Asirnas
Kvinna ·
30 okt, 2015
Vi som opereras i Januari 2016
Andra bröstoperationerHar än ingen tid bokad men kommer få det nu på Tisdag.
Vilka mer ska operera sig i Januari?!
Själv ska jag korras för kapselkontratur och DB, kommer få Motiva implantat och kommer göra ett lyft.
Sortera efter
Gamermom92
Kvinna ·
30 okt, 2015
madeleinep
Kvinna ·
30 okt, 2015
angel-eyes
Kvinna ·
30 okt, 2015
Nineties-Kid
Kvinna ·
03 nov, 2015
Asirnas
Kvinna ·
03 nov, 2015
Måste säga att jag fick en mycket tidigare tid än vad Ing-britt sa!
Fick den sista tiden innan julen, så jag opereras den 25 Nov istället! :)
Mini.95
Kvinna ·
06 nov, 2015
Mini.95
Kvinna ·
07 nov, 2015
Gamermom92
Kvinna ·
08 nov, 2015
Jag har tidigare skrivit i denna tråd, men tänkte uppdatera lite. Det lutar åt att jag ska operera mig hos Patrik på L&E.
Ska ev lägga in 500cc Motiva Ergonomix, delvis bakom bröstmuskeln. Men är inte helt säker angående storleken, och inte profil heller.
Patrik rekommenderade mig hög eller extra hög profil, men vill kolla in närmare på vad det skulle göra för skillnad på mig.
Sedan får vi hoppas att allt går som det ska och att operationen blir av i Januari!😉
Boobisar2016
Kvinna ·
22 nov, 2015
Gamermom92
Kvinna ·
04 dec, 2015
Är det någon mer som ska opereras i Januari? Mitt datum som är satt är 8/1. 🙂
Gull
Kvinna ·
10 dec, 2015
JDenis
Kvinna ·
10 dec, 2015
jag opereras 27 januari o följer gärna er tråd =)
hejhopp
Kvinna ·
10 dec, 2015
Har än ingen tid bokad men kommer få det nu på Tisdag.
Själv ska jag korras för kapselkontratur och DB, kommer få Motiva implantat och kommer göra ett lyft.
sosu
Kvinna ·
10 dec, 2015
Cornelldi_88
Kvinna ·
10 dec, 2015
Asirnas
Kvinna ·
10 dec, 2015
Har än ingen tid bokad men kommer få det nu på Tisdag.
Den sista korren har gått bra hittils så är förmodligen och förhoppningvis den sista :)
Visst är man trött på tortyren, men är rätt van nu :P
litenkanin
Kvinna ·
12 dec, 2015
sosu
Kvinna ·
12 dec, 2015
Var på en sista konsultaton och är så nöjd med att det får blir Motivas Eronomix demi 360cc. Det är mest proportionerligt till min kropp. Jag litar skarpt på Patrik Höijers kunskap och expertis.
Nu kan veckorna bara gå lite snabbare, längtar så mycket efter att bli med bröst igen👍
laxen
Kvinna ·
14 dec, 2015
Jag ska opereras 13/1 på Citadellklinken av Jörg Bohn. Lutar åt Motiva Ergonomix men är fortfarande osäker på storlek. Så spännande!! :)
Carolajna_80
Kvinna ·
19 dec, 2015
Jag har min första op inbokad i Januari, men ska träffa Patrik Höijer också för att få flera åsikter och så. :)
Så vi får se hur det blir, Örjan eller Patrik, framför eller bakom, lyft eller inte lyft. ( Hoppas på inte lyft! )