Millan_71
Kvinna ·
14 apr, 2013
Vi som ska göra bröst förstoring i maj 2013 " proforma "
BröstförstoringJag ska göra bröstförstoring + lyft på proforma i Stockholm 29 maj hos Örjan konsultation 15 /4 allså i morgon :-) riktigt nervös för båda :-) någon mer ?
Sortera efter
Anonym användare
10 maj, 2013
MissTitts: Jag har varit ute igår och idag, mår bättre när jag rör på mig. Gör som mest ont efter jag legat ner och ställer mig upp, då bränner det i stygnen. Har upplevt ett knarrande ljud i brösten som känns som ett bubblande, har läst på forumet att det är luftbubblor. Tror att jag mår oförskämt bra trots allt, kan ligga ner helt (bara på rygg då) och ställa mig upp själv, men är ju ensam så har inget val direkt.... Mådde illa efter narkosen men det är bra nu. Längtar efter att brösten ska "droppa ner" :) ser inte klokt ut nu ju!
Gilla
ubertotte
Kvinna ·
11 maj, 2013
haha håller med, dom ser ju inte kloka ut nu :/
Mår också hyffsat bra, går på panodil och tramadol nu. Har kunnat vara med i stallet från dag 2, kunde mocka lite igår som var dag 5.
Tycker också att dagarna fungerar bra. Nätterna är jobbiga, vaknar jag måste jag ta värktablett för att kunna somna om. Sov sittande innan men nu klarar jag av att ligga ner, sambon får dock hjälpa mig upp. Är stel och krampar mellan skuldrorna på ryggen när jag vaknar, måste spänna mig där på nåt konstigt sätt när jag sover. Ärren kliar lite ibland och bränner ibland, tror det är läkningen..
Mina bröst är olika spända och svullna, hur är era?
Gilla
Anonym användare
11 maj, 2013
Mina ser ganska exakt likadana ut (thankgod) men måste hela tiden påminna mig om att sänka skuldror och axlar för dom åker upp i öronen hela tiden, säkert som en skyddsreflex. Måste våga slappna av lite tror jag. Går också upp mitt i natten för att ta citadon, kan inte somna om annars. Bhn känns som ett hårt skärp runt revbenen trots att den faktiskt inte sitter så hårt. Tror jag är lite mindre svullen på sidorna utanför brösten nu, det var stenhårt igår men lite mjukare idag. Eller så är det bara optimisten i mig som tycker det ^^
Gilla
mazlin
Kvinna ·
14 maj, 2013
Idag gäller det, ska strax åka mot kliniken.
Gilla
Millan_71
Kvinna ·
14 maj, 2013
Lycka till
Gilla
ubertotte
Kvinna ·
14 maj, 2013
mazlin skrev:
Idag gäller det, ska strax åka mot kliniken.
Lycka till :)
Gilla
Millan_71
Kvinna ·
14 maj, 2013
Har tid på proforma / Örjan 29/5 men önskar avvikningstid nästa vecka :-) ringde ditt men verkar som det inte finns än...
Gilla
Anonym användare
14 maj, 2013
Har ni silvermedlemskap kan ni se nytagna bilder på min sida på mina Calle-bröst :) är väldigt nöjd å inbillar mig att smärtan är på väg bort nu dag 6 :)
Gilla
ubertotte
Kvinna ·
14 maj, 2013
Fnattbullen skrev:
Har ni silvermedlemskap kan ni se nytagna bilder på min sida på mina Calle-bröst :) är väldigt nöjd å inbillar mig att smärtan är på väg bort nu dag 6 :)Japp jag kan se, jätte fina :)
Mina är 8 dagar nu och smärtan är i princip borta.. så skönt :)
Gilla
Anonym användare
14 maj, 2013
Tack! Kan inte se några bilder på din sida men skönt att smärtan är borta för dig :) ska åka å köpa en annan bh nu i veckan, det ska bli skönt!
Gilla