Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
saha

saha

Kvinna ·

Vi som ska göra bröstförstoring april 2014

Bröstförstoring

Hej tjejer!

Hittade ingen tråd för oss som ska göra bröstförstoring i april så gjorde en här där vi kan diskutera och tagga tillsammans! Själv opereras jag den 16 april på KKAB i Falköping, sååå taggad!!! Någon mer som ska opereras där samma dag kanske??

Puss på er!

1023

Sortera efter

Bara-jag

Bara-jag

Kvinna ·

Har kimberly till vardags och en shock absorber run till träning. Jätteskön!

Sportamore har ofta kampanjer samt fri retur!

Gilla
Mandelblom

Mandelblom

Kvinna ·

Har gått tre veckor för mig idag och det känns bättre och bättre. Bollarna börjar bli lite plattare upptill men det är en bra bit kvar till skidbackeformen och de är mycket mjukare går faktiskt att klämma på dem lite.

Gilla
Mandelblom

Mandelblom

Kvinna ·

Har lagt upp 3v bilder i bikinitopp. Vad små de ser ut på bilderna.

Gilla
AlexC

AlexC

Kvinna ·

Snygg bikini Mandelblom! Tror du också börjar bli lite storleksblind ;) de är jättefina! Snygg form! Börjar också få lite mjukare nu, inte som att gå med två spärrballonger längre :) Längtar bara att gå sova på sidan igen, det tillåter inte boobsen än! Hur är det för er andra?
Gilla
meride

meride

Kvinna ·

AlexC: ohh, jag kunde börja med sidsovning för ett par nätter sedan. Helt underbart! När jag somnar in brukar jag ha en mjuk kudde som jag trycker rant in mot kroppen för att hjälpa till o stödja, det hjälper! =)

Mandelblom: Ser superfint ut! Du skall var stolt tycker jag =)

Gilla
AlexC

AlexC

Kvinna ·

Meride, jag längtar!!! Har ont på ställen i ryggen jag inte visste fanns...! :P Du ligger ju några dagar innan mig, så jag hoppas på nästa vecka :) Bra tips med kudden! Enligt min man så snarkar jag när jag ligger på rygg, men jag tror det är lögn och elakt förtal ;)
Gilla
meride

meride

Kvinna ·

AlexC skrev:
Meride, jag längtar!!! Har ont på ställen i ryggen jag inte visste fanns...! :P Du ligger ju några dagar innan mig, så jag hoppas på nästa vecka :) Bra tips med kudden! Enligt min man så snarkar jag när jag ligger på rygg, men jag tror det är lögn och elakt förtal ;)

Ha haaa! Så klart det är! Jag har hört liknande påhopp här hemma med💡

Gilla
Smika

Smika

Kvinna ·

meride skrev:

Smika skrev:

nu kunde jag inte hålla mig längre...beställde från bravissimo idag 👍

min sambo hade skrivit ner på sin telefon vad kirurgen sa men nu har han uppdaterat sin telefon å då föll det bort.

ska maila kirurgen igen... men tänkte fråga om det kan stämma det jag har i minnet

att man kan träna efter 3 mån, använda bygel bh efter 6 månader

bada/simma 6 veckor efter op?

Så kul, vad beställde du för ngt? Leveransbeskedet sa att mina saker skickades först idag så nu hoppas jag det går undan! Jag köpte även en rivig badräkt som jag hoppas jag kommer i! hihii! Det låter rätt det du kommer ihåg med träning o så. Jag har 4veckor på badning tror jag. Med träningen är det ju också skillnad på träning o träning. Man får börja med underkroppsträning tidigare än tex joggning, kommer eh ihåg tiderna just nu. Men bröstövningar var det 6 månader på iaf =)

Hej! Jag köpte Samma som dig panache Sophie soft cup, en svart och en rosa. Beställde olika storlekar så får se hur de passar. Fick mail att de skickade dem från butik igår. När får ni springa/jogga efter op?
Gilla
meride

meride

Kvinna ·

Smika skrev:
meride skrev:

Smika skrev:

nu kunde jag inte hålla mig längre...beställde från bravissimo idag 👍

min sambo hade skrivit ner på sin telefon vad kirurgen sa men nu har han uppdaterat sin telefon å då föll det bort.

ska maila kirurgen igen... men tänkte fråga om det kan stämma det jag har i minnet

att man kan träna efter 3 mån, använda bygel bh efter 6 månader

bada/simma 6 veckor efter op?

Så kul, vad beställde du för ngt? Leveransbeskedet sa att mina saker skickades först idag så nu hoppas jag det går undan! Jag köpte även en rivig badräkt som jag hoppas jag kommer i! hihii! Det låter rätt det du kommer ihåg med träning o så. Jag har 4veckor på badning tror jag. Med träningen är det ju också skillnad på träning o träning. Man får börja med underkroppsträning tidigare än tex joggning, kommer eh ihåg tiderna just nu. Men bröstövningar var det 6 månader på iaf =)

Hej! Jag köpte Samma som dig panache Sophie soft cup, en svart och en rosa. Beställde olika storlekar så får se hur de passar. Fick mail att de skickade dem från butik igår. När får ni springa/jogga efter op?

