Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
myboobi profilbild

myboobi

Kvinna ·

22 nov, 2012

vi som ska göra bröst op under 2013:)

Bröstförstoring
hej alla:)
precis som rubriken lyder,undrar jag om det finns några av er som redan kanske har boka op eller konsultation under 2013,eller som jag,ska op under 2013..men inget bokat än.
själv väntar jag på lånebesked till att börja med,sedan är det dax boka och äntligen 
får genom föra min dröm sedsn många år tillbaka:)))
Är redan nervös hahahah:)
kram på er
53

Sortera efter

Smay

Kvinna ·

07 feb, 2013

Fick ett mail om åter återbudstid för OP 20/2 och ställde in mig på en snabb tid (har konsultation 14/2). Sen mailade dem tillbaka och sa att tiden var bokad redan.. Blev så ledsen. Nu måste jag vänta till mitten av april och får panik redan nu att sommaren då kommer så nära inpå. Nån som känner samma sak?! Blir på Plastikakademin Gunnar Kratz!
Gilla

Smay

Kvinna ·

07 feb, 2013

Undrar också ni som opat och gått från 75cm i BH till 65 efter op. Hur funkar det? :)
Gilla

Magicadehex

Kvinna ·

08 feb, 2013

Var till Booblady:
Hej på dig! jag har 450cc vilket är en perfekt storlek för mig. ser inte enorma ut med kläder samtidigt som jag kan framhäva en sexig byst om jag vill. Såg att du skrivit ett pm till mig som jag nu svarat på....;-)
Du r lite kängre än jag men samma vikt så du är smal...jag är helt säker på att 450cc blir perfekt på dig. Jag velade mellan coh 1 och coh 2 då jag inte ville ha så mjuka bröst. Det blev coh 1 och de är inte alls så mjuka som jag trodde supernöjd med den fasthet som det blev med coh 1. Jag älskar mina bröst och Örjan som för mig är den bästa av dem alla.
Mina bröst ser kanske inte naturliga ut i bikini (jag är 48 år med superfasta snygga bröst och har fött barn) men medkläder ser ingen att jag opat mig. Men jag tycker det är snyggt med perfekta opade bröst.
Lycka till gumman!!!
Gilla

booblady

Kvinna ·

14 feb, 2013

tack magicadehex!

Jaa, jag är smal och har nästan ingen egen vävnad så mycket hud att töja, haha!
Förut var jag inne på att bara ta någon storlek större, men desto mer jag hängt här och tänkt igenom så känns det som att man vänjer sig snabbt vid storleken man har, spec om man inte lägger in så mycket och det sista jag vill är att vakna upp och ångra mig!!
Plus att jag har allt mer tyckt de blir snyggare me lite större bröst! ;) när man håller på oxå haha!

tack så mycket!! :)
Gilla

Vampirida

Kvinna ·

17 feb, 2013

Hej på er. Jag ska också op:as under 2013. Blir just före sommaren för mig dock, detta för att kunna matcha med semester då jag har ett jobb som jag helst inte sjukskriver mig ifrån. Hoppas att inte alltför lång tid av semestern går åt till att ha jätteont. Jag tycker ändå att det är värt det. Har ca 10 kg att gå ner i vikt innan dess, så kämpar på med det. Ska op:a mig i Luleå på Sensia (bor 5 mil därifrån) är tanken, har även funderat lite på att åka ner till Proforma. Men tänker att det blir långt att åka dit om det behöver korras eller dylikt. Någon av er andra som ska åka resa långt ill kliniken? *längtar*
Gilla

Tina20

Kvinna ·

17 feb, 2013

Ska på konsultation hos Örjan om en vecka! Spännande:)
Gilla

Nyabröst 2013

Kvinna ·

17 feb, 2013

Ja ska opereras den 4 juni om det inte blir något återbud tidigare, längtar ihjäl mig ju. Tiden står still just nu =/
Gilla

uppsalatjej

Kvinna ·

17 feb, 2013

Jag har även siktat in mig på proforma och örjan! Planerar op i sommar nån gån för jag måste få ihop lite mer pengar, är så himla taggad! Tänkt ungefär 350-375 cc runda Mentor bakom muskeln, har läst på och tycker det verkar bäst, dock så tror jag att alla frågor och funderingar reder ut sig på konsultationen. Längtar!
Gilla

sunshine86

Kvinna ·

17 feb, 2013

27 februari på Proforma hos Örjan Gribbe!! :) Var på konsultation i måndags och har tänkt på det här i många år så fick en tid ca två veckor efter. Jag är sjukt nervös och hur glad som helst att det äntligen blir av. Eftersom jag har ammat så måste jag göra ett lyft och så tänker jag göra en vårtgårdsförminskning, har två olika storlekar på brösten så blir det 400 cc och 450 cc. Jag är så orolig för narkosen så vore roligt att höra fler som ska opereras snart :)
Gilla

sunshine86

Kvinna ·

17 feb, 2013

Förresten är det någon mer som ska operera sig den 27 februari på Proforma?? :)
Gilla

MissCherry

Kvinna ·

17 feb, 2013

Bröstförminskning den 18 mars på Carlanderska i Göteborg! Längtar! 🙂
Gilla

Smay

Kvinna ·

21 feb, 2013

Gjorde min op igår på Plastikakademin i Linköping! Just nu är halsbrännan värst av alla mediciner, men nu är det gjort! Hoppas dessa smärtor går över bara!!
Gilla

Coriander

Kvinna ·

22 feb, 2013

28 februari e de min tur:)) örjan gribbe på proforma!
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem