myboobi
Kvinna ·
22 nov, 2012
vi som ska göra bröst op under 2013:)
Bröstförstoringhej alla:)
precis som rubriken lyder,undrar jag om det finns några av er som redan kanske har boka op eller konsultation under 2013,eller som jag,ska op under 2013..men inget bokat än.
själv väntar jag på lånebesked till att börja med,sedan är det dax boka och äntligen
får genom föra min dröm sedsn många år tillbaka:)))
Är redan nervös hahahah:)
kram på er
Sortera efter
idaamanda
Kvinna ·
22 nov, 2012
Heeej!
Jag är på samma stadie som du, har varken bokat operationstid eller konsultation...men planen är att jag ska göra i maj 2013...men ska tjäna ihop pengarna innan det tänkte jag :)
Är du nervös? Vilken storlek är du inne på att göra, har du funderat på var du vill göra din operation???
Gilla
myboobi
Kvinna ·
23 nov, 2012
hej:) va kul att höras,känns så långt bort men ändå så nära,nu när man väl bestämt sig:)
jag vill ha nånstans mellan 400-450 cc.
har en del bröstvävnads själv(ej häng) så vill ju inte att det ska bli FÖÖR mkt hehe:)
jag har tankar på Proforma clinic eller nackakliniken.
men det lutar åt proforma då jag hört mkt gott om dom:)hur går dina tankar?
Gilla
sandstrm
Kvinna ·
24 nov, 2012
Jag har bokat och längtar sååååå mycket! Känns än så länge ganska overkligt, men det börjar ju faktiskt närma sig nu :)
Gilla
Missis
Kvinna ·
24 nov, 2012
Jag gör också op 2013, 3 januari hos Örjan på proforma så det börjar närma sig :)
Gilla
silversara
Kvinna ·
24 nov, 2012
Ja me ; ) Op Fredagen 4/1 hos Laser & Estetik, Patrik Höijjer.
Längtar såå mycket men har ännu inte bestämt om jag ska ha
runda el anatomiska, känner mig helt kluven men lutar liite mer åt anatomiska...än sålänge ; )
Gilla
villhamer
Kvinna ·
24 nov, 2012
Jag har bokat hos Örjan på Proforma 19 mars. Behöver vänta 6 mån efter avslutad amning, annars hade jag kunnat tänka mig att göra det imorgon.
Gilla
Bylundj
Kvinna ·
24 nov, 2012
bokad operationstid 14/1 i ockelbo hos eija olsson.redan grymt nervös och väldigt spänd och förväntansfull.
Gilla
M87
Kvinna ·
25 nov, 2012
Jag skall oppa i slutet på Januari :) men vet inte exakt hur mkt jag skall ta, mellan 450-500 :) Sjuuukt nervøs jag också, har mest ångest før narkosen . . .
Gilla
Miss Marvel
Kvinna ·
25 nov, 2012
Ska också operera mig i slutet av januari! 😀 Är så himla förväntansfull!
Gilla
M87
Kvinna ·
25 nov, 2012
Så bra att kunna vara førvæntningsfull, sjælv ær jag mest rædd haha!
Gilla
rebecc
Kvinna ·
25 nov, 2012
10 januari 2013 hos Örjan! :D
Gilla
Ninnie
Kvinna ·
25 nov, 2012
Ska på konsultation om en vecka! Jippie!!!
Gilla
muffinträd
Kvinna ·
25 nov, 2012
Hej!
Jag har oxå bestämt mig för att operera mig 2013! Efter många velande år och kompisar som sagt att det är så farligt och dåligt för vilket föredömme jag stätter för mina blivande barn osv så har jag bestämt mig. Men enligt mig sätter jag punkt för dålig självkänsla för mina små bröst. Jag borde oxå få må bra!
Vart sökte du lån o var det enkelt? :)
Gilla
MissFiona
Kvinna ·
25 nov, 2012
Jag ska opereras i mitten på mars :-).
Gilla
Choco
Kvinna ·
25 nov, 2012
den 9 januari opereras jag på Proforma Clinic :D jag är så nervös och förväntasull men samtidigt orolig för narkos och att jag inte ska bli nöjd. Jag ska ha 400CC och om han kunde under operationen så skulle han försöka få in 450 CC :)
Gilla
booblady
Kvinna ·
26 nov, 2012
Ja ska opa på proforma med, hos örjan gribbe den 14 mars! längtar såååå mycket men är helt lost gällande storlekar, form osv. Känns som en himla djungel!
Gilla
zzofia
Kvinna ·
26 nov, 2012
Storleks byte hos Örjan den 3 januari! :) längtar så till baka till proforma älskar den kliniken <3
Gilla
VadSkaManHeta
Kvinna ·
05 dec, 2012
25 januari på Laser&Estetik :)
Gilla
Xandrah
Kvinna ·
05 dec, 2012
Jag har op-tid 3/1!! Nervööööös så det står härliga till!
Gilla
Pockahontas
Kvinna ·
05 dec, 2012
Hänger också med här. Opereras i slutet av februari!
Gilla