gorgeous_
Kvinna ·
26 mar, 2011
Vi som opereras i maj 2011
BröstförstoringSpännande! Håller ni med?
Sortera efter
Gammalfjortis
Kvinna ·
13 apr, 2011
emme
Kvinna ·
13 apr, 2011
Du blir ju inte hemskickad samma dag, utan du får övernatta där, och om det skulle vara nåt, så kan jag o min kille köra dig till stationen dagen efter, den 3 maj. För att åka tåg e ju inte ansträngande.
tinkerbell1
Kvinna ·
14 apr, 2011
Du blir ju inte hemskickad samma dag, utan du får övernatta där, och om det skulle vara nåt, så kan jag o min kille köra dig till stationen dagen efter, den 3 maj. För att åka tåg e ju inte ansträngande.
Tack snälla emme vad gulligt ! Jag tar gärna emot den hjälpen ifall jag inte lyckas ordna det med någon som följer med.
Kram=)
ps vilken op tid har du fått? Jag fick första kl 7
Pello
Kvinna ·
14 apr, 2011
3e maj hos peter cosmo :D längtar ihjäl mig!!!!
Anonym användare
14 apr, 2011
Någon som ska opa sig den 24 maj på Proforma? :D
emme
Kvinna ·
14 apr, 2011
Tack snälla emme vad gulligt ! Jag tar gärna emot den hjälpen ifall jag inte lyckas ordna det med någon som följer med.
Kram=)
ps vilken op tid har du fått? Jag fick första kl 7
Det är ingen fara tinkerbell1 :) Jag har kl 11. eller det är då jag ska vara där . Men då kan du ju höra av dig till mig här via mail när det börjar närma sig. Kram
Anonym användare
14 apr, 2011
24:e maj lägger jag mig under kniven hos Johan på Citadell 👍 Hoppas bara att semestern blir beviljad, vill inte att jobbet ska veta något.....
tinkerbell1
Kvinna ·
14 apr, 2011
Ja emme det ska jag göra..ha det gott..snart är det vår tur,ser fram emot det=)
Anonym användare
15 apr, 2011
Åh vad jag längtar 🙂 Känns som tiden kryper fram i snigelfart dock, men men snart vår tur tjejjer 👍
Anonym användare
15 apr, 2011
11 Maj har jag bokat in en op. har itne vart på konsulationen än utan den är nästa vecka men ja vill ju verkligen ha nya tuttisar så jag hoppas det blir av det datumet, heldre tidigare men den chansen finns ju nog inte!
Anonym användare
15 apr, 2011
18 maj är det min tur👍 på proforma.
Anonym användare
15 apr, 2011
Åh, hos vem? :D
Anonym användare
15 apr, 2011
Carl - Johan Gustafson
Anonym användare
15 apr, 2011
Åh, hos vem? :D
Carl-Johan Gustafson
tinkerbell1
Kvinna ·
20 apr, 2011
Inte många dagar kvar nu till maj! Fler som ska opas i maj?=)
Anonym användare
20 apr, 2011
Jag ska opas den 20 maj på art clinic i Göteborg...längtar ihjäl mig!!! det är det enda som jag kan tänka på och nervositeten har precis börjat att komma;)
Fridayeverday
Kvinna ·
20 apr, 2011
Jag opas den 11 maj. Den tanken tänker jag på mkt. Spännande och nervöst samtidigt. Men en bra nervositet :)
Deluxe
Kvinna ·
20 apr, 2011
Även jag 11 maj! iiiih - kan tiden gå fortare tack!!!?!!
Tina
Kvinna ·
20 apr, 2011
Jag ska också op 2 maj, av tuve mårtensson på citadell, kanske ses :)
Jag med den 2 maj, av Tuve 🙂
tinkerbell1
Kvinna ·
20 apr, 2011
Jag ska också op 2 maj, av tuve mårtensson på citadell, kanske ses :)
Jag med den 2 maj, av Tuve 🙂
Då är vi tre härifrån=)
Usch, vilken svår sits! (tycker jag) Om jag ser det yrkesmässigt (jobbar på sjukhus) så hade jag inte velat släppa iväg dig ensam sittandes på tåg i 4 h bara några timmar efter en bröstoperation..
Hoppas det löser sig för dig!