saha
Kvinna ·
Vi som ska göra bröstförstoring april 2014
Hej tjejer!
Hittade ingen tråd för oss som ska göra bröstförstoring i april så gjorde en här där vi kan diskutera och tagga tillsammans! Själv opereras jag den 16 april på KKAB i Falköping, sååå taggad!!! Någon mer som ska opereras där samma dag kanske??
Puss på er!
Sortera efter

Bara-jag
Kvinna ·

Mandelblom
Kvinna ·
Har gått tre veckor för mig idag och det känns bättre och bättre. Bollarna börjar bli lite plattare upptill men det är en bra bit kvar till skidbackeformen och de är mycket mjukare går faktiskt att klämma på dem lite.

Mandelblom
Kvinna ·
Har lagt upp 3v bilder i bikinitopp. Vad små de ser ut på bilderna.

AlexC
Kvinna ·

meride
Kvinna ·
AlexC: ohh, jag kunde börja med sidsovning för ett par nätter sedan. Helt underbart! När jag somnar in brukar jag ha en mjuk kudde som jag trycker rant in mot kroppen för att hjälpa till o stödja, det hjälper! =)
Mandelblom: Ser superfint ut! Du skall var stolt tycker jag =)

AlexC
Kvinna ·

meride
Kvinna ·
Ha haaa! Så klart det är! Jag har hört liknande påhopp här hemma med💡

Smika
Kvinna ·
nu kunde jag inte hålla mig längre...beställde från bravissimo idag 👍
min sambo hade skrivit ner på sin telefon vad kirurgen sa men nu har han uppdaterat sin telefon å då föll det bort.
ska maila kirurgen igen... men tänkte fråga om det kan stämma det jag har i minnet
att man kan träna efter 3 mån, använda bygel bh efter 6 månader
bada/simma 6 veckor efter op?
Så kul, vad beställde du för ngt? Leveransbeskedet sa att mina saker skickades först idag så nu hoppas jag det går undan! Jag köpte även en rivig badräkt som jag hoppas jag kommer i! hihii! Det låter rätt det du kommer ihåg med träning o så. Jag har 4veckor på badning tror jag. Med träningen är det ju också skillnad på träning o träning. Man får börja med underkroppsträning tidigare än tex joggning, kommer eh ihåg tiderna just nu. Men bröstövningar var det 6 månader på iaf =)

meride
Kvinna ·
nu kunde jag inte hålla mig längre...beställde från bravissimo idag 👍
min sambo hade skrivit ner på sin telefon vad kirurgen sa men nu har han uppdaterat sin telefon å då föll det bort.
ska maila kirurgen igen... men tänkte fråga om det kan stämma det jag har i minnet
att man kan träna efter 3 mån, använda bygel bh efter 6 månader
bada/simma 6 veckor efter op?
Så kul, vad beställde du för ngt? Leveransbeskedet sa att mina saker skickades först idag så nu hoppas jag det går undan! Jag köpte även en rivig badräkt som jag hoppas jag kommer i! hihii! Det låter rätt det du kommer ihåg med träning o så. Jag har 4veckor på badning tror jag. Med träningen är det ju också skillnad på träning o träning. Man får börja med underkroppsträning tidigare än tex joggning, kommer eh ihåg tiderna just nu. Men bröstövningar var det 6 månader på iaf =)
Jag vet inte när för mina papper har blivit undanstädade ;) Men jag är långt ifrån redo. Skulle testa att jogga men fick sluta efter 3 steg. Jätteäckligt, jag kände liksom hur implantaten skumpade upp och ned i fickorna. Hujedamig. Hur känns det för dig om du provjoggar?
Ohh, har köpt en Shockabsorber Max Sports från Annonstorget. Bild i mitt galleri! =)

Smika
Kvinna ·
skönt, jag svarade på en annons om en schock absorber men fick inget svar. Vad har du för storlek i den och är den "normal" i storleken. Den ska väl sitta åt såklart... :) Provjogga haha, nej tror inte jag vill ens ;P om jag joggar på stället känns det ok men efteråt känns det mindre bra. Man ska väl vänta minst 3 månader!?

Våga-2014
Kvinna ·

Vonkan
Kvinna ·

Linis
Kvinna ·

Mandelblom
Kvinna ·
Linis, det låter bra, skönt att du fick en tid så pass snart.

meride
Kvinna ·
Smika: Har du fått dina beställda bhar ännu? Hur sitter din Sophie? Min satt illa så jag skall prova att returnera imorgon. Underbandet var jättestort och kupan var antagligen för liten. Av tre köp satt en bra, badräkten =) Kram!

Mandelblom
Kvinna ·
Igår var jag på första återbesöket och fick se ärren och byta tejpen.De på Proforma kommer att beställa en liknande thongbra åt mig. Promenerade sedan till underklädesaffären Gustaf Mellbin och köpte två bh:ar så nu har jag 4 st. och ingen av dem är en bygelbh så jag funderar på om jag köpt på mig för mycket. Men de kanske går att sälja sedan. Sedan åkte jag till Värmdö och fikade med en kompis som bor där. Och sedan hem. Och på tåget hem, igår kväll och nu har jag så himla ont i högra ärret och lite i vänstra.

Smika
Kvinna ·

Bara-jag
Kvinna ·

Batgirl
Kvinna ·

Smika
Kvinna ·
Smika: Har du fått dina beställda bhar ännu? Hur sitter din Sophie? Min satt illa så jag skall prova att returnera imorgon. Underbandet var jättestort och kupan var antagligen för liten. Av tre köp satt en bra, badräkten =) Kram!
mina kom idag, de sitter inte bra :(
åh så trist, underbandet stort, kupan också stor. Jag behöver antagligen köpa 30 D eller 30 DD !? Vad ska du beställa för strl nu?
Har kimberly till vardags och en shock absorber run till träning. Jätteskön!
Sportamore har ofta kampanjer samt fri retur!