Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Josefine profilbild

Josefine

Kvinna ·

07 dec, 2010

Vi som opereras i Februari 2011!

Bröstförstoring

Hej allehopa :D jag har hängt här på forumet + plastikkirurgiforum.se men numera syns jag mest här! Jag är idag 17 år gammal och har alltid velat ha bröst. Alltså som syns. För i dagsläget är de lika stora (eller ska jag säga små) som när jag köpte min första BH som 12-åring. Inte så kul! Så, den 14 februari opereras jag av dr Johan Nordquist på citadell.se :D det blir 440cc (Perthese) och jag är SÅ spänd :D längtar sjukt mycket! Såg att ingen annan hade startat en sådan här tråd, så jag tog initiativet :) så, vilka är ni andra som opereras i februari? Det är trots allt bara 2 månader dit! Nån mer som ska op:as av Johan kanske? :D

651

Sortera efter

optimus

Kvinna ·

16 feb, 2011

Sally84: snart snart snart är det din tur, det kommer gå fort nu!

Gilla

Anonym användare

17 feb, 2011

Hihi, tack optimus, jag kan knappt fatta det. Vet bara att jag längtar så himla mycket!😀

Gilla

Anonym användare

17 feb, 2011

Nu far jag till kliniken!!! :D Usch, jag är så himla nervös.. Håll tummarna tjejer, det kan jag behöva haha :D

Vi hörs när jag kommer hem :D Kramar!!

Gilla

GoldenHeart

Kvinna ·

17 feb, 2011

Håller tummarna hårt för dig nu, MissyE! Uppdatera oss när du känner att du orkar :)

Gilla

Josefine

Kvinna ·

17 feb, 2011

Lycka till :D det kommer gå så bra!!
Gilla

optimus

Kvinna ·

17 feb, 2011

Lycka till nu tjejer! Uppdatera oss när ni kan!!

Sally84: Nää, jag vet, man har velat det så länge, sen när man väl är där kan man fan inte fatta det... Jag kunde inte ens fatta det efter, grät tydligen glädjetårar när jag kom ut från OP, men det är inget jag kan komma ihåg :P

Gilla

edpoli

Kvinna ·

17 feb, 2011

Lycka till tjejer!👍

Gilla

edpoli

Kvinna ·

18 feb, 2011

Optimus Hur har det gått för dig idag?

Får vi se bilder sen?;)

Gilla

optimus

Kvinna ·

18 feb, 2011

Har lagt upp en tråd med en bild nu :) Det gick bra, är väldigt nöjd med tanke på mitt fula utgångsläge :)

Gilla

MissyE

Kvinna ·

18 feb, 2011

Det där blev ju bra Optimus! :-) kul! Jag kom hem idag! Sitter hos mamma o blir välomhändertagen. :-) är så glad att det inte gjorde så ont som jag trodde. :-) men jag är lite orolig. Min kirurg sa att jag skulle få acceptera att det blir brett mellan mina bröst. Och jag sa att det var helt okej. Men nu sitter dom sjukt tätt! Har ju försig sportbhn så den kanske trycker ihop dom? För nu nuddar brösten fan varandra. Inte snyggt. Men sånt kanske rättar till sig?
Gilla

optimus

Kvinna ·

18 feb, 2011

Om kirurgen säger att risken för brett mellanrum finns är det nog bara bra att de sitter tätt nu :) det kommer ge med sig och se skitsnyggt ut!!

Tack ska du ha, ska bli kul att se utvecklingen, de lär väl förändras varje dag :) och imorgon när jag vaknar hoppas jag bulan är mindre :P

Gilla

Anonym användare

19 feb, 2011

optimus: ser jättefint ut! Grattis! :-)

Gilla

Anonym användare

19 feb, 2011

Edpoli, nu är det du och jag kvar (och säkert massa andra också). Är jag först ut veckan som kommer eller? Har tid måndag klockan 10🙂. 

Och ni tjejer som är klara, jag önskar er all lycka till i er läkning och att resultatet blir precis som ni tänkt er! <3

Gilla

edpoli

Kvinna ·

19 feb, 2011

sally84 skrev:

Edpoli, nu är det du och jag kvar (och säkert massa andra också). Är jag först ut veckan som kommer eller? Har tid måndag klockan 10🙂. 

Och ni tjejer som är klara, jag önskar er all lycka till i er läkning och att resultatet blir precis som ni tänkt er! <3

Japp du är först ut, jag har  tisdag kl 7.45 ska jag vara där😀

Gilla

Faxxie

Kvinna ·

19 feb, 2011

edpoli skrev:

sally84 skrev:

Japp du är först ut, jag har  tisdag kl 7.45 ska jag vara där😀

me 2, längtar sååå mycket :D tiden går med snigelfart!

Gilla

optimus

Kvinna ·

19 feb, 2011

mmumlan79 skrev:

optimus: ser jättefint ut! Grattis! :-)

tack :)

Gilla

optimus

Kvinna ·

19 feb, 2011

lycka till tjejer, nu är det jääävligt nära 👍

Gilla

edpoli

Kvinna ·

19 feb, 2011

Faxxi  ja nu är det nära för oss hihi, tänk att vi snart är där😀 när man började vara här på forumet då räknade man veckor nu e det dagar👍

Gilla

Anonym användare

19 feb, 2011

Ons kl14 är det min tur :)

Gilla

girlie_360

Kvinna ·

19 feb, 2011

Jag gjorde op i onsdags, 16 februari, och mår prima. Inga piller tagna och det är dag #3. Jag trodde att det skulle göra mycket ondare, det enda som känns är att det spänner (inuti ett trångt skal.. inte så konstigt haha..)

Är såå lycklig och glad att allt gick så himla bra och att det gått så fort som det faktiskt gör. Dagarna flyger iväg. Snart har det gått en vecka och jag får ta min första hel-dusch. :)

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem