saha
Kvinna ·
Vi som ska göra bröstförstoring april 2014
Hej tjejer!
Hittade ingen tråd för oss som ska göra bröstförstoring i april så gjorde en här där vi kan diskutera och tagga tillsammans! Själv opereras jag den 16 april på KKAB i Falköping, sååå taggad!!! Någon mer som ska opereras där samma dag kanske??
Puss på er!
Sortera efter

Våga-2014
Kvinna ·

Batgirl
Kvinna ·

störrebröst 2014
Kvinna ·
Nä det är nog många som har samma dilemma "Batgirl" kan inte heller bestämma, men kommer gå igenom storlekarna en gång till dagen D!! ;-)

Batgirl
Kvinna ·

störrebröst 2014
Kvinna ·
Samma här!! Vill inte att det ska vara fokus på mina bröst efteråt utan mer fylla det som en gång var plus liiite till ;-)
Men tror att jag ska gå på 375 cc mp det kändes bäst på konsultationen iallafall! Men det är ju en djungel :S

saha
Kvinna ·
Bäst att se vad man känner på konsultation när man får testa själv tror jag, ta en extra om man verkligen inte kan bestämma sig. Här inne blir man nästan ännu mer förvirrad haha! Allt blir ju så olika på alla med kroppstyper o sådär men ändå söker man sig galen på de storlekarna man själv funderar på haha.. blir mer o mer förvirrad varje dag! Men kommer nog ändå köra på det jag kom fram till på konsultationen,dubbelkolla med kirurgen på op-dag bara! :)
wieee inte långt kvar för oss nu tjejer :D

Linis
Kvinna ·

Linis
Kvinna ·

Linis
Kvinna ·

Batgirl
Kvinna ·

Candy
Kvinna ·

Husmusen
Kvinna ·

smulpaj
Kvinna ·
den 28 april klockan 9 är det dags! Blir pirrig bara jag tänker på bröstoperationen! Ska berätta för min bästa vän imorgon och är mycket mer nervös för det och att berätta för min familj än vad jag är för själva operationen och smärtan.. så när jag berättat kommer den lätta och roliga delen vara kvar ;) ska bli så kul att se och läsa om allas operationer!!

Linis
Kvinna ·

Anna1234
Kvinna ·

Batgirl
Kvinna ·

oklart
Kvinna ·

Batgirl
Kvinna ·

Anna1234
Kvinna ·

Anonym användare
heej, jag ska operera mig 14 april hos plastikkirurgerna i oslo.. Jag är extremt nojig över storleken dock, jag hade tänt ta 350 cc men när jag gick på konsulationen blev det bestämt 300 cc. Jag kollar runt på massa bilder på nätet o vissa asom har lagt in 350 cc får inte alls så stora bröst medans vissa får jätte stora. det är extremt inviduellt verkar det som hur resultatet blir. vill ju ha stora bröst men inga enorma.- sen är jag lite rädd för läkningen med och därför känns det mer safe att ta en mindre storlek. vad ska ni lägga in?
Hej Alla! Jag hänger på här.. Har konsultation på citadell hos Göran om 6dgr! YIPPI! har preliminärbokat op.tid 22/4... :-) Lycka till alla! <3