Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Mangotango profilbild

Mangotango

Kvinna ·

18 dec, 2017

Vi som opereras av Anders Nilsson i början av 2018

Bröstförstoring
Hej gänget!

Nu skapar jag ett "hem" för oss som ska opereras av Anders Nilsson i Umeå på Polarkliniken i början på året, Januari/Februari. Just nu är vi 3st medlemmar på POF som gått ihop och stöttar varanda genom resan till våra nya bröst, men finns det fler här så är ni välkomna in i gemenskapen =)

Det är fritt att tjattra om allt och ingenting!

Vi gör det tillsammans! Kram❤️
183

Sortera efter

Belle14

Kvinna ·

12 feb, 2018

Nu sitter flickorna på plats!!! Jag entrade op salen strax efter 10.30, blev så fint omhändertagen så jag blir rörd till tårar <3 Vaknade strax innan 12.00 så det gick fort! Smärtan åt sidan så mår jag jätte bra! Har mindre ont när jag sitter upp eller rör på mig. Har äntligen fått äta och tagit en snus haha! Åh va jag är glad att jag vågade!!! <3
Gilla

Mollymy

Kvinna ·

15 feb, 2018

Vad skönt att höra att det gått så bra:) hur mår du nu när det gått några dagar? Ja tänk så härligt !! Nu är vi opade och få bränna våra gamla bh-ar!!:)
Gilla

Belle14

Kvinna ·

15 feb, 2018

Mollymy skrev:

Vad skönt att höra att det gått så bra:) hur mår du nu när det gått några dagar? Ja tänk så härligt !! Nu är vi opade och få bränna våra gamla bh-ar!!:)

Jätte bra faktiskt :) har klarat mig på bara Alvedon sedan igår så det känns bra :)
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem