Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
saha

saha

Kvinna ·

Vi som ska göra bröstförstoring april 2014

Bröstförstoring

Hej tjejer!

Hittade ingen tråd för oss som ska göra bröstförstoring i april så gjorde en här där vi kan diskutera och tagga tillsammans! Själv opereras jag den 16 april på KKAB i Falköping, sååå taggad!!! Någon mer som ska opereras där samma dag kanske??

Puss på er!

1023

Sortera efter

Våga-2014

Våga-2014

Kvinna ·

Hej Alla! Jag hänger på här.. Har konsultation på citadell hos Göran om 6dgr! YIPPI! har preliminärbokat op.tid 22/4... :-) Lycka till alla! <3

Gilla
Batgirl

Batgirl

Kvinna ·

Jag opereras 4 april på plastikakademin i Linköping. Längtar såå men kan inte bestämma hur mycket ja ska lägga i://
Gilla
störrebröst 2014

störrebröst 2014

Kvinna ·

Nä det är nog många som har samma dilemma "Batgirl" kan inte heller bestämma, men kommer gå igenom storlekarna en gång till dagen D!! ;-) 

Gilla
Batgirl

Batgirl

Kvinna ·

Det jag vet är att jag vill ha ganska naturligt utseende och bakom muskeln, Blir 275-300 cc för stort då??
Gilla
störrebröst 2014

störrebröst 2014

Kvinna ·

Samma här!! Vill inte att det ska vara fokus på mina bröst efteråt utan mer fylla det som en gång var plus liiite till ;-)

Men tror att jag ska gå på 375 cc mp det kändes bäst på konsultationen iallafall! Men det är ju en djungel :S 

Gilla
saha

saha

Kvinna ·

Bäst att se vad man känner på konsultation när man får testa själv tror jag, ta en extra om man verkligen inte kan bestämma sig. Här inne blir man nästan ännu mer förvirrad haha! Allt blir ju så olika på alla med kroppstyper o sådär men ändå söker man sig galen på de storlekarna man själv funderar på haha.. blir mer o mer förvirrad varje dag! Men kommer nog ändå köra på det jag kom fram till på konsultationen,dubbelkolla med kirurgen på op-dag bara! :)

wieee inte långt kvar för oss nu tjejer :D

Gilla
Linis

Linis

Kvinna ·

Hej hej! Här e en till i April:) 23:e!! Så då hinner jag läsa era berättelser innan det är dax
Gilla
Linis

Linis

Kvinna ·

Skrev värsta inlägget men det var bara första raden som kom med:) det får räcka orkar inte skriva igen! Det var massa om lycka iallafall:)
Gilla
Linis

Linis

Kvinna ·

Jag ringde min "klinik" å sa att jag var osäker på strl. vi kom fram till 325cc. Jag tror det blir för stort eftersom jag redan har C kupa. Det är ju hänget som ska bort och sen bara fylla ut det slappa;) Jag fick komma på en ny konsultation för att känna på det lite till å prata med läkaren
Gilla
Batgirl

Batgirl

Kvinna ·

Jag har en liten c kupa, har ammat 4 år och vill Oxå bara fylla ut mina bröst då de känns rätt Platta upptill just nu, ska ringa och prata med kliniken Imorgon igen.. Blir ju inte klok på det här
Gilla
Candy

Candy

Kvinna ·

Jag ska ligga på operationsbordet den 4/4 vid 09!!! Pirrigt kan man lugnt säga!!!!!
Gilla
Husmusen

Husmusen

Kvinna ·

Jag hänger med här. Har en tid på Proforma i Stockholm i slutet av april, 29:e eller om det var 30:e:-) Är osäker på storleken dock precis som många andra. 325 cc låg, 375 cc mellan eller 400-450 cc hög.
Gilla
smulpaj

smulpaj

Kvinna ·

den 28 april klockan 9 är det dags! Blir pirrig bara jag tänker på bröstoperationen! Ska berätta för min bästa vän imorgon och är mycket mer nervös för det och att berätta för min familj än vad jag är för själva operationen och smärtan.. så när jag berättat kommer den lätta och roliga delen vara kvar ;) ska bli så kul att se och läsa om allas operationer!!

Gilla
Linis

Linis

Kvinna ·

Batgirl: ska du göra lyft med? Vilken cc lurar det åt? Tänker att väljer jag 265 cc så borde det ju bli en kupa större ungefär? Eftersom det försvinner ca 50cc? Verkligen en djungel! Men jag har kommit fram till att jag hellre tar för lite än för mkt! Just för jag lidit av stor hängig byst länge som bara är i vägen när jag tränar och svårt med bh osv. Skönt att få komma tillbaka å prata med Peter (läkaren) å höra vad han säger. Har du bokat någon mer tid?
Gilla
Anna1234

Anna1234

Kvinna ·

Hej hej! En till i april här :) 29 är det dags för mig! Längtar sjukt mycket nu!
Gilla
Batgirl

Batgirl

Kvinna ·

Linis: Nej jag behöver inget lyft. Har ju inte lyckats Bestämma mig än vilken cc men vill absolut inte Ha för stora, väljer mellan 250cc till 300cc, säger som du Hellre lite mindre än för stora. Men har ju lite att fylla ut efter 4 års amning. Jag har tid för op 4/4 plastikakademin Linköping. Har tänkt lägga bakom muskeln.
Gilla
oklart

oklart

Kvinna ·

Jag ska också operera mig i april :-) 15 blir det på Art Clinic i Göteborg. Nervös nu när det börjar kännas lite mer verkligt. Runda allergan, 270cc, framför muskeln.
Gilla
Batgirl

Batgirl

Kvinna ·

Anna1234: Hur mycket hade du tänkt lägga in? Har du varit på konsultation än?
Gilla
Anna1234

Anna1234

Kvinna ·

Batgirl skrev:
Anna1234: Hur mycket hade du tänkt lägga in? Har du varit på konsultation än?
Jag har konsultation samma dag som operationen. Jag kommer lyssna ganska mycket på kirurgen vad som passar till min kropp, Sen måste jag självklart testa hur det känns . Innan amningen hade jag större bröst än jag har nu, så det ända jag vet är att jag hellre tar liiite för stora än tvärtom för då kommer jag bli missnöjd.
Gilla
Anonym användare

Anonym användare

heej, jag ska operera mig 14 april hos plastikkirurgerna i oslo.. Jag är extremt nojig över storleken dock, jag hade tänt ta 350 cc men när jag gick på konsulationen blev det bestämt 300 cc. Jag kollar runt på massa bilder på nätet o vissa asom har lagt in 350 cc får inte alls så stora bröst medans vissa får jätte stora. det är extremt inviduellt verkar det som hur resultatet blir. vill ju ha stora bröst men inga enorma.- sen är jag lite rädd för läkningen med och därför känns det mer safe att ta en mindre storlek. vad ska ni lägga in?

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem