Asirnas
Kvinna ·
30 okt, 2015
Vi som opereras i Januari 2016
Andra bröstoperationerHar än ingen tid bokad men kommer få det nu på Tisdag.
Vilka mer ska operera sig i Januari?!
Själv ska jag korras för kapselkontratur och DB, kommer få Motiva implantat och kommer göra ett lyft.
Sortera efter
Therese94
Kvinna ·
11 jan, 2016
sosu
Kvinna ·
11 jan, 2016
Ni som har opererats, hur mår ni?
Jag har min op-tid nästa vecka. 14 januari. ! :)
Lunachicks
Kvinna ·
13 jan, 2016
Kvinna_84
Kvinna ·
17 jan, 2016
Hej!
Jag ska opereras för tubulära bröst på fredag den 22/1 och håller redan på att dö av nervositet. Har börjat få för mig sådant som att jag ska få en stroke under operation och sedan drabbas av afasi. Inte så troligt men ändå... Jag hoppas innerligt på att det ska gå bra! Och jag hoppas att det har gått bra för er som redan har hunnit opereras!
Therese94
Kvinna ·
17 jan, 2016
Debbie
Kvinna ·
21 jan, 2016
Opererades 12/1. Förstoring och lyft. 8 dygn sedan nu.
Var jätteläskigt att duscha första gången. Kallsvettades och höll på att svimma ett 20-tal gånger.
Duschade idag för tredje gången och tvättade äntligen håret extra noga. Kunde även ta på bh:n själv efteråt.
Dag 2-4 var värst. Hade väldigt ont. Allt ömmade och stramade. Var jättestel.
Återbesök 27/1. Ska bli spännande att se vad de säger. Hoppad allting är som det ska och att det läker.
JDenis
Kvinna ·
27 jan, 2016
Mamman
Kvinna ·
08 feb, 2016
Hej tjejer,
Hur går det för alla med läkningen? Två veckor sedan min op och det har gått bra hittills. Var på återbesök efter en vecka och fick då ett bröstband som ska sitta på fyra veckor. Nytt återbesök 7 mars.
Om man inte har fått några komplikationer ännu, kan man andas ut lite redan nu..?
Stjärnfall
Kvinna ·
11 feb, 2016
Ni som har opererats, hur mår ni?
Jag har min op-tid nästa vecka. 14 januari. ! :)