Jag vet inte när för mina papper har blivit undanstädade ;) Men jag är långt ifrån redo. Skulle testa att jogga men fick sluta efter 3 steg. Jätteäckligt, jag kände liksom hur implantaten skumpade upp och ned i fickorna. Hujedamig. Hur känns det för dig om du provjoggar?

Ohh, har köpt en Shockabsorber Max Sports från Annonstorget. Bild i mitt galleri! =)

Gilla
Smika

Smika

Kvinna ·

skönt, jag svarade på en annons om en schock absorber men fick inget svar. Vad har du för storlek i den och är den "normal" i storleken. Den ska väl sitta åt såklart... :) Provjogga haha, nej tror inte jag vill ens ;P om jag joggar på stället känns det ok men efteråt känns det mindre bra. Man ska väl vänta minst 3 månader!?

Gilla
Våga-2014

Våga-2014

Kvinna ·

Flickor vill återigen tipsa om hogengård:s sport bh:n! Absolut den bästa jag testat hittills, aktivt tränat i fem år, visserligen inte haft samma hylla tidigare men denna är helt magnifik nu med stora tuttar, känns som att de är små som förut o sitter på plats!! Hihi ett tips bara!
Gilla
Vonkan

Vonkan

Kvinna ·

Våga2014 vart har du köpt den sportbhn? Tänkte oxå köpa en eftersom jag springer på gymmet å ute :-) kram kram
Gilla
Linis

Linis

Kvinna ·

Nu har det bara gått 5 v. sedan op. Men jag var nöjd första v. Mina bröst känns helt som mina vanliga. Det högra är fastare och mer spänt men det vänstra är slappt/mjukt dom ett vanligt bröst. Känns inte som jag har några implantat i brösten? Har tränat, sover på sidan... Haft en väldigt lätt återhämtning. När jag ska tejpa bröstet så måste jag lyfta på mitt eget skinn/bröst in mot klyftan till. Är missnöjd och känner att jag lagt 57.000kr på att få fasta, icke hängiga bröst. Fick en tid i juni och både kirurg och sköterska är underbara och säger att jag ska veta att allt löser sig och oavsett problem så ser de alltid till att jag ska bli nöjd! Så det låter ju väldigt hoppfullt iallafall! Jag skulle kanske haft en hp istället för mellan så det lyft upp lite till. Sköterskan sa att det rör sig om marginaler vid lyft. Man vill inte ta för mkt. för då kan man strypa syret till huden så den dör? (Hon sa inte riktigt så;) Trist med samtidigt skönt att komma dit nu å slippa fundera hela sommaren. Ville bara skriva av mig lite;) ha en bra helg allihopa! Kram
Gilla
Mandelblom

Mandelblom

Kvinna ·

Linis, det låter bra, skönt att du fick en tid så pass snart.

Gilla
meride

meride

Kvinna ·

Smika: Har du fått dina beställda bhar ännu? Hur sitter din Sophie? Min satt illa så jag skall prova att returnera imorgon. Underbandet var jättestort och kupan var antagligen för liten. Av tre köp satt en bra, badräkten =) Kram!

Gilla
Mandelblom

Mandelblom

Kvinna ·

Igår var jag på första återbesöket och fick se ärren och byta tejpen.De på Proforma kommer att beställa en liknande thongbra åt mig.  Promenerade sedan till underklädesaffären Gustaf Mellbin och köpte två bh:ar så nu har jag 4 st. och ingen av dem är en bygelbh så jag funderar på om jag köpt på mig för mycket. Men de kanske går att sälja sedan. Sedan åkte jag till Värmdö och fikade med en kompis som bor där. Och sedan hem. Och på tåget hem, igår kväll och nu har jag så himla ont i högra ärret och lite i vänstra.

Gilla
Smika

Smika

Kvinna ·

Hej! Nej den har inte kommit ännu..men va trist att den inte passade..oj oj.
Gilla
Bara-jag

Bara-jag

Kvinna ·

Lindex har t-shirt bh upptill F. Jättesköna!
Gilla
Batgirl

Batgirl

Kvinna ·

Bara-jag skrev:
Lindex har t-shirt bh upptill F. Jättesköna!
Vet du om 70 f finns där eller är det 75 man måste köra på?
Gilla
Smika

Smika

Kvinna ·

meride skrev:

Smika: Har du fått dina beställda bhar ännu? Hur sitter din Sophie? Min satt illa så jag skall prova att returnera imorgon. Underbandet var jättestort och kupan var antagligen för liten. Av tre köp satt en bra, badräkten =) Kram!

mina kom idag, de sitter inte bra :( 

åh så trist, underbandet stort, kupan också stor. Jag behöver antagligen köpa 30 D eller 30 DD !? Vad ska du beställa för strl nu?

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem