Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
myboobi profilbild

myboobi

Kvinna ·

22 nov, 2012

vi som ska göra bröst op under 2013:)

Bröstförstoring
hej alla:)
precis som rubriken lyder,undrar jag om det finns några av er som redan kanske har boka op eller konsultation under 2013,eller som jag,ska op under 2013..men inget bokat än.
själv väntar jag på lånebesked till att börja med,sedan är det dax boka och äntligen 
får genom föra min dröm sedsn många år tillbaka:)))
Är redan nervös hahahah:)
kram på er
53

Sortera efter

myboobi

Kvinna ·

05 dec, 2012

Googla finns jätte mycket :)) åh va kul att se att så många ska operera sig under 2013:) jag ska på konsultation nu på fredag hos Örjan :)))) galet spännande!!
Gilla

daphne

Kvinna ·

05 dec, 2012

Lyft och ev förstoring plus armplastik den 13/2 hos Gunnar Kratz på Plastikakademin i Linköping.
Gilla

Lycka2013

Kvinna ·

05 dec, 2012

Hej vad kul att hitta lite fler lyckliga människor som ska opereras 2013, jag ska opereras på Proforma av Örjan Gibe den 8/1 & är så galet förvänntansfull men endå fortfarande sjukt osäker på storlek & om jag ska ha hög eller mellan... Jag vellar imellan 375cc & 400HP, vill inte välja för stora men verkligen inte heller för små elleratt det skulle blir mer hängiga med mellan med åren:s men jag är endå så lycklig för att jag äntligen ska göra nya bröst som jag sååå länge velat ha & äntligen få känna sig mer kvinnlig!:)
Gilla

Anonym användare

05 dec, 2012

Jag ska göra min andra op under 2013 :) bokat konsultationstid hos Jörg Bohn till den 7/1 - försöker spara så mycket som möjligt nu, vill helst göra det innan sommaren men tror det kan bli svårt med att ta ledigt från studierna..håller tummarna i alla fall!
Gilla

myboobi

Kvinna ·

06 dec, 2012

Brynn haha ja vet precis vad du menar!! Exakt samma här!!:)) kille är less nu hehe. Tack så mkt:) har 75 b nu har tänkte mig några stl större, men inte överdrivet stort:) sj då?:)
Gilla

Apelsinelmelon

Kvinna ·

06 dec, 2012

Den 10:de januari smäller de :)
Gilla

cute300

Kvinna ·

06 jan, 2013

Äntligen! Bokade för 3 veckor sen

10onde januari hos örjan!!!

Såg att TS och en annan tjej gör då också :) Så kul!!! jag är så nervös
Gilla

Xandrah

Kvinna ·

06 jan, 2013

Nu är mitt gjort! 3/1 hos Ivan Letterfors :)
Gilla

Busan83

Kvinna ·

06 jan, 2013

Xandrah skrev:
Grattis! :-) Hur gick det? Mår du bra? :-)
Gilla

Lycka2013

Kvinna ·

06 jan, 2013

REBECC Jag ska också opereras den 10Januarie hoss Örjan! Va kul att hitta någon som också ska opereras då! Då lär ju vi ses där, hur går dina tankar nu innan operationen? Är du nervös? Lycka tll:-)
Gilla

blondie7

Kvinna ·

06 jan, 2013

Hej hej! jag har också tänkt operera mig under 2013 :) Någon mer som planerar att göra det lite längre fram typ under hösten 2013? Jag tror jag kommer köra på konsultation i sommar och sedan operation när badsäsongen är över ;) 
Gilla

Persikan

Kvinna ·

06 jan, 2013

Förhoppningsvis har jag nya bröst i vinter/vår 2013/14.. Pirrar varje gång jag tänker på det =D
Gilla

Xandrah

Kvinna ·

07 jan, 2013

Busan83 skrev:
Xandrah skrev:
Grattis! :-) Hur gick det? Mår du bra? :-)

Gick bra och jag mår bra! Lite öm och så men annars är det okej =)
Gilla

Busan83

Kvinna ·

07 jan, 2013

Så roligt att höra! :-) Två veckor kvar till det är min tur! :-) Är som ett litet barn som spänt väntar på julafton! ;-)
Gilla

Choco

Kvinna ·

07 jan, 2013

2 dagar kvar för Op för min del..jag är så förväntansfull o nervöös :D
Gilla

rebecc

Kvinna ·

07 jan, 2013

Vad spännande :) Jaa det lär vi! Jag vet inte..är ursäkta uttrycket cp-nervös. Börjar undra vafan man håller på med, kan inte ens förstå :P Dudå?
Gilla

Bosse

Kvinna ·

07 jan, 2013

Har bokat in 31 januari på mig! 2013, this is my year baby!
Gilla

Cazze

Kvinna ·

07 jan, 2013

Ska på min andra konsultation hos Peter Cosmo nu på torsdag och spika storlek och implantat, men är nästan helt säker på att jag vill ha 440 cc runda, delvis bakom, men ska diskutera det. Sen är det OP den 19/2 :D I'm soooooo exited!!!!!
Gilla

Ljubi

Kvinna ·

07 feb, 2013

Jag ska också opa mig hos Örjan samma datum! Funderar på 400cc också nästan helt lost angående storlek! Så nervööös hihi.
Gilla

Ljubi

Kvinna ·

07 feb, 2013

Ska också Opa mig hos Örjan den 14 mars! :D Någon mer?!
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem