Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Asirnas profilbild

Asirnas

Kvinna ·

30 okt, 2015

Vi som opereras i Januari 2016

Andra bröstoperationer

Har än ingen tid bokad men kommer få det nu på Tisdag.

Vilka mer ska operera sig i Januari?!

Själv ska jag korras för kapselkontratur och DB, kommer få Motiva implantat och kommer göra ett lyft.

49

Sortera efter

Gamermom92

Kvinna ·

30 okt, 2015

Jag har min första op inbokad i Januari, men ska träffa Patrik Höijer också för att få flera åsikter och så. :)

Så vi får se hur det blir, Örjan eller Patrik, framför eller bakom, lyft eller inte lyft. ( Hoppas på inte lyft! )

Gilla

madeleinep

Kvinna ·

30 okt, 2015

Jag ska också till kliniken på tisdag och ska försöka boka till januari =)
Gilla

angel-eyes

Kvinna ·

30 okt, 2015

Hej. Jag ska göra min tredje op i Jan :) sy fickorna o byta till motiva. Längtar :)
Gilla

Nineties-Kid

Kvinna ·

03 nov, 2015

Har min första op bokad den 13e januari på L&E :) blir troligtvis Motiva round 355 hög profil, ska boka in en till konsultation i dec
Gilla

Asirnas

Kvinna ·

03 nov, 2015

Måste säga att jag fick en mycket tidigare tid än vad Ing-britt sa!

Fick den sista tiden innan julen, så jag opereras den 25 Nov istället! :)

Gilla

Mini.95

Kvinna ·

06 nov, 2015

Hej har bokat tid för operation i januari på L&E :)
Gilla

Mini.95

Kvinna ·

07 nov, 2015

Är det någon mer som ska göra operation i januari? vore kul att följas åt innan och efter! :)
Gilla

Gamermom92

Kvinna ·

08 nov, 2015

Jag har tidigare skrivit i denna tråd, men tänkte uppdatera lite. Det lutar åt att jag ska operera mig hos Patrik på L&E.

Ska ev lägga in 500cc Motiva Ergonomix, delvis bakom bröstmuskeln. Men är inte helt säker angående storleken, och inte profil heller.

Patrik rekommenderade mig hög eller extra hög profil, men vill kolla in närmare på vad det skulle göra för skillnad på mig.

Sedan får vi hoppas att allt går som det ska och att operationen blir av i Januari!😉

Gilla

Boobisar2016

Kvinna ·

22 nov, 2015

Mini.95 skrev:
Är det någon mer som ska göra operation i januari? vore kul att följas åt innan och efter! :)
Jaa jag ska opereras 13/1 på proforma! Är dock lite osäker på storlek nu :)
Gilla

Gamermom92

Kvinna ·

04 dec, 2015

Är det någon mer som ska opereras i Januari? Mitt datum som är satt är 8/1. 🙂

Gilla

Gull

Kvinna ·

10 dec, 2015

Hej, jag har konsultation 11/1 och hoppas att kunna operera mig ganska snart efter det. Jätte nervös!
Gilla

JDenis

Kvinna ·

10 dec, 2015

Boobisar2016 skrev:
Mini.95 skrev:
Jaa jag ska opereras 13/1 på proforma! Är dock lite osäker på storlek nu :)

jag opereras 27 januari o följer gärna er tråd =)

Gilla

hejhopp

Kvinna ·

10 dec, 2015

Asirnas skrev:

Själv ska jag korras för kapselkontratur och DB, kommer få Motiva implantat och kommer göra ett lyft.

Gud med korr du fått genomlida. E du inte trött på tortyren? Och att inte bli färdig liksom? Kunna återgå till jobbet? Ja hade blivit idiot... Stackare...
Gilla

sosu

Kvinna ·

10 dec, 2015

Hej, jag ska op hos Patrik på L&E den 8 Januari 2016! Jag har hittils bestämt mig för Motiva Ergonomix 300cc men vet ej om demi eller mini i profil Ska tillbaka på en till konsultation innan op för att se vad jag ska bestämma mig för.
Gilla

Cornelldi_88

Kvinna ·

10 dec, 2015

Spännande!! Stort Lycka till!!
Gilla

Asirnas

Kvinna ·

10 dec, 2015

hejhopp skrev:
Asirnas skrev:

Gud med korr du fått genomlida. E du inte trött på tortyren? Och att inte bli färdig liksom? Kunna återgå till jobbet? Ja hade blivit idiot... Stackare...

Den sista korren har gått bra hittils så är förmodligen och förhoppningvis den sista :)

Visst är man trött på tortyren, men är rätt van nu :P

Gilla

litenkanin

Kvinna ·

12 dec, 2015

Jag ska opereras på Citadell den 14 januari..
Gilla

sosu

Kvinna ·

12 dec, 2015

Var på en sista konsultaton och är så nöjd med att det får blir Motivas Eronomix demi 360cc. Det är mest proportionerligt till min kropp. Jag litar skarpt på Patrik Höijers kunskap och expertis.

Nu kan veckorna bara gå lite snabbare, längtar så mycket efter att bli med bröst igen👍

Gilla

laxen

Kvinna ·

14 dec, 2015

Jag ska opereras 13/1 på Citadellklinken av Jörg Bohn. Lutar åt Motiva Ergonomix men är fortfarande osäker på storlek. Så spännande!! :)

Gilla

Carolajna_80

Kvinna ·

19 dec, 2015

Hej! Jag har tid kl 8 fredag 8/1 på Laser & Estetik. :) Jag ska ha, på Patrik Höijers rekommendation, 500cc Motiva Ergonomix (ultuma). /Carolina
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem