Ximena
Kvinna ·
22 maj, 2015
Vi som opererar oss i Juli 2015
BröstförstoringHej, jag tänkte kolla om det är några fler som opererar sig i Juli 2015. Det vore kul med en tråd, där vi kan bolla lite vad som helst innan operationen. Känner själv att jag, likt många andra POFare, är både lite nervös och velig beträffande storlek =)
Sortera efter
Mittilivet
Kvinna ·
15 jul, 2015
madelenew
Kvinna ·
17 jul, 2015
Ximena
Kvinna ·
17 jul, 2015
Vinna
Kvinna ·
21 jul, 2015
Blondabelles
Kvinna ·
21 jul, 2015
Ximena
Kvinna ·
21 jul, 2015
Blondabelles
Kvinna ·
21 jul, 2015
Ximena: Hur många cc la du in? Tycker du att svullnaden gått ner ännu? Vore spännande att se bild :) Jag tycker också att mina är lite för stora än och har förhoppningar om att de ska minska något (men nu har svullnaden i princip lagt sig helt så det kommer nog inte hända..)
Snett från sidan ser det sjukt bra ut men framifrån tycker jag att det ser enormt ut, haha. Pojkvännen säger att jag har de snyggaste bröst han sett men han bekräftar också att de är väääldigt stora ;) Får se om de minskar något.
Ximena
Kvinna ·
21 jul, 2015
Ximena: Hur många cc la du in? Tycker du att svullnaden gått ner ännu? Vore spännande att se bild :) Jag tycker också att mina är lite för stora än och har förhoppningar om att de ska minska något (men nu har svullnaden i princip lagt sig helt så det kommer nog inte hända..)
Snett från sidan ser det sjukt bra ut men framifrån tycker jag att det ser enormt ut, haha. Pojkvännen säger att jag har de snyggaste bröst han sett men han bekräftar också att de är väääldigt stora ;) Får se om de minskar något.
Vinna
Kvinna ·
21 jul, 2015
Vinna
Kvinna ·
21 jul, 2015
madelenew
Kvinna ·
21 jul, 2015
hej87
Kvinna ·
21 jul, 2015
Hej! :)
Spännande. Jag har själv också bestämt mig för att göra en bröstförstoring, tycker dock det är svårt att vet vilken klinik man ska välja osv :)
Hur upplever du Laser & estetik, är du nöjd? :)
Hilda01
Kvinna ·
21 jul, 2015
Vinna
Kvinna ·
21 jul, 2015
Vinna
Kvinna ·
21 jul, 2015
Vinna
Kvinna ·
22 jul, 2015
Blondabelles
Kvinna ·
23 jul, 2015
Vinna
Kvinna ·
24 jul, 2015
Tootie
Kvinna ·
25 jul, 2015