Alleirbag
Kvinna ·
25 jul, 2015
Vi som opererar oss i September 2015
Andra bröstoperationerJag vill ha en grupp för oss som opererar oss i September också, blev så avundsjuk på de andra grupperna :D Vilka mer opar sig under månad nio? Har bara 6 veckor kvar till min, vill att tiden ska gå fortare!
Sortera efter
Bennybob
Kvinna ·
11 aug, 2015
Alleirbag
Kvinna ·
11 aug, 2015
Jag är också lite nervös över storleken! Är lite rädd att de ska bli jättestora men eftersom jag ska lyckas trycka bort min lilla tubform kan jag inte ha allt för små implantat.. är lite frustrerande! Men, hellre stora och fina än små och konstiga :)
Ronille
Kvinna ·
11 aug, 2015
smuli
Kvinna ·
11 aug, 2015
Märklig fråga kanske, men har ni betalat för er operation ännu? Jag gjorde det precis nyss och blev helt känslofylld, det hela blev lite mer verkligt nu! De pengar som jag jobbat så hårt för att få ihop är nu investerade i ett par blivande boobs 😀 Känns som en är ett steg närmare det som en längtat efter så himla länge :D Någon som känner igen sig?
pinkpanther
Kvinna ·
11 aug, 2015
Märklig fråga kanske, men har ni betalat för er operation ännu? Jag gjorde det precis nyss och blev helt känslofylld, det hela blev lite mer verkligt nu! De pengar som jag jobbat så hårt för att få ihop är nu investerade i ett par blivande boobs 😀Känns som en är ett steg närmare det som en längtat efter så himla länge :D Någon som känner igen sig?
Åh! Jag tänkte betala in pengarna imorgon, kan tänka mig att det kommer kännas rätt sjukt. Typ, det här händer verkligen!
Isbäck
Kvinna ·
13 aug, 2015
Vi fyller i denna tråden istället då.... :D
Jag har op den 16 sep, min andra op tom :) jag ska Korra mina anatomiska 320 MM då dem fastnat för högt o måste lossas ner. Ska då samtidigt byta till en rund protes. Min kirurg föreslog släta då det primära med återbesök var smärta i ena men som nu är borta helt. Väljer då mellan runda släta natrelle SRF 435 eller SRX 465 / texturerade TRF 415 eller TRX 470, kan inte välja.... rädd de ska bli små men också för stora :D
Jag som redan gjort en operation kan säga att jag är aningen nervös då jag vet vad som väntar denna gången. Hoppas på att jag slipper all den olidliga smärtan jag hade sist.
Skönt också att det kostar långt ifrån lika mkt denna gången :D men ja vet hur de känns, ja fick ångest men ändå förväntansfulla känslor när jag betalt in för första !! :D Lycka till allesammans, spännande o ta del av allas resultat och tankar efter op i sep !
Isbäck
Kvinna ·
13 aug, 2015
Hur många cc ska ni alla ha i förhållande till längd o vikt ? :D :D :D
Bennybob
Kvinna ·
13 aug, 2015
Bennybob
Kvinna ·
13 aug, 2015
Sussiew
Kvinna ·
13 aug, 2015
stilettogirl
Kvinna ·
14 aug, 2015
ak vill alltid lägga in SMÅ implantat och anatomiska. aldrig sett ngt annat på ak, så verkar som att dom inte vill sätta in runda och större bröst trots att majoriteten väljer runda och större..... märkligt.
Sussiew
Kvinna ·
14 aug, 2015
ak vill alltid lägga in SMÅ implantat och anatomiska. aldrig sett ngt annat på ak, så verkar som att dom inte vill sätta in runda och större bröst trots att majoriteten väljer runda och större..... märkligt.
Isbäck
Kvinna ·
14 aug, 2015
Bennybob
Kvinna ·
14 aug, 2015
Alleirbag
Kvinna ·
15 aug, 2015
smuli
Kvinna ·
15 aug, 2015
Märklig fråga kanske, men har ni betalat för er operation ännu? Jag gjorde det precis nyss och blev helt känslofylld, det hela blev lite mer verkligt nu! De pengar som jag jobbat så hårt för att få ihop är nu investerade i ett par blivande boobs 😀Känns som en är ett steg närmare det som en längtat efter så himla länge :D Någon som känner igen sig?
Åh! Jag tänkte betala in pengarna imorgon, kan tänka mig att det kommer kännas rätt sjukt. Typ, det här händer verkligen!
Åh, har du gjort det nu? :D Hur känns det? :D 2,5 vecka kvar!!
pinkpanther
Kvinna ·
16 aug, 2015
Ja betalade i onsdags! Kändes helt galet, men alltså sån underbar känsla!!!👍är så taggad nu, pratar om det med alla mina kompisar hela tiden för jag e såå glad att det snart händer.
Nyabröstsnart
Kvinna ·
16 aug, 2015
ska operera mig den 23 sept på AK av jonas lundberg .. lyft + förstoring ... är pretttyyy nervous ;P
FrokenM
Kvinna ·
16 aug, 2015
smuli
Kvinna ·
16 aug, 2015
Ja betalade i onsdags! Kändes helt galet, men alltså sån underbar känsla!!!👍är så taggad nu, pratar om det med alla mina kompisar hela tiden för jag e såå glad att det snart händer.
Verkligen, jag är likadan med mina kompisar haha. Nu känns det som att nedräkningen har börjat på riktigt!😛
Efter ni alla bokat tid, fick ni något brev som bekräftade att ni fått tiden, fick mer information eller liknande? Och hur snabbt efter isåfall?
Jag har iallafall inte fått någonting från min klinik och det gör mig lite nojjig.. kan kanske bero på att jag bokade just innan semestern? Eller vad tror ni? Jag skulle nog dö om sköterskan gjort något fel och jag inte är inbokad egentligen..