Lolitamin
Kvinna ·
21 okt, 2019
Vi som opereras i Jan 2020
BröstförstoringHej, Jag ska göra ett implantatsbyte den 2/1 på Nordiska Kliniken hos Mattias Elmér. Vid min första operation (mars 2019) uppskattade jag den här typen av tråd, så kul att dela upplevelsen med andra. Är det fler som ska opereras i Jan, berätta gärna lite om er upplevelse :) Mvh Loli
Sortera efter
Vertumnus
Kvinna ·
22 okt, 2019
Spa
Kvinna ·
22 okt, 2019
Vertumnus
Kvinna ·
26 okt, 2019
norrlandstjejen
Kvinna ·
27 okt, 2019
Evinz
Kvinna ·
28 okt, 2019
Lyrisk
Kvinna ·
10 nov, 2019
Baccata
Kvinna ·
12 nov, 2019
NettanSpättan
Kvinna ·
13 nov, 2019
Lolitamin
Kvinna ·
13 nov, 2019
Jag ska opereras av Per Windh på Art Clinic i Göteborg 8/1. Försöker förbereda mig mentalt genom att läsa om andras upplevelser, både här och på Realself. Håller på att ta avsked från min oopererade kropp och mina tunna bröst.
Alla som berättar om sin resa är fantastiska! Utan er hade jag aldrig kommit till beslut, jag känner ingen som har lagt in implantat. Följer såklart denna tråd.
Min största oro är träningsuppehållet, som kommer att bli den längsta på 30 år, ja, förutom graviditeterna. Använder löpning som humörreglerare.
norrlandstjejen
Kvinna ·
14 nov, 2019
Veee
Kvinna ·
14 nov, 2019
Nu har dett gått 5 dagar sedan operationen då jag även fettsög ryggen. Förvånansvärt få blåmärken, svullnaderna har redan börjat lugna sig och det gör inte alls så ont som jag hade förväntat mig. Har kunnat jobba lite och gått promenader. Vill du ha en riktigt vass kirurg, så ska du välja Mattias Elmer ?
Bella Bella
Kvinna ·
14 nov, 2019
Lolitamin
Kvinna ·
14 nov, 2019
Hakar på denna tråden, har operation inbokad 9/1 och är livrädd haha!! Hoppas att bli lite lugnare efter konsultationen. Har en A kupa idag och vill visuellt ha en c/d kupa. Tränar också sjukt mycket då jag ska tävla i fitness så känner mig orolig över placeringen ...
Bella Bella
Kvinna ·
15 nov, 2019
Lolitamin
Kvinna ·
17 nov, 2019
Crisp
Kvinna ·
17 nov, 2019
NettanSpättan
Kvinna ·
18 nov, 2019
Hakar på denna tråden, har operation inbokad 9/1 och är livrädd haha!! Hoppas att bli lite lugnare efter konsultationen. Har en A kupa idag och vill visuellt ha en c/d kupa. Tränar också sjukt mycket då jag ska tävla i fitness så känner mig orolig över placeringen ...
Ariadna
Kvinna ·
18 nov, 2019
Lolitamin
Kvinna ·
06 dec, 2019
norrlandstjejen
Kvinna ·
06 dec, 2019
Nu är det bara några veckor kvar till OP. Så skönt att det är jul och nyår innan så tiden förhoppningsvis går snabbt :) jag längtar ännu mer den här gången än förra gången. Förra gången var jag så nojig över storleken och smärtan men den här gången längtar jag bara :)
Ser till och med fram emot tiden direkt efter...
Visar 1 till 20 av total 297 objekt