Uniica
Kvinna ·
09 nov, 2010
Vi som op i Januari 2011:-D
BröstförstoringVar bara tvungen att öppna en tråd och se om det är några mer en lilla jag:-D har tid den 10:de
Sortera efter
Anonym användare
02 feb, 2011
Gilla
pepsi80
Kvinna ·
02 feb, 2011
Alx, så har jfag med att ena bröstet är mer ut åt sidan and det andra. Betty, jag vet inte. Jag har fått tillbaka lite kände på bröst nu, hade ingen kansel i början men nu efter 2 veckor lite mer....
Gilla
Anonym användare
03 feb, 2011
Nu har jag lagt upp första bilden på 6 dagars brösten.
Men dom skelar så mycket, tror ni att det är något som kommer synas mindre när dom "lägger sig" ?
Gilla
pepsi80
Kvinna ·
03 feb, 2011
Korsbar, ja de ser ju ofta konstiga ut i början, och jag fick höra att det är ju 2 olika kroppsdelar så de läker olika fort på olika sätt. Ser bra ut.
Gilla
Anonym användare
03 feb, 2011
körsbär ;- Mina är inte likadana de heller, ena sticker ut mot sidan lite mer. Men det är ju så nära inpå operationen så tror inte att det är något att oroa sig för ännu=)
Gilla
I morgon är det två veckor sedan op för mig. Allt har gått bra hittills. Fast igår började brösten kännas avdomnade på undersidan. Känslan har nu spridit sig och det är bara mitt på ovansidan som känseln är som den ska. Har ju förstått att tillfälligt känslobortfall är vanligt, men kan det verkligen komma efter två veckor?