BlueAnemone
Kvinna ·
11 maj, 2014
Vi som opererar oss i juli 2014
BröstförstoringTänkte starta en tråd för oss som opererar oss i Juli 2014! Så kan vi följas åt 😀
Jag ska opereras 11 juli hos Patrik Höijer 😀
Sortera efter
BlueAnemone
Kvinna ·
19 jul, 2014
WifeyS
Kvinna ·
19 jul, 2014
zoolander
Kvinna ·
20 jul, 2014
miss silikon
Kvinna ·
20 jul, 2014
London2014
Kvinna ·
20 jul, 2014
jäntsnyta
Kvinna ·
20 jul, 2014
Ni har ju rätt allihopa, jag vet inte hur jag tänkte om tejp.. Jag var så stressad över se och röra snitt att jag fumlade till det totalt.. Jag har inga som helst problem att hjälpa andra eller ta i blod sår eller dylikt men på mig själv tycker jag inte om det alls. Jag har varit ute vid havet där det blåst så det har svalkatoch när det har blivit för varmt trots det, har jag gått ut i vattnet bara till låren och svalkat mig men en sådan fläkt ska införskaffas imorgon, tack för tippset!!
BlueAnemone
Kvinna ·
20 jul, 2014
Ni har ju rätt allihopa, jag vet inte hur jag tänkte om tejp.. Jag var så stressad över se och röra snitt att jag fumlade till det totalt.. Jag har inga som helst problem att hjälpa andra eller ta i blod sår eller dylikt men på mig själv tycker jag inte om det alls. Jag har varit ute vid havet där det blåst så det har svalkatoch när det har blivit för varmt trots det, har jag gått ut i vattnet bara till låren och svalkat mig men en sådan fläkt ska införskaffas imorgon, tack för tippset!!
Me_2_
Kvinna ·
20 jul, 2014
BlueAnemone
Kvinna ·
20 jul, 2014
miss silikon
Kvinna ·
21 jul, 2014
Mammatilltre
Kvinna ·
21 jul, 2014
miss silikon
Kvinna ·
21 jul, 2014
London2014
Kvinna ·
21 jul, 2014
jäntsnyta
Kvinna ·
21 jul, 2014
Det är väl 5% som får kapselbildning, alltså en på tjugo... Ganska högt nummer tyckte jag så jag tog 4 år för att de ger den chansen att få hjälp om du är en av de tjugo som inte slutar bilda kapseln efter 3-6 månader.. Det behöver tydligen inte synas på en gång utan kapsel fortsätter och bildas tills den deformerar eller punkterar implantatet.
jäntsnyta
Kvinna ·
21 jul, 2014
Idag var första dagen jag inte kunde undgå att svettas.. det var riktigt obehagligt, orolig blir man ju. Det var så hett i sanden att man brände fötterna och vatten gav ingen svalka det var ju för varmt, vi åkte hem jag vågade inte vara kvar. La mig i solstolen hemma och spolade mig på benen med kallvatten ur trädgårdslangen då klarade jag av solen. För mig hjälpte inte clas ohlson handfläkten heller på stranden men det var olidligt hett ute idag.
Jag har duschat hela tiden med bara inte framsidan utan hållit handduk och fått hjälp att spola och tvätta rygg sedan tvättat ovansida och sidor av byst efter i tvättfat medans jag hållit handduk över tejp, men jag har inte heller vågat duscha och låta tejp bli blöt.
Jag hade bara var tionde dag i huvudet, att vi skulle byta tejp var tionde dag därför jag snurrade ihop det..
jäntsnyta
Kvinna ·
21 jul, 2014
Zoolander hur har det gått för dig?? Hur mår du? Kram på dig.
Me_2_
Kvinna ·
21 jul, 2014
jäntsnyta
Kvinna ·
21 jul, 2014
Det var ungefär fjärde dagen då slutade jag med morfin tabletterna, när jag vart uppe och gått mycket en dag hade jag över 10000 steg på stegräknare då hade jag ont och tog en igen men annars nu så äter jag bara alvedon som de sa att man "skulle" göra.. Jag har rört mig så mycket och då får jag lite ondare men jag har varit så rädd för proppar. En syster samt en svåger fick proppar i lungorna när de opererats vanlig op så jag har promenerat sedan dag ett dock vääldigt långsamt.
Kliandet kan kanske hjälpas om du provar bio-oil?
Men det är bara vild gissning. Förmodligen nerver som spökar?? För mig kliar bara snitten och det får man ju inte röra än. Kanske sådant man köper när barnen får vattkoppor minns det fanns nåt kylbalsam på apotek.
zoolander
Kvinna ·
21 jul, 2014
Zoolander hur har det gått för dig?? Hur mår du? Kram på dig.
Me_2_
Kvinna ·
22 jul, 2014