saha
Kvinna ·
Vi som ska göra bröstförstoring april 2014
Hej tjejer!
Hittade ingen tråd för oss som ska göra bröstförstoring i april så gjorde en här där vi kan diskutera och tagga tillsammans! Själv opereras jag den 16 april på KKAB i Falköping, sååå taggad!!! Någon mer som ska opereras där samma dag kanske??
Puss på er!
Sortera efter

saha
Kvinna ·

Anonym användare
Jag har inte bestämt mig helt än men det lutar åt Perthese 440 cc high profile med 127 mm i bredd och 53 mm put 🙂

Renee86
Kvinna ·

Mandelblom
Kvinna ·
Jag bokade tid igår, det blir den 29/4 hos Örjan Gribbe på Proforma i Stockholm. Nu vet jag hur dottern och hennes kompis kände sig när jag förtvå veckor sedan skjutsade dem till slalombacken där de skulle testa snowboard för första gången, full av förväntan och pirr 😀 😲 😛

Mandelblom
Kvinna ·
Jag har bröstbredd 11,5, har 75 cm runt under bysten och valde bakomplacering Mentor runda 12 cm breda 300cc moderate plus, men testade även 375cc high profile som jag troligen kommer att ändra till. Vet inte hur mycket put jag vågar ha och kommer att känna mig bekväm i.

Powerpuffgirl
Kvinna ·
Hej svejs!

paradise
Kvinna ·
Åh, vad kul! :) Har du fått papper hem än?

paradise
Kvinna ·
Det kanske man inte ens får förresten, haha, men jag har liksom fått för mig det.

Lampan
Kvinna ·
Vad kul! Jag ska med opa mig den 16 april på KKAB i Falköping! Nu är det snart inte långt kvar! :)

saha
Kvinna ·
Lampan - Åh är de sant, gud va kul! Letat lite efter någon som också skulle dit datumet,roligt att ha pratat med någon innan! Neej verkligen inte, 37 dagar om 40 minuter! ;)

Miss Cherri
Kvinna ·

boopies
Kvinna ·

Tutt-lillan
Kvinna ·

meride
Kvinna ·
Hej alla!
Jag har en prel. op den 25/4 på Laser o Estetik, Mattias E. Yay!
Konsultationen är nu på fredag och jag är jättespänd. När jag ristestar mig hemma funderar jag på 550, fast jag ändrar till större för varje vecka. Lol!

Reform
Kvinna ·
Den 10 april är det dags för mig på Polarkliniken i Umeå. Finally!

Jinne
Kvinna ·
Den 8:e april är det dags för mig (igen). haha ;) Längtar ihjäl mig! :D Ska också opereras på kosmetisk kirurgi i falköping. :) Väldigt bra klinik och man blir väl omhändertagen där! :)

störrebröst 2014
Kvinna ·

krisssy
Kvinna ·
Jag opereras på kkab av Stefan den 15 april. Längtar ihjäl mig! Exakt fem veckor kvar nu! 😀😀

störrebröst 2014
Kvinna ·

EmmahS
Kvinna ·
15 April hos Akademikliniken!
Så peppad så det är inte sant.
295 cc, submuscular, dropformade.
Vill bara att dagarna ska gå snabbt förbi, längtar inte till smärtan men jag längtar absolut till att för första gången känna sig feminim.
Förresten en liten fråga. Jag opereras ju som sagt den 15:onde, jag undrar bara om man kommer kunna dricka på valborg, eller blir det alldeles för tajt.
De brukar ju säga att man inte ska dricka 2 veckor före samt 2 veckor efter op.
Fått svar nu, blir Stefan Modin för mig med!
rene86 & isabella88: Åh gud va kul :D Vad ska ni köra för storlek o profil? :)