gorgeous_
Kvinna ·
26 mar, 2011
Vi som opereras i maj 2011
BröstförstoringSpännande! Håller ni med?
Sortera efter
emme
Kvinna ·
20 apr, 2011
tinkerbell1
Kvinna ·
21 apr, 2011
jag med emme...får hemska fjärilar när jag inser att det är på RIKTIGT...sjunker nog inte in innan dom nya boobsen sitter på plats=)
Boobies
Kvinna ·
21 apr, 2011
Jag opererar mig den 9 maj på Art Clinic i GBG.. Längtar såååå efter mina nya flickor. Hoppas bara man läker snabbt och komplikationsfritt! Drömmer om dagarna om min nya bhstorlek, undra vad den blir.. ska bli sjukt kul att handla bhar i framtiden!!
Boobies
Kvinna ·
21 apr, 2011
Jag ska opas den 20 maj på art clinic i Göteborg...längtar ihjäl mig!!! det är det enda som jag kan tänka på och nervositeten har precis börjat att komma;)
Jag ska oxå opas på Art Clinic.. Vilken kirurg har du och vad ska du lägga in??
Tina
Kvinna ·
21 apr, 2011
Jag ska också op 2 maj, av tuve mårtensson på citadell, kanske ses :)
Jag med den 2 maj, av Tuve 🙂
Då är vi tre härifrån=)
Vad kul tjejer :) jag börjar redan bli lite nervös.. Inte så mycket för själva operationen, men för resultatet. det tar ju så lång tid innan de är färdig-läkta och "klara".
wiiiii !! Så spännande men ändå så nervöst. Hoppas de är hyfsat klara till sommaren iaf.
tinkerbell1
Kvinna ·
21 apr, 2011
Då är vi tre härifrån=)
Vad kul tjejer :) jag börjar redan bli lite nervös.. Inte så mycket för själva operationen, men för resultatet. det tar ju så lång tid innan de är färdig-läkta och "klara".
wiiiii !! Så spännande men ändå så nervöst. Hoppas de är hyfsat klara till sommaren iaf.
Borde väl se någorlunda ut i mitten av sommaren....hoppas jag=) är det annars 6må innan fullt resultat?
Anonym användare
21 apr, 2011
3:e Maj hoppsar jag in på Art Clinic i Uppsala 👍
Känner mig som ett barn som väntar på tomten...jag vill ha stora och klämvänliga klappar!!! 🤭
stjärna84
Kvinna ·
21 apr, 2011
31 maj =)
Anonym användare
21 apr, 2011
Andri Thorarinsson ska opa mig och jag ska lägga in 345 cc anatomiska, men det är inte spikat än. Kanske ska lägga på lite så att det blir 375.
melindaaah
Kvinna ·
21 apr, 2011
Anonym användare
21 apr, 2011
5:e maj Victoriakliniken😀
emme
Kvinna ·
21 apr, 2011
Då är vi tre härifrån=)
Borde väl se någorlunda ut i mitten av sommaren....hoppas jag=) är det annars 6må innan fullt resultat?
Ja, jag har hört att det är nåt sånt. så länge man inte behöver ha tortyr bhn på så länge :D Har för mig den bara ska sitta på ca en månad. Så nog kan vi njuta sommarn med våra nya "vänner" :) :)
tinkerbell1
Kvinna ·
21 apr, 2011
Köpte en trekantsbikini på cubus men behöver nog köpa en med bra stöd att ha i början...hmm vart ska man gå då?
Anonym användare
22 apr, 2011
806 timmar kvar till min op den 25maj. Är de bara jag som ibland bara måste räkna timmarna och får en så go pirrande känsla i magen !! Åh, va jag längtar!
Anonym användare
22 apr, 2011
Anonym användare
23 apr, 2011
Anonym användare
23 apr, 2011
3 e Maj är de min tur =)
Har dock inte bestämt storlek ännu 250 eller 275?
Åh va man längtar!!!! =)
EmmiX
Kvinna ·
23 apr, 2011
4 maj smäller det för mig!!!........:):):D):)
Tina
Kvinna ·
23 apr, 2011
Då är vi fyra här ifrån samma dag.... Nej, nu är det inte många dagar kvar😀
Anonym användare
23 apr, 2011
10 maj på polarkliniken! =D
Då är vi tre härifrån=)