Josefine
Kvinna ·
07 dec, 2010
Vi som opereras i Februari 2011!
BröstförstoringHej allehopa :D jag har hängt här på forumet + plastikkirurgiforum.se men numera syns jag mest här! Jag är idag 17 år gammal och har alltid velat ha bröst. Alltså som syns. För i dagsläget är de lika stora (eller ska jag säga små) som när jag köpte min första BH som 12-åring. Inte så kul! Så, den 14 februari opereras jag av dr Johan Nordquist på citadell.se :D det blir 440cc (Perthese) och jag är SÅ spänd :D längtar sjukt mycket! Såg att ingen annan hade startat en sådan här tråd, så jag tog initiativet :) så, vilka är ni andra som opereras i februari? Det är trots allt bara 2 månader dit! Nån mer som ska op:as av Johan kanske? :D
Sortera efter
Faxxie
Kvinna ·
19 feb, 2011
MissyE
Kvinna ·
20 feb, 2011
Jippi! Nu är mina första bilder tagna på brösten! :) Ta er en titt!
edpoli
Kvinna ·
21 feb, 2011
Imorgon då händer det, då är det min tur😛 hihi
optimus
Kvinna ·
21 feb, 2011
MissyE: Ser jättebra ut redan!!
Edpoli: Önskar dig lycka till!!!
Emelieen
Kvinna ·
21 feb, 2011
MissyE, de ser jätte snygga ut! grattis :)
MissyE
Kvinna ·
21 feb, 2011
Tack tjejer! jag är fortfarande så chockad över hur stooora de är! :O
Faxxie
Kvinna ·
22 feb, 2011
GoldenHeart
Kvinna ·
22 feb, 2011
Lycka till!!! :D
optimus
Kvinna ·
22 feb, 2011
Boobez
Kvinna ·
22 feb, 2011
önskar er lycka till jag med :) tänker på er idag edolpi faxxie och alla andra som ska göra sina bröst idag :)
MissyE
Kvinna ·
22 feb, 2011
Anonym användare
22 feb, 2011
önskar er lycka till jag med :) tänker på er idag edolpi faxxie och alla andra som ska göra sina bröst idag :)
Samma här! Och snygga tillskott i tråden har det blivit.. 👍
Men det där med ont.. jag vaknar fortfarande på nätterna av ont, är det normalt..?? (3 v bröst imorrn). Känns mest i ärren, och så ilar det nerifrån och upp.. kanske nerver som kläms iom bröstbandet? Har det rätt hårt.. Fick tips av en kompis att ha steristrip på ärren så att de inte glider isär, iom att det gör ont mest där.. har bara kirurgtejp där nu och det är ju stort tryck på.
Dessutom har jag blivit en fryslort, sover i kläder, täcke, 2 fleecefiltar och går runt hemma med fleecetröja + filtar + raggsockor. Men tror inte att det är ngn infektion, mår bra i övrigt liksom..? Haha, tur för mig att jag inte gjorde bakom som tycker detta är smärta.. 😇
Anonym användare
22 feb, 2011
Jag "fick" (köpte själv) bara alvedon + ipren, har fortfarande ont (3 v imorrn). Funkar ju på dagarna, men jobbigt när man vaknar på nätterna. Slutade med pillrena efter en knapp vecka, gjorde inte så mkt skillnad tycker jag. Fick dock oxynorm på uppvaket, men sen hette det att det inte skulle göra så ont (men jag är tydligen smärtkänslig visade det sig, har väl aldrig haft ont innan helt enkelt! 🙂)
Faxxie
Kvinna ·
22 feb, 2011
optimus
Kvinna ·
22 feb, 2011
Har inte haft jättemycket smärta, lite när man ska sova, käkade morfin tre första nätterna, men även panodil 2 x 500 mg flera gånger om dagen.. Funkade bra, men hade även diklofenak 50 mg, fråga era läkare om det??
Anonym användare
22 feb, 2011
edpoli
Kvinna ·
23 feb, 2011
Nu är jag hemma och jag mår bara bra, det blev 450 hp:)
Tack Faxxie för trevligt sällskap i rummet:)
Och tack ni andra som önskat mig lycka till:)
GoldenHeart
Kvinna ·
23 feb, 2011
edpoli; Härligt att allt gått som det ska :)
edpoli
Kvinna ·
23 feb, 2011
Ja det känns kanon😀
GoldenHeart
Kvinna ·
23 feb, 2011
Ingen smärta alls? Gud vad skönt isåfall! :)
Faxxi ja nu är det nära för oss hihi, tänk att vi snart är där😀 när man började vara här på forumet då räknade man veckor nu e det dagar👍
Jag fick iochförsig min operationstid + konsultation på proforma inom loppet av 2 veckor haha, så jag har inte längtat riktigt så länge som du, men har däremot längtat nu i 2 år över att fixa till brösten och det känns overkligt bra att det kommer ske om bara 3 dagar! :)