara lägga av med allt
Gilla

Anonym användare

12 nov, 2010

Ja det är sant! :)
Gilla

Anonym användare

14 nov, 2010

Jag har tid den 20:e januari hos Jörg Bohn på Citadell! *skuttar lyckligt omkring*

Gilla

Tyra

Kvinna ·

27 nov, 2010

Får man fråga varför du inte ska operera dig hos Oya igen?

Jag har gjort mina hos henne o funderar på att göra dom lite större..

Gilla

Mrs V

Kvinna ·

27 nov, 2010

Jag har 26 jan på citadell hos Ron hihi

Gilla

Uniica

Kvinna ·

27 nov, 2010

gillar inte att kasta skit på kliniker för att få andra inte ska op. oya gör jätte fina bröst. men enligt mig så är inte bara det som är viktigt det finns många brister som jag märkte långt efter. tror inte oya är såglad på att göra större vet många som har blivit nekade till det samt jag och fick en skit dålig förklaring till varför.
Gilla

Anonym användare

01 dec, 2010

Ska op mig den 27 januari!! Längtar som bara den.. Ska opereras av Åsa edsander nord på nackakliniken:-D
Gilla

Anonym användare

01 dec, 2010

jag har konsultation den 5 jan sedan OP den 12 januari på proforma clinic. Hoppas mina nya boobs blir bra
Gilla

Anonym användare

02 dec, 2010

Hej! Jag ska operera mig den 18 januari!! Längtar massor, men velar med storleken, nån som har något tips? Har idag en 75B (ca 3 dl fick jag höra på konsultationen) och funderar på att lägga in 300cc eller 350cc. Det lutar mot 300cc då jag är rädd att 350cc kommer bli alldeles för stort då jag bara vill ha en fyllig c-kupa. Ska opereras på Carlanderska hos Clas Lossing , är det någon mer än jag? Eller finns det nån som har opererat sig där och kan dela med sig av sina erfarenheter? Är jättetacksam för alla svar! Mvh//Sofia
Gilla

Anonym användare

02 dec, 2010

Ska operera mig 12/1 på KKAB Falköping, känner att det börjar närma sig nu!
Gilla

Uniica

Kvinna ·

02 dec, 2010

Gud vad kul att det är så många som opereras i januari:D haha ett nytt år och nya bröst

Gilla

Anonym användare

02 dec, 2010

Jag ska på konsultation den 7 jan, och har op bokat den 20e hos Örjan Gribbe på Proforma! :D Börjar närma sig nu!

Jag har slutat röka för lite mer än en vecka sen, tyckte också det var lika bra att lägga ner nu på en gång då det kan vara rätt tufft att sluta rakt av, men än går det bra men det är tufft, -men jag har ju ett mål iaf. 🙂 Ska självklart hålla mig ifrån det även efter op oxå.. Jag har hållt upp tidigare, när jag varit gravid och ammat, men sen långsamt halkat tillbaka i träsket igen.. 👎 Men nu är det slut med det! Vill också att allt ska vara så bra som möjligt för att läkningen ska ha bäst möjliga förutsättningar. Men på nyårsafton blir det säkert lite vin iaf, är ju ändå 20 dagar till op då så man behöver ju inte bli alldeles manisk. Och de rejäla blockfyllorna var det ett tag sen man la av med ändå... 💋

Gilla

Uniica

Kvinna ·

02 dec, 2010

Jag avslutade rökningen 2 månader innan min operation och har inte rökt sen dess:) hur skönt som helst och kan inte förstå att jag har varit beronde haha. Sluta typ dricka då också.. drack inte på ett halv år..

Gilla

Anonym användare

02 dec, 2010

Jag har tid för op 10 januari på Estetisk kirurgi i Ockelbo. Men jag har fortfarande en massa funderingar så jag ska boka en till konsulationstid så jag förhoppningsvis får svar på allt. Är det fler än jag som tvekar emellanåt? Vissa dagar vill jag inget hellre än att ha ett par fasta fina bröst och andra dagar funderar jag vad fan jag gett mig in på Hahaha ;)
Gilla

Kamlai

Kvinna ·

03 dec, 2010

Hej!

Jag ska opereras den 12 januari på Nordström Hospital i Helsingfors, Finland. Jag bor tre kvarter från kliniken så jag behöver inte lida så länge i bil efteråt, hehe.

På måndag var jag på första konsultationen. Personalen var supertrevlig och vi provade olika storlekar med sköterskan. Sedan kom professor Rolf Nordström in och han verkade mycket rutinerad och kunnig. Vi förstod varandra bra!

I ristest har jag haft 3dl och på kliniken beslöt vi att 295 cc ska det bli.

Däremot så tror jag att jag har blivit storleksblind efter att jag sett så mycket bloggar och kollat här på forumet. Måste nog beställa en till konsultation och prova 300cc, fast då skulle det bli high profile i stället för medium... Och en grej jag absolut inte vill ha är för putiga tuttar :P

Jag ser så himla mycket fram emot operationen! Det är ju bara drygt en månad kvar, jeeeeeeee!!!!!!!

Här i Finland kostar det annars mycket mera med bröstförstoring. 7950 euro, så typ 72 500 kronor :S

Gilla

Uniica

Kvinna ·

03 dec, 2010

Oj vad dyyyrt
Gilla

Anonym användare

13 dec, 2010

Nu börjar de närma sig....

Kan knappt fatta att tiden gått så fort, samtidigt som jag tycker att den vissa dagar står stilla.

Är de någon mer än jag som börjar bli nervös? De är någon konstig känsla, skräck blandad förtjusning tror jag.

Ju närmare inpå min operation desto mer förvirrad blir jag på storleken. Väntar på svar från Tuve på Citadell för jag är inte hundra på vilka implantat jag provade, och då är det ju svårt att bestämma sig. Tror också att Citadell stänger över jul och på öppningsdagen den 10 jan har jag op tid, alltså måste jag passa på att fråga allt jag vill nu. Hoppas han svara idag!!!

Hur går de för er andra med planering? Har ni bestämt storlek och allt?

Stor kram!

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem